Search This Blog

Thursday, March 21, 2013

ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ...


Ύστερα από αρκετά παράπονα «επισκεπτών» του μπλογκ, ότι δεν διαβάζουν τα σχόλια που δημοσιεύονται λόγω του ότι αναρτώνται καθυστερημένα και έχουν …φύγει, ήδη, από την επικαιρότητα, αναγκαζόμαστε να τα κάνουμε πρώτο θέμα, ώστε να πληροφορούνται όλοι το περιεχόμενό τους… Ο …πελάτης έχει (σχεδόν) πάντα δίκιο.!!! 

AnonymousMarch 18, 2013 at 2:15 PM

Τα μπλογκς δεν ειναι του διαβολου...
Σε μια συγχρονη παιδεια ειναι μεσα απαραιτητα.
Ο κ. εκδοτης με ταχυδρομικα περιστερια στελνει τα μηνυματα του;



AnonymousMarch 19, 2013 at 12:22 AM

ΕΓΩ σας τα έλεγα ότι το …άτομο είναι φευγάτο, αλλά ποιος να μ’ ακούσει; Τρέχατε όλοι να αγοράσετε τραπέζια στις εκδηλώσεις… Να γιατί τα βάζει με όσους δεν υπάκουαν στις πιέσεις του…



AnonymousMarch 19, 2013 at 12:33 AM

Σαν γονέας ενός εκ των μαθητών του έχω να πω ότι ακόμα ο γιός μου αναφέρει το όνομα του Θέμη με τα καλύτερα λόγια. Την περασμένη εβδομάδα, μάλιστα, τον κάλεσαν στο Ryerson για διάλεξη μαζί με τον καθ. κ. Γκέκα. Ντροπή σε όσους γράφουν αυτά τα πράγματα εναντίον του…



AnonymousMarch 19, 2013 at 10:57 PM

Εγώ κύριε ΑΝτίποδά μου θα έλεγα ότι
....ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ, ΚΑΙ ΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΙΚΡΑ
ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΤΤΑ!!!!

Βρέ μπας και τον έχει ερωτευτεί το Θέμη και δεν ξέρει πως να το εκφράσει ο εκδότης? Στην αρχή τον λέει πανέμορφο και αξιαγάπητο, ομορφόπαιδο, μετά ψευτοάντρα,μετα... φύγε και άσε με....ν'απομείνω μόνος μου!!! Λέτε να είναι από τις κρυφές ο εκδότης και να μην το έχουμε καταλάβει? Αυτό κιαν θάναι είδηση!!!

1 comment:

  1. Πως είναι δυνατόν να είναι όλοι ανώνυμοι; Μήπως τα γράφεις εσύ ρε Γαύ-Γάβ;

    ReplyDelete