Search This Blog

Wednesday, March 20, 2013

ΞΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ


Από το blog ‘’ΜΑΚΕΔΝΟΣ’’ αναδημοσιεύουμε ένα σχόλιό του, με αφορμή την ανοιχτή επιστολή του κ. Αραβοσιτά στο Facebook της Κοινότητας, καθώς και μερικά σχόλια ομογενών τα οποία αναφέρονται στο κατάπτυστο δημοσίευμα του ανεκδιήγητου … «εκδότη» της HellasNews

"Οργη στη παροικια απο τον "οχετό" του Θανάση Κουρτέση κατά του Θέμη Αραβοσιτά και της εκπαυδευτικής ακολούθου στο προξενείο κ. Δ. Χατζηδιάκου.

Όλοι πλέον αναμένουν τις επίσημες θέσεις του Γενικού Προξένου της Ελλάδος, του Πρέσβη και του προέδρου της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο.

Ο εκβιασμός και βιασμός της παροικίας δεν πρέπει να περάσει!"

Ακολούθως δημοσιεύουμε ένα σχόλιο της Συντονίστριας Εκπαίδευσης Δρ. Χατζηδιάκου, το σχόλιο του καθηγητή του πανεπιστημίου του Τορόντο Δρ. Πήτερ Τρίφωνα και του πρώην προέδρου του Τμήματος Παιδείας της Ελληνικής Κοινότητας κ. Γιάννη Κακαγιάννη. 
Απολαύστε τα όσοι δεν έχετε πρόσβαση στο Facebook της Κοινότητας.:

Despoina Hatzidiakos:
Θα ήθελα να εκφράσω και εγώ  μαζί με τον Θέμη την οργή μου  για την  ανείπωτη λασπολογία πρός το άτομό του από έναν συγκεκριμένο δημοσιογράφο.
Ως Εκπαιδευτική Ακόλουθος του Γενικού Προξενείου της Ελλάδος θα ήθελα να δηλώσω ότι στην καριέρα μου ως εκπαιδευτικός/διευθύντρια/Εκπαιδευτική Ακόλουθος, ο Θέμης είναι ένας από τους καλύτερους εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκα ποτε. Διαθέτει αφοσίωση και πάθος για τη δουλειά του. Δουλεύει σκληρά έχει γνώσεις και πάνω από όλα έχει όραμα για την Ελληνική Παιδεία στον Καναδά.
Είμαι πραγματικά πολύ τυχερή που  ο Θέμης ανήκει στην ομάδα μου.
Έχουμε δουλέψει μαζί τον τελευταίο  ενάμισι χρόνο και έχουμε κάνει  σημαντική πρόοδο  στην Ελληνόφωνη εκπαίδευση.
Οπωσδήποτε αυτές οι προσπάθειες  θα ενταθούν και θα συνεχιστούν.
Με την σειρά μου θα ενημερώσω  τους Προϊσταμένους μου για την  παρούσα κατάσταση η οποία  αφορά και εμένα προσωπικά  αλλά το σημαντικότερο έναν από τους διδασκάλους μου.
Θέμη σε διαβεβαιώ ότι προσωπικά  θα κάνω ότι είναι απαραίτητο και  δυνατόν,  για να τακτοποιηθεί αυτό το ζήτημα.
Σε ευχαριστώ για την σημαντική  δουλειά που έχεις προσφέρει  και σε παρακαλώ να συνεχίσεις να το κάνεις γιατί υπάρχουν ακόμη πολλά  που πρέπει να γίνουν!!!

Peter Trifonas
Θέμη, και εγώ σοκαρίστηκα όταν διάβασα τα ψέματα και το μίσος  πρός το πρόσωπό σου από  μια αστεία -από ότι καταλαβαίνω- εφημερίδα  που δημοσιεύει ψέματα και σκανδαλώδη λιβελογραφήματα. Είσαι έμπνευση για  τους εκπαιδευτικούς της Ελληνικής  Κοινότητας. Κανείς μέχρι σήμερα δεν  έχει προσπαθήσει τόσο πολύ για την  προώθηση της Ελληνικής κληρονομιάς  και διαβάζοντας τα σχόλια της  εφημερίδας το μόνο που αισθάνθηκα είναι ντροπή που κάποιος  χωρίς  να έχει απολύτως καμιά ιδέα και σχέση  με την Ελληνική Παιδεία στο Τορόντο  μπορεί να γράφει τέτοια σχόλια δημοσίως. Εμπνέεις το εκπαιδευτικό δυναμικό της  Ελληνικής Κοινότητας η οποία  είμαι σίγουρος ότι  ενωμένη και δυναμικά θα απαντήσει σε αυτά τα κακοήθη ψέματα και την εγκληματική άγνοια..

Yannis Kakagiannis
Θεμη, πραγματικά η Ελληνική Κοινότητα ήταν τυχερή αλλα και ατυχη μαζι σου. Τυχερη γιατι στα 2 χρονια που την υπηρετησες δημιουργηθηκαν τοσα πολλα καινουργια προγραμματα που αποφερουν τους καρπους τους αυτη τη στιγμη. Ατυχη γιατι επρεπε να διαλεξεις την προσωπικη καριερα πανω απο οτιδηποτε αλλο. Σαν πρων υπευθυνος του τμηματος Παιδειας σ΄εχω ευχαριστησει και πιστευω πως μεσα παο τις λιγοτερες ωρες που διαθετεις, ακομα μπορεις να βοηθησεις οχι μονο την Παιδεια της Κοινοτητας αλλα της παροικιας γενικοτερα. Η συκοφαντια και ο διασυρμος ειναι τα "οπλα" αυτων που δεν εχουν να προσφερουν τιποτα στη Κοινοτητα και στη παροικια. Μη ασχολεισαι σοβαρα με αυτους γιατι δεν σου αξιζει. Φιλικα
 Ελπιζω η Ελληνικη Κοινοτητα Τοροντο και το Γενικο Προξενειο να παρουν δημοσια τη θεση που αρμοζει.

No comments:

Post a Comment