Search This Blog

Saturday, March 23, 2013


επιβεβλημένη απάντηση…
Αγαπητέ «κύριε» Κυκεών, αν έχεις (που έχεις) λόξα με την προβολή του ονόματός σου και της φωτογραφίας σου, μπορείς να εκλιπαρήσεις κάποια από τα έγκριτα ΜΜΕ να σε προβάλουν, με (ή χωρίς) το …αζημίωτο.! Εγώ έχω τη λόξα να προβάλω μόνον τις σοβαρές παρουσίες και συμμετοχές στις ό, ποιες εκδηλώσεις βρίσκω χρόνο και παρίσταμαι...  Εξ’ άλλου ο χρόνος μου ανήκει και δεν τον χαλαλίζω στον κάθε καλαμο-καβαλάρη  ηΓΕΤΗ της όποιας σφραγίδας. Κόψε λοιπόν τις παιδικές συνήθειες και σοβαρέψου. Ποτέ δεν είναι αργά….
Υ. Γ. Είμαι σίγουρος πως τα μέλη του συλλόγου σου δεν θα αισθάνονται καθόλου υπερήφανα, ή έστω άνετα, με την συμπεριφορά (ή …κατάντια) του προέδρου τους… Δεν το νομίζεις κι’ εσύ;

1 comment:

  1. Μπορείς να ρωτήσεις τα μέλη του συλλόγου μας για να πάρεις την σωστή απάντηση Γαύ-Γαβ για την (κατάντια) μου. Όσο για τις αρλούμπες που γράφεις για καλάμια και φωτογραφίες, μπορείς να τα πεις κάπου αλλού. Εσύ, ένας πτυχιούχος δημοσιογράφος (αλλήθεια από ποιά σχολή δημοσιογραφίας έχεις πάρει το πτυχίο σου;) που μόνο θέλει να προβάλει τις σοβαρές παρουσίες, πως και δεν απλώθηκες και στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση ή στα τοπικά Καναδικά ΜΜΕ (μέσα μαζικής εξαπάτησης); Κοίτα, χάρη σου κάνω που χαραμίζω το χρόνο μου και ασχολούμαι μαζί σου. Κοίτα στα "σχόλια" που γράφουν οι αναγνώστες σου. Έγώ, ο Γιώργος, ο Παπαδάκης, ο Κυκεών και ο Γιώργος ο Παπαδάκης είμαστε οι μόνοι θαυμαστές του "αξιόπιστου και έγκριτου" μπλόγκ σου.

    ReplyDelete