Search This Blog

Tuesday, September 4, 2012


Απάντηση 2η στο σχόλιο
του κ. Γιώργου Παπαδάκη

 Άρχισα όπως είδατε από τα σοβαρότερα κι’ όχι από την αρχή της επιστολής, ώστε αν μου τη …δώσει και τα παρατήσω, να έχουν ειπωθεί μερικά πράγματα…
Θα ήθελα να προσπεράσω την πρώτη παράγραφο του σχολίου του η οποία μιλά για θάρρος, σεβασμό και αντρισμό, διότι αυτός γράφει επώνυμα, ενώ εμείς ανώνυμα.!!! Δεν θα …ανεβώ στο επίπεδό σας κ. Παπαδάκη, να χρησιμοποιήσω το ίδιο με σας λεξιλόγιο, αλλά θα σας θυμίσω μόνο ότι κατά την διάρκεια των εγκαινίων των γραφείων της Ομοσπονδίας, προσωπικά ο ίδιος σας ανακοίνωσα ότι είμαι ο διαχειριστής του blog ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ. Αν το «ξέχασμα» σας βολεύει, εγώ συμφωνώ, αλλά με τέτοιους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιείτε είστε επιεικώς ανάγωγος…
Είμαι σίγουρος κ. Παπαδάκη ότι γνωρίζετε πολύ καλά ότι τόσο ο Αντίποδας όσο το emphasisworld καθώς και ο ΜΑΚΕΔΝΟΣ (παρότι δεν μου πέφτει λόγος) και υπέρ της Ομοσπονδίας είναι και υπέρ του Εθνικού Κογκρέσου. Το ότι δεν είναι συγχρόνως και υπέρ Δαλακούρα και Πάππα, τι να κάνουμε; Ας πρόσεχαν τι έγραφαν, όταν έσερναν το …πενάκι τους πάνω στο χαρτί, ώστε να μας πείσουν ή να αποδείξουν ότι έχουν τη στοιχειώδη ικανότητα να ηγηθούν τέτοιας εμβέλειας Οργανισμών..! Και ενώ ο κ. Δαλακούρας δεν μπορεί να κρύψει την ακαταλληλότητά του αφού την ομολογεί, πλέον, μόνος του, ο κ. Πάππας δεν μπορεί να κρύψει την μετριότητά του πίσω ή κάτω από τις ό, ποιες πυρηνικές σπουδές του. Διότι το επίπεδο των τελευταίων επανειλημμένων δημοσιευμάτων του στον Τύπο, δυστυχώς γι’ αυτόν, τον πρόδωσαν…
Τι δεν καταλάβατε κ. Παπαδάκη, για να το ξαναπώ;
Συνεχίζεται…

No comments:

Post a Comment