Search This Blog

Monday, February 16, 2015

Τα ψέματα τελειώνουν σήμερα, Μετά;
Δεν μπορεί 18 χώρες να έχουν άδικο...

Κι εμείς μόνο να έχουμε δίκιο !!! 



Ο Βαρουφάκης αυτή την στιγμή στην συνέντευξη αερολογεί διότι δεν έχει σχέδιο μόνο το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης , άλλα λογία να αγαπιόμαστε ,μακάρι να κάνω λάθος, αλλά δεν μας εμπιστεύονται ποια..........

Αν θέλουν, να βαφτίσουν το Δ.Ν.Τ. ... " Η Θεία από το Σικάγο "
Αν θέλουν, να βαφτίσουν τους δανειστές μας... " Οι Άγγελοι του Τσάρλι "
Αν θέλουν, να βαφτίσουν το μνημόνιο... Γέφυρα.!
και την δανειακή σύμβαση συμφωνία.!
δικό τους το θέμα, του ΣΥΡΙΖΑ.!!

Εγώ είμαι με την Ελλάδα !! ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ.....

Ότι και να κάνουν, είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και σαν ΕΛΛΗΝΑΣ θέλω να ζω με αξιοπρέπεια!

Ότι και να κάνουν, θέλω να σταματήσει αυτός ο διασυρμός της χώρας μου στα διεθνή ΜΜΕ. Άλλωστε για όλους αυτούς είμαι ο "μπαταχτσής"* πολίτης της ΕΥΡΩΠΗΣ που δεν πληρώνει τα χρέη του και αυτό δε θα αλλάξει ποτέ γι αυτούς !

Αλλά να σας θυμίσω κάτι ;
Όταν ο ΓΑΠ το 2010 έδινε την μάχη ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, τους κάλεσε επανειλημμένως και στο προεδρικό μέγαρο για την Ελλάδα να λύσουν το πρόβλημα αλλά αρνήθηκαν . Όλοι αυτοί πού ήταν τότε να έχει βρεθεί συμφωνία και να έχουμε τελείωση από τα μνημόνια, πετροβολούσαν στην βουλή για να ρίξουν το ΓΑΠ με 44 % για να γίνουν πρωθυπουργοί , τώρα ας κολυμπήσουν και αυτοί στα βαθιά μόνοι και χωρίς σωσίβια εμάς τους σοσιαλιστές. !!!

Αλώστε έχουν την ΑΝΕΛ
ΚΑΜΕΝΟ και ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ.!!!
Αν. Ζακ.

No comments:

Post a Comment