Search This Blog

Thursday, October 22, 2015

Βαρουφάκης: Δεν μου πληρώνουν ούτε το ταξί στις ομιλίες μου.!!!



«Για όλες τις ομιλίες μου πήρα περίπου 1.100 ευρώ», τονίζει ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης, απαντώντας σε δημοσίευμα της εφημερίδας "Aυγή".
Το δημοσίευμα της «Αυγής», ανέφερε πως ο Βαρουφάκης έπαιρνε το ποσό των 55.000 ευρώ για κάθε ομιλία του στο εξωτερικό. Μιλώντας στον «Βηματοδότη» ο πρώην «τσάρος» της οικονομίας διαμαρτυρήθηκε για το δημοσίευμα τονίζοντας:
«Ως τώρα, από τότε που έφυγα από την κυβέρνηση έχω κάνει 10 ομιλίες και 30 διαλέξεις. Και..εισέπραξα για όλες περί τα 1.100 ευρώ. Ούτε τα ταξί μου δεν πληρώνουν»...
Antipodas: Τόση είναι η αξία σου, ρε Γιάνη, τόσο σε πληρώνουν, τι να κάνουμε; Αν ήσουν σοβαρός θα σε ξωπέταγε ο Παπανδρέου για να σε μαζέψει ο Τσίπρας; Ακόμα και η ομολογία σου αυτή δεν δείχνει πόσο βλαξ είσαι;  Ήθελες να το παίξεις και οικονομολόγος, με το πλαν Β, παλιοτενεκέ ξεγάνωτε..,

No comments:

Post a Comment