Search This Blog

Wednesday, October 1, 2014

ΤΑ ΚΟΓΚΡΕΣΑ...


Συνάντησα στο δρόμο μου ένα μεγαλοστέλεχος των Ελληνοκαναδικών ...Κογκρέσων και τον ρώτησα πώς πάνε οι δυο μΕΓΑΛΟΙ αυτοί ομογενειακοί οργανισμοί.
Α, δεν τάμαθες;, μου λέει. Δεν έχω σχέση μαζί τους διότι δεν υπάρχουν στην ουσία, όπως έγραψε ο μητροπολίτης στην "Ο. Π." Και το ταμείο, τι έγινε; ξαναρωτάω. Ούτε ταμεία μα ούτε και γραφεία υπάρχουν, μου λέει. Μόνον δύο πρόεδροι έμειναν με τις δύο καρέκλες κολλημένες στους κώλους τους και πάνε από δω κι' από κει, μπας και τους καλέσει κανένας για κάνα πιάτο φαϊ και λίγο μικρόφωνο για χ...ερετισμό κι' αυτό είναι όλο. Τώρα αν κάνουν και καμιά αρπαχτή από τίποτα χαρτιά μεταναστευτικά, θα σε γελάσω. Δεν είμαι σίγουρος... Ευτυχώς που νοικιάστηκαν τα γραφεία, μου λέει και σταμάτησε τις γκρίνιες ο πεθερός διότι νόμιζε ότι εγώ φταίω...
Εντάξει, φτάνουν τα νέα για σήμερα... 

1 comment:

  1. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!

    Μιλάτε για εκείνους που έφυγαν νύχτα από το παράθυρο σαν τους κλέφτες όταν άρχισαν ξανά οι ανακρίσειs από την ασφαλεια Αερολιμένα και τις φορολογικές υπηρεσίες.

    Μιλάτε για εκείνους που "έφαγαν" από τον πεθερό τα ενοίκια? Ακριβά πλήρωσε ο πεθερός το προεδριλίκη του βλαχο - δήμαρχου - Πρόεδρου!

    Να δώσουν διευκρινίσεις τα Λαμόγια που εξαπατούσαν πολίτες με το πρόσχημα εράνου για τους “ασθενείς-φάντασμα” και μεταναστες?

    Λαμόγια όλου του κόσμου, ενωθείτε να σώσετε τον πρόεδρο της “Πλακας” με τα χίλια πρόβατα και την αγέλη με τα υπόλοιπα ψώνια,!!
    Εχουν βλέπετε και το θράσος να θέτουν… υποψηφιότητα,αυτοί που έστελναν υβριστικές επιστολές στη Ε.Κ. Τοροντο!

    Έξω τα Λαμόγια από τη ζωή μας και την ΠΑΡΟΙΚΙΑ!

    ReplyDelete