Search This Blog

Saturday, August 18, 2012

ΕΝΑΣ …Βήτα - Λάμδα - Άλφα – Ξι.!


Η κατάντια ενός επιστήμονα…
ΠΟΤΕ δεν περίμενα ότι θα έφτανα στο ύψιστο αυτό σημείο ώστε να ασχοληθεί μαζί μου ένας τόσο μεγάλος επιστήμονας του αναστήματος Πάππα (με την έννοια του ύψους του) και φυσικά ένας πρόεδρος του μεγαλύτερου οργανισμού της Ελληνοκαναδικής ομογένειας, του ύψιστου Ελληνοκαναδικού Κογκρέσου, ο οποίος αντιπροσωπεύει ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες του Καναδά.! Κάτι ας πούμε σαν την Ομοσπονδία του κ. Δαλακούρα ο οποίος εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους ομογενείς του Οντάριο, αλλά κατά τι μικρότερο σε πληθυσμό.!
Ο κ. Πάππας, λοιπόν, με την ιδιότητα του προέδρου του Κογκρέσου, υποθέτω, όπως και του στελέχους της Ομοσπονδίας αλλά και του δημοσιογράφου, αποφάσισε να μην μου επιτρέψει να αναπαράγω ή αναδημοσιεύω κείμενα τα οποία βλέπουν το φως της δημοσιότητας μέσω του ηλεκτρονικού «Τύπου» ή ίσως και σχέτου του «Τύπου», διότι προφανώς δεν τον εξυπηρετούν.!
Έτσι που λέτε άρχισε μια επίθεση εναντίον μου, με στόχο να με ελέγξει, ενώ ο ίδιος διαμαρτύρεται διότι ο «Αμαξάς» τον κατηγορεί επειδή συνεργάζεται με την Hellas News.! Δηλαδή ενώ επιμένει στην ελευθερία του να συνεργάζεται με ότι θέλει, ενοχλείται με την δική μου ελευθερία να αναδημοσιεύω διάφορα κείμενα προς καλλίτερη και σφαιρικότερη ενημέρωση των αναγνωστών μου,!!!
Σίγουρα, με τούτο μου το …πόνημα, δεν θα ασχοληθώ με το πλούσιο σε εκφράσεις λεξιλόγιό του καθ’ ότι δεν διαθέτω πανεπιστημιακή παιδεία και βέβαια δεν εκπροσωπώ ούτε καν τον εαυτό μου, εν αντιθέσει με κείνον… ο οποίος διαθέτει την δύναμη του Κογκρέσου, της Ομοσπονδίας και φυσικά της τέταρτης εξουσίας.!!! Και για να τον εκλέξει ο ελληνισμός του Καναδά για πρόεδρό του και του Οντάριο ως έναν εκ των εκπροσώπων του, θα πει ότι είναι ΑΞΙΟΣ, πέρα του ότι τον στηρίζει με την εβδομαδιαία ανάγνωση των επιστημονικών και καλλιτεχνικών άρθρων του…
Το ότι ασχολούμαι λίγο με τον εκδότη – προϊστάμενό του, ε τι να κάνουμε, ας πρόσεχε κι’ αυτός λιγάκι… Εξ’ άλλου είναι …40 χρόνια στο κουρμπέτι και μπορεί από μόνος του να τα βγάλει πέρα. Δεν χρειάζεται τον κολαούζο του… Αν πάλι θύμωσε με την κριτική μου στην Ανοικτή Επιστολή Δαλακούρα, ας πρόσεχε και πάλι… Ας μας έλεγε από την αρχή ότι είναι δική του ώστε να μην την κριτικάρουμε τόσο αυστηρά…
ΠΑΝΤΩΣ, επειδή το επίπεδό του είναι …επίπεδο, δεν θα τολμήσω να τα βάλω μαζί του, διότι όπως είπαμε είναι και επιστήμονας, με ένα πλούσιο, ως εκ τούτου, λεξιλόγιο, που ακόμα και ο Μπαμπινιώτης στέκεται σούζα μπροστά του…
Τούτο μόνο μπορώ να του πω. ΕΙΝΑΙ ένας Βήτα - Λάμδα - Άλφα - Ξι.!     

No comments:

Post a Comment