Search This Blog

Friday, February 3, 2017

Για Κλάματα, …δέσποτα, μόνο για ΚΛΑΜΑΤΑ…




Με το ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (e-mail) κυκλοφόρησε το παρακάτω …πόνημα του μητροπολίτη μας το οποίο και αναδημοσιεύουμε αφού ΔΕΝ είχαμε την τιμή να το λάβουμε κι’ εμείς, μιας και μας αφορά, (είναι αυτό που λέμε ότι ο …κερατάς το μαθαίνει τελευταίος.!) ενώ ταχυδρομήθηκε ακόμα και στο Σύλλογο της Κολοπετεινίτσας, όπως λένε…
Απολαύστε το, λοιπόν, έτσι σκέτο  όπως εγράφει από τον …άγιο Τορόντο και ύστερα τα ξαναλέμε, εντάξει; Εντάξει να λέτε…


Γράφτηκε από τον/την Ι.Μ. Τορόντο. Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017
Για γέλια ή για κλάματα!
Μπαίνει ο Μητροπολίτης Σωτήριος στο εστιατόριο Palace και στο βάθος βλέπει, στο τελευταίο τραπέζι την παρέα –Τάδε, Τσερωτάς, Κουτρουμπής, Σκλάβος. Κατευθύνεται κατευθείαν προς τα εκεί.

Μ. Καλά Χριστούγεννα. (Δίδει το χέρι του στον Τάδε. Ο
Τάδε δεν του δίνει το χέρι του.)

Μ. Δεν μου δίνεις το χέρι σου;

Τ. Σε σένα όχι, δεν αξίζει... (και συνέχισε με λόγια που δεν γράφονται).

Ο Μητροπολίτης και ο π. Τριαντάφυλλος έφαγαν μαρουλοσαλάτα και θαλασσινά. Σαν τελείωσαν ο π. Τριαντάφυλλος πηγαίνει να φέρει το αυτοκίνητο. Ο Μητροπολίτης Σωτήριος ξαναπάει στην παρέα.

Μ. Ήλθα ξανά (απευθυνόμενος στον Τάδε). Μου έδωκες μια σφαλιάρα δεξιά, δος μου και μια αριστερά.

Τ. Οχι θα σου δώσω το χέρι μου... (του δίνει το χέρι και ο Μητροπολίτης τον χαιρετά).

Τ. Είσαι μόνο για το χρήμα.

Μ. Δεν με ενδιαφέρει τι λέτε και τι γράφετε. Ερωτώ μόνο την συνείδησή μου και το Θεό.

Τ. Εσύ με τη συνείδησή σου δεν μπορείς να τα πας καλά.

Μ. Τα πάω πολύ καλά με την συνείδησή μου και κοιμάμαι ήρεμα και ήσυχα. Δεν βρήκα τίποτε. Η Μητρόπολη σήμερα έχει εβδομηνταοκτώ (78) εκκλησίες και δύο (2) μοναστήρια.
Ημερήσιο Ελληνικό Σχολείο με περισσότερα από τριακόσια (300) παιδιά. Θεολογική Σχολή και κατασκηνώσεις. Δεκαεννέα (19) περιουσίες που αξίζουν εκατονσαράντα εκατομμύρια (140.000.000) και δεν χρωστάει ούτε δεκάρα.
Από το δύο χιλιάδες ένα (2001) δεν πληρώνομαι και δεν έχω πάρει δεκάρα για τον εαυτό μου. Εσείς με την Κοινότητα πώς τα πάτε; Τι έχετε επιτύχει; Καλά Χριστούγεννα.

(Χαιρετάει και φεύγει όπως πάντοτε ήρεμος και καλοσυνάτος.)

Σημ. Ο κ. Τάδε έχει ένα
Blog και συνεχώς γράφει εναντίον του Μητροπολίτη Σωτηρίου. Ποτέ δεν έγραψε το παραμικρό θετικό.
Επιφυλασσόμεθα και εν καιρώ, ίσως, να αποκαλύψομε το όνομα του Τάδε και εάν χρειαστεί, να ληφθούν και άλλα μέτρα, γιατί εκστομίζει φοβερές ασχημίες.

1 comment:

  1. Ήταν πράγματι μια δύσκολη, προς στιγμήν, απόφαση αν θά ‘πρεπε να γελάσω ή να κλάψω με τα όσα διάβασα. Δεν πέρασαν όμως, παρά μόνο λίγες στιγμές και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια άρχισα να κλαίω ενώ συγχρόνως γελούσα.! Έπιασα όμως αμέσως το …υπονοούμενο -ότι κάτι σοβαρό μου συμβαίνει- και σκέφτηκα αμέσως τον ψυχίατρο. Τηλεφώνησα αμέσως ΤΑΧΙ, με ρώτησε ο γιατρός τι έπαθα, του είπα την ιστορία κι’ άρχισε να γελάει κι’ ο ίδιος. Τι συμβαίνει, του λέω, γιατρέ, είναι μεταδοτική η πάθηση; Ρε συ μου, απαντάει, κλαίς από τα γέλια, αφού η ιστορία είναι μόνο για γέλια. Για κλάματα, μου λέει, θα ήταν όταν ο συγγραφέας του «έργου» ήταν σοβαρός και με κάποια υπόληψη. Τώρα τι σε κόφτει; Άσ’ τον στην κοσμάρα του και στα κτηματομεσιτικά του και συ κοίτα τη δουλειά σου. Θα σου περάσει σύντομα…

    ReplyDelete