Search This Blog

Wednesday, February 27, 2013


Μια οφειλόμενη απάντηση…
Ένας, κάποιος, ανώνυμος επισκέπτης μου, ρωτάει:
«Αλήθεια, αν μου επιτρέπεις να ρωτήσω, τι σου έκαναν εσένα οι μενεγάκηδες, ο Γερονικολός ή κάποιοι άλλοι και ασχολείσαι μαζί τους; Ρωτάω μόνον από περιέργεια και τίποτα παραπέρα. Αν θέλεις απαντάς.»
Απάντηση: Τίποτα απολύτως αγαπητέ μου. Πέρα που θεωρούμασταν και -πιθανόν να- θεωρούμαστε φίλοι, ίσως να μην μπορούσαν να μου κάνουν κάτι κι’ αν ακόμα ήθελαν. Όπως, όμως, αποδείχτηκε περίτρανα, έκαναν κάποια «ζημιά» στην Ελληνική Κοινότητα, με το τεράστιο χρέος που έβαλαν στο ταμείο της. Και για να μην τα ξαναλέμε, επειδή είμαι σίγουρος ότι είναι έξυπνοι άνθρωποι, πιστεύω πως γνώριζαν πολύ καλά ότι τα έσοδά της ΔΕΝ ήταν αρκετά για να εξυπηρετήσουν ένα τόσο μεγάλο και δυσβάστακτο χρέος των 12-13 εκατομμυρίων και ως εκ τούτου θεωρώ ότι ήταν μια κίνηση πιθανόν υπό την πίεση κάποιου  (λέγε με μητροπολίτη) ώστε να καταρρεύσει και ως ώριμο  φρούτο να πέσει στα χέρια του, έστω και υπερχρεωμένη.  Δεν νομίζεις αγαπητέ ότι είναι  η … «ενοχή» τους αυτή, που τους αναγκάζει να κινούνται περιφερειακά στους χώρους της αντί να είναι μέσα και να βοηθούν για τη Σωτηρία της; Πού είναι ο αντιπρόεδρος  Γερονικολός, η αντιπρόεδρος κ. Τσικριτζή ή ακόμα και ο ταμίας Βλάσης Οικονόμου οι οποίοι παρουσιάζονταν ως παντοδύναμοι όλα αυτά τα χρόνια; Πού είναι ο Γερονικολόε Τζούνιορ που ήθελα να μάθει στα παιδιά μας γράμματα, ενώ αποκαλούσε τα παπαγαλάκια «ζώα»;
ΟΧΙ αγαπητέ μου. Εγώ είμαι με την Κοινότητα και θα καυτηριάζω όλους, όσους έκαναν ζημιά ηθελημένα ή άθελά τους, μέχρι να ομολογήσουν και να ζητήσουν έστω και τυπικά, αλλά δημόσια, συγνώμη…
Αδιαφορώντας για ότι έγινε και ξεχνώντας τα, μπορεί να έχουμε επανάληψη του ίδιου φαινομένου, από τους ίδιους ή άλλους κι’ αυτό το πράγμα δεν είναι καλό.! Σύμφωνοι;
Αυτά…   

No comments:

Post a Comment