Search This Blog

Saturday, July 21, 2012


Παραλειπόμενα VS Τηλεσκόπιου…
ή Κουρτέσης κατά Κρανιά.!!!
Τι θα δουν ακόμα τα ματάκια μας…
Ο τελευταίος τον οποίο θα είχε ανάγκη, ως συνήγορό του ο κ. Κρανιάς είμαι σίγουρα εγώ.! Παρ’ όλα αυτά όμως, θα τολμήσω να πω δυο τρία πραγματάκια, έτσι για την ρουφιάνα την αλήθεια και μόνο, έστω κι’ αν είναι αχρείαστα…
Γράφει, που λέτε, ο …νεαρός δημοσιογράφος, κυρ. Θανάσης Κουρτέσης, ότι θα απαντήσει, καθ’ υπέρβαση, στον κ. Κρανιά σεβόμενος την ηλικία του.! Η δήλωση αυτή από μόνη της, δείχνει όχι μόνο την Παιδ(ε)ία αλλά και τις αρχές αυτού του νέου ανθρώπου που ήρθε ως μάνα εξ’ ουρανού να μας ενημερώνει σωστά, αντικειμενικά και αν(;)υστερόβουλα, βάζοντας όλους εμάς τους συμφεροντολόγους στη …θέση μας.!

Λέει, λοιπόν:
«Είναι φυσιολογικό Κύριε Κρανιά να θέλετε να συμπαρασταθείτε σε ανθρώπους που σε εκπομπή σας έβρισαν χυδαία ανθρώπους του Εκκλησιαστικού μας χώρου. Το όνομα μου είναι ΚΟΥ-ΡΤΕ-ΣΗΣ, για να ξέρετε καλά επειδή είπατε ότι κάποιοι έγραψαν για τα οικονομικά της κοινότητας κ.λπ. Λοιπόν ΕΓΩ έγραψα κ. Κρανιά και θα ξαναγράψω.»…
 Από την πόλη έρχομαι και στην κορυφή λίγο από …εκκλησιαστικά ώστε νάμαστε και …καλά παιδάκια.! Τι δουλειά έχει το τι είπαν άνθρωποι, μεγάλοι και επώνυμοι, σε εκπομπή του κ. Κρανιά με τα οικονομικά της Κοινότητας; Και τι τον νοιάζει τον κ. Κρανιά αν και πόσα θα ξαναγράψεις κυρ-Θανάση; Ο άνθρωπος σχολίασε κείμενα κάποιων οι οποίοι έγραψαν για τα οικονομικά της Κοινότητας. Δεν χρησιμοποίησε το όνομά σου είτε διότι δεν αναφέρονταν στα δικά σου γραφτά είτε διότι ΔΕΝ ήθελε να σε προ(σ)βάλει.! Δικαίωμά του θα πρέπει να είναι, νομίζω…

Λέει ακόμα:
«Κύριε Κρανιά μια χάρη θέλω από εσάς
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠ’ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΠΡΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ $50,000 ΚΕΡΔΟΣ που εσείς ξέρετε πριν ακόμα βγει ο
ισολογισμός της κοινότητας; Απαντήστε μου με ένα ΑΠΛΟ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ, είναι σωστό 6 μήνες
απλήρωτοι άνθρωποι μεροκαματιάρηδες και να τους λένε να μπούνε στο ταμείο ανεργίας…»

Και ποιος μωρέ, είμαι εγώ, εσύ ή  ο κ. Κρανιάς για να συμφωνεί ή να διαφωνεί με τον τρόπο που θα χειρίζεται τα τρέχοντα οικονομικά ζητήματα το Δ. Συμβούλιο; Αυτό είναι αρμόδιο κατά το νόμο και μέχρι να εκλεγεί το νέο, θα μοιράζει την πίτα ανάλογα με τη σπουδαιότητα της κάθε ανάγκης. Αν υποθέσουμε ότι πληρώνει το προσωπικό με τα 50 χιλιάρικα του πανηγυριού και αφήνει απλήρωτο το ρεύμα ή το νερό, θα έχουν δουλειά την  επόμενη ημέρα οι υπάλληλοι; Ελπίζω ο κ. Κρανιάς να μην ασχοληθεί και με τόσο ξεπεσμένα ερωτήματα…
( Αλήθεια, γιατί η …υποβολέα σας, δεν παραιτούνταν μόλις δεν πληρώθηκε τον πρώτο ή έστω τον δεύτερο μήνα, αλλά περίμενε τον έκτο; Και τι νομίζει πως θα βγάλει με την καταγγελία της Κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα; Γιατί τόσα χρόνια που ο …ξάδελφος την καλοπλήρωνε, πλουσιοπάροχα, με δανικά, δεν διαμαρτύρονταν;)
Γράφει ακόμα:
 «Και κάτι ακόμα αξιότιμε κ. Κρανιά, επειδή εγώ έλειπα και είμαι σίγουρος ότι χαίρεστε που οι φίλοι σας βρίζουν τον κ. Μανιατάκο, εσείς πόσα χρήματα έχετε πάρει από την Ελληνική Κοινότητα; Θέλω να το διασταυρώσω με το γράμμα που μου έδωσε ο φίλος μου ο Νίκος ο Μπαμπάτσικος απ΄ την Κοινότητα. Αυτά κύριε Κρανιά, και εάν έχετε την ευγενή καλοσύνη όταν θέλετε να ενημερώσετε την παροικία μπορείτε να χρησιμοποιείτε το όνομα μου.»
Το ότι ο κυρ-Θανάσης έλειπε για χρόνια, ώστε να μη γνωρίζει (μάλλον επιλεκτικά) την παροικιακή ιστορία, δεν θα πει ότι είναι αθώος. Ο κ. Κρανιάς είναι ο μόνος που δημοσίευσε την κατάσταση με τα ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ στην διάρκεια ανέγερσης του μενεγάκειου «Παρθενώνα», οπότε …άνθρακας ο θησαυρός σας κ. Κουρτέση…Γιατί, αλήθεια, ΔΕΝ μας λέτε καμιά …κουβεντούλα για τα ποσά που έλαβε από την Κοινότητα το …συγκρότημα Μανιατάκου, για τα οποία δηλώνατε κατηγορηματικά ότι ΔΕΝ πήρατε ; Τι κατάντια…

Τέλος ο νεανίζων κ. Κουρτέσης ρίχνει και μια κλωτσιά κάτω από τη ζώνη, έτσι για νάχει να …πορεύεται:

«Βέβαια καταλαβαίνω ότι υπάρχει δικαστικό παρελθόν και όπως έχω ακούσει έχετε μεγάλη περιουσία, ΕΞΥΠΝΑ λοιπόν προσπαθείτε να ικανοποιείται και τους φίλους σας, κρατάτε όμως και την πισινή σας.
Αυτό που λέει ο ΛΑΟΣ «…μία πιθαμή από εμάς και …», Ο ΝΟΩΝ, ΝΟΕΙΤΩ!»

 ΝΟΕΙΤΩ ή απλώς …ΑΝΟΗΤΩ, κ. ΕΚΔΌΤΑ ;…
(Συγνώμη κ. Κρανιά για την αυθαίρετη  …υπεράσπιση.!)


No comments:

Post a Comment