Search This Blog

Sunday, July 15, 2012


Το γάντι μου προς τον κυρ-Τάκη
σήκωσε ο κυρ-Θανάσης.!
ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ…
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΣ ΚΑΙ ΧΑΤΖΙΑΒΑΤΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ...
ΕΚΕΙ που σκεφτόμουν τι να κάνω για να γεμίσω το χρόνο και τούτον εδώ τον …τόπο, για την περίοδο του καλοκαιριού, νάσου και παρουσιάστηκε ο κυρ-Θανάσης, ο …πολύς, ο οποίος ως μέτρ της δημοσιογραφίας,  είχε την ατυχία να κάνει ένα ακόμα μεγάλο λάθος, σηκώνοντας, αντ’ εκείνου, το γάντι που πέταξα στον κ. Μανιατάκο, για τα καμώματά του με τη …ριμάδα την Κοινότητα.
Βγήκε, λοιπόν, που λέτε ο κυρ-Θανάσης λάβρος και σίγουρος για τον εαυτό του, με κάτι …επιστολικά ολοσέλιδα και …παρασέλιδα, …κόβοντάς μου όχι μόνο το κεφάλι αλλά και τα πόδια, για το ατόπημά μου, με βασικό θέμα την σχέση μου με τα εργατικά, τα συνταξιοδοτικά  και διάφορα άλλα πολύ ενδιαφέροντα …επιχειρήματα εναντίον μου…
ΑΝ, τώρα, όλα αυτά που έγραψε είναι λόγω της ζέστης, του το συγχωρώ, αν βέβαια το ομολογήσει…, αν όχι, θα γελάσουν όλοι …μαζί μου, ακόμα και το παρδαλό… Αν τα όσα γράφει είναι καθ’ υποβολή ως ιπποκόμος του αφεντικού του, ακόμα χειρότερα και για τους δυο…
Το ακόμα χειρότερο είναι το ότι δεν μπορώ πλέον να κυκλοφορήσω με το κεφάλι ψηλά, όπως πρώτα…
Θα σταματήσω όμως εδώ, για τώρα, ώστε να διαβάστε όλοι τα κείμενα της χθεσινής έκδοσης της …πανομογενειακής εισαγόμενης και μετά τα λέμε με την ησυχία μας… Έχουμε καιρό. Εξ’ άλλου θα (πρέπει να) περιμένουμε και την επόμενη έκδοση με τα …καλλίτερα.! 

No comments:

Post a Comment