Συνεχίζει τις μπαρμπουτσαλιές του, ο κ. Μανίκης, ανακατεύοντας τον κόσμο με προπολεμικές και μεταπολεμικές διαφορές, με Ιακωβικά και Σωτηριακά καταστατικά και κανονισμούς καταλήγοντας στη λογική του παραλόγου.!
Και αναρωτιέται ο κ. Μανίκης:
«Τελικά πού πάμε;»
Με αλητήριους στην ηγεσία της Εκκλησίας μας στον Καναδά και κολαούζους σφουγκοκωλάριους, σαν του λόγου σας, γύρο της και …πίσω της, όπου θέλουμε πάμε κ. Μανίκη.!! Εντάξει, ο Σωτήριος ως κουσουριάρης, ερωτευμένος με τα χρήματα, και όχι μόνο, προσπαθεί ως ρεμάλι, να μην αφήσει τίποτα όρθιο, εσείς με ένα ξεροκόμματο που σας πετάει, γιατί τρέχετε με τόση μανία να πιάσετε την πορδή του μωρέ; Καθόλου ντροπή και φιλότιμο; Και καλά κάποια άλλα κοπρόσκυλα συνάδελφοί σας που ΔΕΝ έχουν στον Ήλιο μοίρα, να το κάνουν, αλλά εσύ κυρ Χρήστο; Καθόλου τσίπα;
Γράφει,
που λέτε, ο κ. Μανίκης:
«Μετά από όσα έγραψα νομίζω ότι εξ αρχής
κάτι δεν πάει καλά με την όλη δομή της οργάνωσης των Αποδήμων Ελλήνων.
Οφθαλμοφανέστατα ακόμα δεν έχουμε διευκρινίσει όχι μόνο τι εστί «Εκκλησία του
Χριστού» και τί «Δημοκρατικές Κοινότητες» αλλά ούτε και που βρίσκονται τα
όρια μεταξύ των δύο εκπροσώπων των δύο θεσμών, που πράγμα περίεργο βασίζονται
κυρίως στον εθελοντισμό ο οποίος λόγω των όσων συχνά
γίνονται συνεχώς απαξιώνεται.»
Αξιότιμε κ. Μανίκη,
έχετε επισκευθεί τελευταία τον …οφθαλμίατρό σας; Πού είδατε εσείς εθελοντισμό
στους μητροπολίτες, των οποίων ο μησθός ξεπερνάει τις 10 ή 12. 000 δολάρια ή
γενικά στους κληρικούς οι οποίοι αμείβονται πλουσιοπάροχα με πάνω από
6.000 δολάρια το μήνα, τα οποια με τα
…τυχερά ξαπερνούν τις δέκα χιλιάδες; Ποια Εκκλησία του Χριστού βασίζεται στον
εθελοντισμό όταν ο κλήρος εισπράττει όλα σχεδόν τα έσοδα των Ιερών Ναών για τους
μησθούς των παπάδων και τη «λογία» των 40.000 ετησίως για τον Σωτήριο και
φυσικά μέρος των εσόδων από τα μυστήρια; Μήπως να βοηθήσετε ως ΜΜΕ, να τους παραχωρήσει
και κάποιο επίδομα η κυβέρνηση;
«Επόμενο είναι να
έχουμε έριδες, «διαφορές 7 και 13 σημείων» και φυσικά να επιδιώκουμε μέσω
πολυέξοδων δικαστικών αγωγών, να λύσουμε τις διαφορές μας.
Κατά τα άλλα, θεωρούμε επίτευγμα
το ότι «οι δύο πλευρές του Βερολίνου» προβαίνουν σε «Διάλογο με αμοιβαία
ειλικρίνεια!!»
Αν αυτό δεν είναι η λογική του
παραλόγου, ειλικρινά τι είναι παράλογο;»
Σημ. Αντίποδα:
Αυτό που ΔΕΝ πάει καλά κ. Μανίκη είναι το μπέρδεμα που εσκεμμένα παρουσιάζετε στους
αναγνώστες σας, ώστε να αναγκαστούν να σας ακολουθήσουν ή να σας διαολοστείλουν
και να καθίσουν στο σπιτάκι τους αμέτοχοι. Γιατί ρε κ. Μανίκη ΔΕΝ έχουμε
διευκρινίσει τι εστί «Εκκλησία του Χριστού» και τι «Δημοκρατικές Κοινότητες»;
Μήπως στον δικό σας, μόνον, εγκέφαλο ΔΕΝ έχουν διευκρινιστεί ακόμα οι διαφορές
τους; Οι Έλληνες μετανάστες, κ. Μανίκη, βρέθηκαν, όπως ξαναείπαμε, σε μια
περιοχή, έβαλαν το χέρι στις τσέπες τους και έκτισαν μια εκκλησία για τις
ανάγκες τους. Μετά από αυτό ζήτησαν έναν παπά από την Εκκλησία της Ελλάδας, ο οποίος ανέλαβε τα
θρησκευτικά του καθήκοντα έναντί της προσυμφωνημένης αμοιβής. Ο ιερέας, λοιπόν,
αυτός επέλεγε τα ευαγγέλια, τους ψαλμούς της κάθε περίπτωσης, καθώς και το
χρόνο της θυμίασης του εκκλησιάσματος, όπως και της απόλυσης. Οι επιλεγμένοι
από τους κτήτορες του ναού επίτροποι φρόντιζαν για την προμήθεια των κεριών και
των άλλων απαραίτητων υλικών, την συγκέντρωση χρημάτων για την πληρωμή του
ιερέα, του ψάλτη, του νεωκόρου και φυσικά τη δόση της τραπεζικής – εάν υπήρχε –
υποθήκης. Πού, λοιπόν, είναι ο λόγος ύπαρξης διαφορών μεταξύ ιερέως και
Επιτροπής; Πουθενά.! Οι ρόλοι τους ήταν ξεκάθαρα διακριτοί. Οι διαφορές
ξεκίνησαν όταν ο αριθμός των ναών αυξήθηκε, και μαζί τους οι παπάδες, με αποτέλεσμα
να χρειαστεί κάποιος προϊστάμενος-διευθυντής που υποχρεωτικά ήταν ένας
επίσκοπος.! Ε, τότε άρχισαν και οι διαφορές μας, αφού ο Ιάκωβος με τον Σωτήριο
τα ήθελαν ΟΛΑ δικά τους.! Κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα, αφού ο
Βαρθολομαίος είναι λίγο χειρότερος απ’ όλους και απαιτεί να ελεγχει ΟΛΗ την
περιουσία του ελληνισμού ο οποίος έκτισε τις εκκλησίες και τα άλλα ακίνητα.! Τα
θέλουν όλα τα καθάρματα αυτά, ώστε να τα ελέγχει το Φανάρι και η Τουρκία.!!!
Μόνον την περιουσία της Κοινότητας του Τορόντο του Μόντρεαλ και του Βανκούβερ, ΔΕΝ μπορούν να
κάνουν (ακόμα;) ό,τι θέλουν, γιαυτό και κόπτονται – για να μην πω ξεσκίζονται –
για να τα κάνουν, με κάθε τρόπο, δικά τους.!! Αυτά για τώρα…
The only goal that the Archdiocese has is to send money to Bothrolomew in Turkey. Taking over the GCT & the Montreal Greek Community will just make things much easier for Sotiri. He will do whatever he wants with no checks and balances. You have to wonder why all these people are attacking the GCT on transparency when the Archdiocese has absolutely no transparency and is rotten to the core.
ReplyDeleteProof? You guys keep saying the same shiite without an ounce of proof. Its really sad.
ReplyDeleteΜήπως να σου στείλουμε τα στοιχεία στο σπίτι σου με σπέσιαλ ντελίβερυ, μπας και σε χάσουμε από πελάτη; Μια τέτοια σοβαρή προσωπικότητα σαν τη δική σου δεν πρέπει να χάνεται από την ...κυκλοφορία! Το ότι κάποιος, ίσως να θέλει να κρατήσει κάποιο στοιχείο για ...ώρα ανάγκης, δεν σε σε βρίσκει σύμφωνο έτσι δεν είναι; Το ότι εσύ ακόμα και το όνομά σου κρατάς κρυφό, από μια απλή ερώτηση, δεν σε ενοχλεί, όπως και τα σκ@τ@ που κρατάς στο κεφάλι σου, πιστεύοντας ότι είναι μυαλό,σωστά; Προσπαθείς, όμως, να το παίξεις μυαλό !!!
DeleteΒρε βλάκα, αφελή και ανόητο τρολ 10:35. Αμφισβητείς τα προφανή και τα αυτονόητα που είναι οι αποδείξεις που ζητἀς να σου δώσουν, δήθεν για να πεισθείς. Η άρνηση δημοσιοποίησης αναλυτικών στοιχείων και πρόσβασης ανεξάρτητων και αντικειμενικών ελεγκτών του κράτους ἠ των μελών των κοινοτήτων από την Μητρόπολη σε ότι αφορά την διαχείριση και τα οικονομικά στοιχεία είναι από μόνη της η μεγαλύτερη απόδειξη που ζητάς. Εάν νεαρέ είχες μπει στον κόπο να μάθεις την Ελληνική γλώσσα των γονέων σου, σίγουρα θα είχες υψηλότερο επίπεδο νοητικής ικανότητας και θα ξόδευες ελάχιστο χρόνο στο facebook. Αντε, τρέξε τὠρα με κλειστἀ μἀτια να δώσεις το 10% του ετἠσιου εισοδήματός σου στον Μητροπολίτη, όπως σου ζητἀει στις ομιλίες του, και στην διαθἠκη σου, γρἀψε του και ὀλη την περιουσία σου.
Delete