Και τώρα, με τη σειρά
της, η απάντηση του κ. Μανίκη στην βαρύγδουπη απάντηση των Πάπα-Μάνιου…
Επιβεβαιώνεται ότι το
Ελληνοκαναδικό Κογκρέσο
Βρίσκεται μπροστά σε
μεγάλη κρίση
Ως απάντηση των σχολίων μου που δημοσιεύτηκαν την περασμένη εβδομάδα
(Ε.Βήμα, 14 Μαΐου σελίδες πρώτη και 26), σχετικά με το Ελληνοκαναδικό Κογκρέσο
(Εθνικό), λάβαμε στις 17 Μαΐου, επιστολή-απάντηση, που υπογράφεται από τον
Πρόεδρό του, κ. Γεώργιο Μάνιο. Την επιστολή δημοσιεύομε παραπλεύρως.
Πρωτίστως λοιπόν τον ευχαριστώ, κυρίως για τρεις λόγους:
Πρώτος λόγος: Για το
υβρεολόγιο με το οποίο με περιλούζει.
Δεύτερος λόγος: Για
τις υποδείξεις και τα δωρεάν μαθήματά του, αναφορικά με την δημοσιογραφική δεοντολογία και πως πρέπει
να παρουσιάζω μία είδηση, και
Τρίτος λόγος. Για τον
εύστροφο τρόπο με τον οποίο καταφέρνει, να μην απαντήσει στην ουσία των
ερωτήσεών μου, αν και στην επιστολή του χρησιμοποιεί 1922 λέξεις!
Θα αποφύγω προς το παρόν τουλάχιστον να απαντήσω επί των άλλων, των
πολλαπλών θέσεων που εκφράζονται μέσω της επιστολής που υπογράφει ο Πρόεδρος
του Εθνικού. Ως τόσο αν πρόσεχε καλύτερα πως παρουσιάσαμε και μάλιστα
πρωτοσέλιδη την είδηση σίγουρα θα έπρεπε να μου εξέφραζε τουλάχιστον ένα
ευχαριστώ.
Την παρουσιάζω και πάλι για του λόγου το αληθές:
«O ΔΗΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΡΟΝΤΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
Ο Δήμος του Τορόντο αναγνώρισε την γενοκτονία των
Ποντίων και για την Πόλη του Τορόντο διακήρυξε την 19η Μαΐου ως ΕΛΛΗΝΙΚΗ Ημέρα
Μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων! Η αναγνώριση έγινε από το Δημοτικό
Συμβούλιο του Δήμου του Τορόντο κατόπιν εισήγησης των Συμβούλων Δημήτρη
Καρύγιαννη και Μαρίας Φραγκιδάκη.
Ο Δήμαρχος του Τορόντο John Tory και οι δημοτικοί σύμβουλοι προέβησαν στην
αναγνώριση του Ολοκαυτώματος των Ποντίων, αποδεχόμενοι το αίτημα και τα
επιχειρήματα που μέσω επιστολής, τους είχε στείλει στις 20 Φεβρουαρίου το
Ελληνοκαναδικό Κογκρέσο.
Την ίδια επιστολή έχει αποστείλει το
Ελληνοκαναδικό Κογκρέσο και σε πολλούς άλλους Δήμους του Καναδά, από τους
οποίους ελπίζουμε ότι σύντομα θα πληροφορηθούμε ανάλογα ευχάριστα
αποτελέσματα.»
Όπως εύκολα κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης
διαπιστώνει, περιγράφω και παρουσιάζω «Λακωνικά», την επιτυχία της αναγνώρισης
της «Γενοκτονίας των Ποντίων, από τον Δήμο του Τορόντο» και δίνω τα εύσημα εκεί
που ανήκουν.
Φυσικά δεν ακολούθησα τις «οδηγίες Κώστα Πάππα» ο οποίος, σε τηλεφωνική
επικοινωνία που είχαμε
την περασμένη εβδομάδα, μου είχε υποδείξει τον τρόπο που ήθελε να παρουσιάσω
την είδηση. Βεβαίως είχε δικαίωμα να μου υποδείξει ό,τι αυτός θεωρούσε σωστό,
αλλά δεν είχα κανέναν λόγο να ακολουθήσω την γραμμή Κώστα Πάππα. Εκτός και πιστεύετε κ. Μάνιο ότι
αυτή η γραμμή, η γραμμή
Κώστα Πάππα, είναι γραμμή Ζωής, ή Θανάτου;
Επί των τριών ερωτήσεων σας επί των οποίων θα απαντήσω κ. Μάνιο.
Η πρώτη ερώτηση, σχετίζεται με το
υβρεολόγιο με το οποίο με περιλούζετε κ. Μάνιο. Θα αρκεστώ να σου απαντήσω με
μια έκφραση του Αγίου Βασιλείου. Σύμφωνα με αυτήν «Τον ἦχο τον παίρνει ο ἀέρας, ἡ βρισιὰ ὅμως ἐπιστρέφει
ἐνισχυμένη, σέ ἐκείνον πού τήν ἐκτόξευσε..» Θα σου υπενθυμίσω επίσης και μια ανάλογη και
σχεδόν παρόμοια λαϊκή παροιμία. Σύμφωνα με αυτήν «η άδικη βρισιὰ στὸ
νοικοκύρη της επιστρέφει».
Το περιεχόμενο της δεύτερης ερώτησης συμπυκνώνεται στα της επαγγελματικής
μου διαγωγής:
«..διαγωγή που σαφώς παραβιάζει κατάφορα
τις καλώς εννοούμενες αρχές της Δημοσιογραφικής Δεοντολογίας, απο ενα
λειτουργό, ο οποίος διατείνεται στο άρθρο του και διαρρηγνύει τα ιμάτιά του για
την “προώθηση της δημοκρατίας”.»
Η «δημοσιογραφική δεοντολογία,»
οι «λειτουργοί της» και η «προώθηση της δημοκρατίας» κ.
Μάνιο είναι όροι πολύ σχετικοί και καθένας, μπορεί να τους δίνει τις δικές του
διαστάσεις και να έχει τις δικές του περί αυτών κρίσεις και απόψεις. Κοινός
παρανομαστής όμως όλων, είναι το αξίωμα και «οι κρίνοντες κρίνονται.» Επί πλέον, ενώ πράγματι ένας δημοσιογράφος
οφείλει και πρέπει να εξασκεί το επάγγελμά του, έχοντας το αίσθημα ότι επιτελεί
«λειτούργημα», δυστυχώς είναι κοινό μυστικό ότι πολλοί δημοσιογράφοι πόρρω
απέχουν από του να το επιτελούν με την αρμόζουσα «δημοσιογραφική δεοντολογία.»
Όμως οι δημοσιογράφοι, που ως «κρίνοντες
κρίνονται,» τελικά καταξιώνονται, ή απαξιώνονται, ή και περιθωριοποιούνται από
την κοινή γνώμη. Ως τόσο, όσο και αν παρεκτρέπονται, (και είναι αυστηρός ο
πέλεκυς της δικαιοσύνης όταν παρεκτρέπονται), έχουν το ελαφρυντικό, ότι ναι μεν
πρέπει να εξασκούν «λειτούργημα» αλλά επειδή είναι και «επαγγελματίες» και
μπορεί να «αμαρτήσουν για το ψωμί τους» όπως δυστυχώς κάνουν και άλλοι κλάδοι
επαγγελματιών. Προσωπικά δεν αποδέχομαι παρόμοια ελαφρυντικά, αλλά δυστυχώς
αυτή είναι η πραγματικότητα.
Όμως οι εθελοντές, οι πάσης φύσεως εθελοντές κ. Μάνιο, είναι, πρέπει και
οφείλουν, όχι μόνο να είναι, αλλά και να δείχνουν ότι είναι πραγματικοί «λειτουργοί.» Αυτοί δεν μπορούν να επικαλεστούν κανένα
ελαφρυντικό όταν παρεκτρέπονται. Και αυτό επειδή με την θέλησή τους και
εθελοντικά σηκώνουν τον «Σταυρό του εθελοντή.» Ως τόσο οι εθελοντές από την
στιγμή που αντί να «προωθούν την δημοκρατία» τόσο μέσω του τρόπου που αναλαμβάνουν την διοίκηση,
όσο και μέσω του τρόπου που ασκούν τα καθήκοντά τους, οι εθελοντές που
αποφεύγουν τον έλεγχο του τρόπου διαχείρισης των οικονομικών ενός μη
κερδοσκοπικού
οργανισμού, οι
εθελοντές που για να διατηρήσουν επί χρόνια την «καρέκλα τους» μηχανεύονται σαθρά
επιχειρήματα και κατά συρροή αντιδημοκρατικά και πάσης φύσεως δικολαβικά μέσα,
οι εθελοντές που επικαλούνται σαθρά επιχειρήματα για να παραμείνουν στην καρέκλα τους, οι
εθελοντές που θεωρούν «τσιφλίκι τους» ό,τι εθελοντικά υπηρετούν, οι εθελοντές
που έχουν ως προμετωπίδα τους όχι απλά το «αποφασίζομεν και διατάσομεν» αλλά
«αποφασίζομεν και διορίζομεν» τους ημετέρους και μάλιστα τους «πολύ ημετέρους»,
επιτρέψτε μου κ. Μάνιο να σας πω, ότι αυτοί ΔΕΝ είναι εθελοντές, αλλά
διαστρεβλωτές του λειτουργήματος του εθελοντή και έμποροι, ή σωστότερα
λαθρέμποροι της ιδέας του
εθελοντισμού.
Όχι, όχι μην νομίσετε ότι με όλα αυτά που γράφω υπονοώ το «Εθνικό,»
αφού αυτό μεταξύ των άλλων στόχων του, έχει ως στόχο του την «πρoώθηση της δημοκρατίας.»
Όμως συνδυάστε τα με τα ακόλουθα που
αποσπώ από αυτά που εσείς γράφετε αιτιολογώντας “τους διορισμούς” τους οποίους με κατηγορείτε ότι
κακόβουλα κατήγγειλα ως διορισμούς, αφού δεν είναι «διορισμοί, αλλά εκλογική
διαδικασία.». .
« Αυτοί ,» σύμφωνα με τα δικά λόγια κ. Μάνιο
«Δεν είναι διορισμοί, αλλά εκλογική
διαδικασία και ιδού γιατί.
Στο Κεμπέκ εκλέγονται 7 αντιπρόσωποι -
μέλη στο Εθνικό Συμβούλιο. Απο τις προηγούμενες εκλογές 4 μέλη απεχώρησαν ή
αδράνησαν και έπρεπε να αντικατασταθούν. Ενέργεια νόμιμη σύμφωνα με το
Καταστατικό, εφ όσον προταθούν, δευτερωθούν από άλλα μέλη του συμβουλίου και
αποδεχτούν. Τα μέλη αυτά τα συστήνει το Τοπικό Κογκρέσο και τα παρουσιάζει στο
Εθνικό Συμβούλιο, εφ όσον υπάρχει Επαρχιακό Κογκρέσο στην Επαρχία και είναι
ταμειακώς τακτοποιημένο. Γιατί λοιπόν στην περίπτωση που αναφέρετε δεν
μεσολάβησε το Επαρχιακό; Ιδού το διότι.»
Μετά το «διότι» τα επιχειρήματά σας,
θυμίζουν το «από την πόλη έρχομαι..» Αν δεν το θυμόσαστε, ή αν δεν διαβάσατε πριν υπογράψετε αυτά που
υπογράψατε, διαβάστε την σαθρότητα των επιχειρημάτων, (για να μην τα
επαναλαμβάνω εδώ, σας παραπέμπω στην στην επιστολή σας και τα παρουσιάζω με έντονα
γράμματα για να τους δώσω μεγαλύτερη έμφαση) αφού εσείς, σας υπενθυμίζω, τα
έχετε υπογράψει. Λέγοντας αυτά και αφού αναφωνείτε το, «Αιδώς Αργείοι,»
ακάθεκτα συνεχίζετε:
«Τα άτομα του Κεμπέκ προτάθηκαν,
δευτερώθηκαν, αποδέχτηκαν και ψηφίστηκαν ομόφωνα από όλες τις συμμετέχουσες
στην τηλαδιάσκεψη επαρχίες . Κανένας από το Κεμπέκ δεν πρότεινε τον πρόεδρο του
Επαρχιακού για να μπεί στην διαδικασία εκλογής.»
Τόσο απλό το συμπέρασμα. Αυτά δεν λέγονται
και «Δεν είναι διορισμοί, αλλά εκλογική διαδικασία.»
Για να μην με πείτε κακοπροαίρετο, για όλη
αυτήν την «εκλογική διαδικασία» που φαίνεται ότι την θεωρείτε «το
απαύγασμα της δημοκρατίας», σίγουρα θα έχετε τηρήσει και πρακτικά. Μπορείτε
λοιπόν να τα δώσετε στην δημοσιότητα; Ή καλύτερα, μια και έγινε μέσω
«τηλεδιάσκεψης» μπορείτε να δώσετε στην δημοσιότητα όλους τους διαλόγους της
ιστορικής τηλεδιάσκεψης, που θέλετε να μας κάνετε να πιστέψουμε, αποδεικνύουν
ότι όλα αυτά «Δεν είναι διορισμοί, αλλά εκλογική διαδικασία;»
Μην μου πείτε ότι για τους ιστορικούς του
μέλλοντος, δεν φροντίσατε να μαγνητοφωνήσετε τα της τηλεδιάσκεψης έστω και στα κινητά σας,
γιατί δεν σας πιστέψω. Όμως και τα πρακτικά, που σίγουρα τηρήσατε, μου αρκούν,
αφού οπωσδήποτε θα αποδεικνύουν περίτρανα το βαθμό της «δημοκρατικότητας» όλων των εθελοντικά υπηρετούντων το «Εθνικό» οι οποίοι
ουδέποτε θα προέβαιναν σε «διορισμούς,» συμπτωματικά πολύ ημετέρων, άσε που
ουδέποτε θα υπήρχαν εθελοντές από το Μοντρεάλ, που θα δέχονταν να «διοριστούν!»
Συμπαθάτε με κ. Μάνιο, μακρηγόρησα
απαντώντας στα του δεύτερου λόγου, αλλά θα επιμείνω, γιατί είμαι βέβαιος ότι
αυτά τα πρακτικά και τα «ομόφωνα» που παραπέμπουν σε καθεστώς «συγκεντρωτικής
δημοκρατίας, τύπου Στάλιν και Μάο» θα αποτελούν επιτομή εφαρμοσμένης
δημοκρατικότητας και οπωσδήποτε βάσει αυτών θα θεσπίσουν, ακόμα και τα Ηνωμένα
Εθνη, τον τρόπο διεξαγωγής κάθε διεθνούς τηλεδιάσκεψης όπου δεν θα γίνονται «διορισμοί,
αλλά εκλογική διαδικασία.»
Στα του τρίτου λόγου θα είμαι σύντομος, αφού θα επαναλάβω επί
λέξει το αναπάντητο, στο πρώτο μου άρθρο ερώτημα, που αποτελεί και την «ταμπακέρα του θέματος» αφού πέρα
το «πώς;» είναι και «ποίοι;» . Eτσι και πάλι:
«Θα αποφύγω να γράψω τα ονόματα των
τεσσάρων διορισμένων μελών, μέσω των οποίων ετσιθελικά και δικτατορικά η
Διοίκηση του Ελληνοκαναδικού Κογκρέσου, αντικατέστησε την νόμιμη διοίκηση του
Επαρχιακού Κογκρέσου.
Θα αποφύγω να τα γράψω δια δύο λόγους. Ο πρώτος είναι επειδή δεν πιστεύω
ότι έγινε αυτό και ο δεύτερος επειδή θα προτιμούσα να ανακοινώσει τα ονόματά
τους η Διοίκηση του Ελληνοκαναδικού Κογκρέσου μέσω απαντητικής σε όσα έγραψα
επιστολής, την οποία και φυσικά θα δημοσιεύσω ευχαρίστως.»
Με αυτά
Χρήστος Α. Μανίκης
Σαν επίλογο
Ελπίζοντας ότι δεν σας κούρασα κ. Πρόεδρε του Εθνικού, ελπίζοντας ότι δεν
σας καθυστέρησα από άλλα πιο καυτά εθελοντικά σας καθήκοντα, ελπίζοντας ότι
καταλάβατε ότι αποκαλύφτηκε και ξεσκεπάστηκε από τα γραφόμενά σας το
«εκλογομαγείρευμα» ασχέτως αν το αποκαλέσατε «εκλογική διαδικασία,»
επιτρέψτε μου να σας ζητήσω να μου αποκαλύψετε το όνομα εκείνου, που σύμφωνα με
τα όσα γράφετε:
«πιστεύετε ακράδαντα, ότι με τα γραφόμενα μου, προσπαθώ να ευχαριστήσω
κάποιο πρόσωπο που μου είναι αρεστό και που με παραπληροφορεί συστηματικά κατά
συρροήν.»
Επιτρέψτε μου μαζί με τα τέσσερα ονόματα των διορισμένων από το Κεμπέκ, να
αποκαλύψετε και τον:
«κακοπροαίρετο πληροφοριοδότη μου, του οποίου κάνω μεγάλη χάρη την οποία
δεν αξίζει.».
Και ξέρετε γιατί κ. Μάνιο; Γιατί εγώ αγνοώ το όνομά του. Εκτός και εσείς
εννοείτε το όνομα του κ. Κώστα Πάππα, ο οποίος πολλά από τα του «Εθνικού»
πεπραγμένα μου αποκάλυψε και μάλιστα ρίχνοντας βόμβα πολλών μεγατόνων,
δεδομένου ότι αφού μου ανέφερε τα ονόματα των τεσσάρων «δοτών», πρόσθεσε και
ότι ξέρει ότι δεν θα
έπρεπε να διορίσουμε έναν από αυτά, «αλλά όποτε θέλουμε τον αντικαταστούμε!!».
Αντεύχομαι, με Αγωνιστικούς και Πατριωτικούς Χαιρετισμούς
Χρήστος Α. Μανίκης
ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ Δεν νομίζουμε ότι
χρειάζονται περεταίρω σχόλια από μας. Αλλά άμα λάχει μπορεί και να το κάνουμε…
Είναι πραγματικά εκπληκτικό το γεγονός ότι κανένας από το τσίρκο της παρακμής, (του οργανισμού) απολύτως κανένας, δεν έχει το φιλότιμο να παραιτηθεί, σεβόμενος όχι τη δική του αλλά την ιστορία οργανισμού, τον οποίο έχτισαν γίγαντες της ομογένειας όπως ο γιατρός Μητράκος, οι καθ. Φλέγκας και Μυλόπουλος, ο γιατρός Τσούκας και τόσοι άλλοι… Όλοι τους είναι γυμνοί μπροστά στο λαό, δεν έχουν ίχνος αξιοπρέπειας, είναι κραγμένοι (και παραιτηθέντες) για απάτες, ξεφωνημένοι καιροσκόποι και θρασύτατα ανθρωπάρια.
ReplyDeleteΑιώνιοι Έλληνες σε όλη τους την δόξα, ποτε δεν ενώθηκαν για κοινό καλό μόνο όταν υπήρχε κίνδυνος πολέμου και κάτι τέτοιο. Τα κογκρέσα Εθνικά, Επαρχιακά δεν θα κάνουν απολύτως τίποτα όσο μαίνονται μεταξύ τους. Αφήνουν τον Σωτήριο να κυβερνά ανενόχλητος και να παρουσιάζεται ο υπερτιμος αρχηγός των Ελλήνων του Καναδα. Αυτό πετύχατε, οδό για τον Κυρ ψαρά, να πάρει και να διαβάσει τα Ελληνο Καναδικά Νέα για να μάθει τι είναι εφημερίδα με ΥΛΗ όχι ψαλιδίσματα και αιδιες "ποιητών" που πληρώνουν για να δημοσιεύσει τα έργα τους...
ReplyDeleteΟ Μανίκης κάνει αυτό που κάνει, με το όνομά του, εσύ ρε κοπροσκυλο γιατί κρύβεσαι, γιατί ντρέπεσαι να πεις το όνομά σου, Ε; Πώς να σε πάρουμε στα σοβαρά ,βρε υποκείμενο;;;
ReplyDeleteΚαι'συ ρε μεγάλε ανονυμος δεν γράφεις...;;
ReplyDeleteΑλλα η διαφορά μετάξι μας είναι ότι εγώ
σέβομαι τον εαυτό μου και δεν βρίζω άλλους ....εσυ συνεχρισε στην επίπεδο σου
Το μόνο κοινό που εχει ο Μανικης με εφημερίδα είναι το όταν ήταν ψαράς τύλιξε τα ψάρια με αυτές...εσυ ΑΝΤΙΠΟΔΑ παινευε τον και θ'αρχισω να πιστεύω ότι σου ρίχνει μίζα απ'τα Χριστισνο-δολαρια
ReplyDeleteΑπ´το λεξιλόγιο σου ξερωμε ποιος εισε....
ReplyDeleteΣτάσου εκεί ψηλά στα χάλια σου ...,καπια
μέρα θα αποκαλυφθεις και 'συ και θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι ...Άντε για!!
Εντάξει, ανώνυμος και ο 3ος,ανώνυμος και εγώ, ανώνυμοι όλοι μας, αλλά και να βάλουμε το ονοματάκι μας τι θα αλλάξει! Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι τα Κογκρέσα δεν υπάρχουν, ο κόσμος δεν ξέρει ότι υπάρχουν, αλλά και ΟΠΩΣ υπάρχουν δεν συντελούν σε κάτι ωφέλημο για τον ελληνισμό του Καναδά και του Οντάριο. Δεν ξέρω αν τους χρειαζόμαστε καν αυτούς τους Οργανισμούς, έτσι που τους καταντήσανε. Δεν γνωρίζω των άλλων επαρχιών σε κατάσταση βρίσκονται, αλλά είμαι σίγουρος πως στο ίδιο χάλι θα βρίσμονται με τα δύο γνωστά μας. Μπράβο στον κο Μανίκη που έχει το θάρος και το κουράγιο να πει αυτές τις αλήθειες.
ReplyDeleteΤελικά κε. Αντίποδα, οι παπα-μάνιουδες και οι παπάδες κατάντησαν την παροικία κλωτσοσκούφι και είναι ντροπή μας να τους επιτρέπουμε. Ένα μεγάλο ΟΥΣΤ σε όλους αυτούς, ίσως και πάμε κάνα βήμα μπροστά.
ReplyDeleteΔεν γνωρίζω ποιόν βρίζεις, κοπρόσκυλο, ανώνυμος και εσύ, αλλά δεν είσαι άξιος να πέρνεις μέρος σε δημόσιες συζητήσεις. Έχεις το δικαίωμα. έστω και με μάσκα στο πρόσωπό σου, να πεις τη γνώμη σου. Αν δεν μπορείς να εκφραστείς γραπτώς, τότε κράτησε το υβριολόγιο για τον εαυτό σου και βάλτο όπου χωράει. Όλοι έχουμε νεύρα, αλλά τα στραγγαλίζουμε στο όνομα της καλής συζήτησης. Αντε..
ReplyDeleteΔινετε όλοι εσεις με τα γραφόμενα σας την μεγαλύτερη αξία σ'ενα από τα μεγαλύτερα καθάρματα του Μοντρεαλ τον Μανικη...ο οποίος το παίζει μέγας Ορθόδοξος χριστιανός λασπολογεί οποιους δεν πάει και λαδώνεται για να γράφει σχόλια και να κατηγορεί ανθρώπους....ΠΟΤΕ δεν βοηθεισε καπιον που είχε ανάγκη ...αυτόν τον τύπο δοξολογίτε..Ντροπή σας !!!
ReplyDeleteΤολμάς –ανώνυμα- να αποκαλείς κάθαρμα κάποιον αλλά ΔΕΝ μας λες το ονοματάκι σου, να δούμε κι’ εμείς πόσο ΚΑΘΑΡΜΑ είσαι, κύριε Πάππα-Κώστα μας. Γιατί τόση …σεμνότητα;
ReplyDeleteΤι σημασία εχει το ονοματάκι κάποιου που γράφει ανώνυμα...Σημασία εχει ότι γράφει και τα λέει όπως είναι....Εσυ για να φρικηαζεις που σου κατηγορούν τον φίλο (διότι τα γραφόμενα του σε συμφέρουν)είσαι τα ίδια ...Σ---α....Όλο το Μοντρεαλ γνωρίζει το ανθρωπόμορφο τέρας και ότι κες εσυ δεν πιάνει....Σου υπενθυμίζω ότι την εφημερίδα του οι περισσότεροι την προμηθεύονται όχι για την ύλη (καλά που θα την 'βρει αυτός αλλα για τα μνημόσυνα και για τις κουτσουλιές των πουλιών ....Όσο για τον Παπα-Κώστα που γράφεις δεν είναι αγαπητέ ο μόνος που του τα σέρνει χύμα και τσουβαλάτα όπως του αξίζει....Ο τύπος ακόμα πικρόχολει που οι παλιό-ημερολογιτες δεν τον έκαναν παπά αλλα διάλεξαν τον παπά-Βικτορα αυτόν να ρωτήσετε και να μάθετε τον βίο και πολιτεία του ιδωλου σας....
ReplyDeleteΌταν κάποιος τα λέει όπως είναι, βάζει και το γ@μημέν@ ονοματάκι του χωρίς ντροπή! Εσύ γιατί ντρέπεσαι μωρέ λεχρίτη; Και φυσικά δεν αναφέρθηκα σε κάπιον Παπα-Κώστα αλλά στον Πάππα-Κώστα της …γνωστής (πανκαναδικής) ενορίας, εντάξει; Εγώ κατά λάθος, ρώτησα τον παπα-Σμίθ, αντι για τον παπά-Βίκτωρα και μου τα είπε όλα… Άντε τώρα πίσω από το φουστανάκι της μπας και φανερωθεί το ονοματάκι σου…..
ReplyDeleteΑν πραγματικά είναι μέσα στο Εθνικό ο παπά-Σμιθ, ο Μανικης θα οργίασει γράφοντας εναντίον του πάλι όπως έκανε πριν μερικά χρόνια όταν κάποιος τον "πλήρωνε" να γράφει....ε ρε τι εχει να γίνει
ReplyDeleteμεγάλες πλάκες θα σπάσουμε πάλι...Χαράς Ευαγγελία.....