Search This Blog

Friday, August 21, 2015

Διανυκτέρευση Ταξιάρχη στο Τορόντο...

Στο Τορόντο διανυκτέρευσε χθες ο ...ομογενής μας Ταξιάρχης, προερχόμενος εξ' Ελλάδος. Δεκάδες ομογενείς που πήγαν για να τον υποδεχτούν και να ...τον δουν στο αεροδρόμιο, "σκοτώθηκαν" κυριολεκτικά μεταξύ τους για το ποιος θα είχε την τύχη να φιλοξενηθεί στις ευρύχωρες θέσεις του. Τελικά δεν κατάφερε  κανένας τους τίποτα αφού ένα Parking Ticket τον ανάγκασε να μείνει καθηλωμένος όλη νύχτα στο αεροδρόμιο, ενώ οι επισκέπτες γύρισαν στα σπίτια τους απογοητευμένοι... Μα επιτρέπεται τώρα για μια ή και περισσότερες χρωστούμενες κλήσεις στάθμευσης, να ξενυχτίσουν τον ...άνθρωπο όλη νύχτα στο αεροδρόμιο.! Δηλαδή οι αρμόδιοι του Πήτερσον έκανα ρεζίλι μια ...ολόκληρη οικογένεια, με ελληνική ουρά, για λίγες μόλις δεκάδες χιλιάδες χρεοστούμενα δολάρια. Μα, είναι δυνατόν, λες και δεν έχει αξιόπιστη οικονομική επιφάνεια; Εξ' άλλου τόσο απέραντο χώρο διαθέτουν εκεί πέρα, δεν μπορεί κάποιος να παρκάρει μερικές φορές χωρίς πληρωμή; Τι πράματα είναι αυτό μωρέ; Φήμες που θέλουν τον Τσίπρα να παραιτήθηκε για το λόγο αυτό δεν επιβεβαιώνονται από πουθενά...

8 comments:

  1. Under European legislation when your flight is delayed or cancelled you enkoy some rights.. The Parliament's transport committee voted in favour of strengthening these rights. Read on to find out what the current situation is and how it could change.

    If your flight arrives more than three hours late, you are entitled to compensation, depending on the distance of the flight:

    1,500 or fewer km - €250

    2,500 or fewer km - €300

    more than 1,500 km - €400

    6,000 km or fewer - €400

    more than 3,500 km - €600

    more than 6,000 km - €600

    Currently, if your flight is delayed for more than five hours, you have the right to have your ticket reimbursed and be flown back to where you originally started your journey. If your flight is delayed by more than two to four hours (depending on the flight's distance), you are entitled to refreshments, meals, communication such as a free phone call and if necessary an overnight stay.

    If passengers are stranded in a plane on the tarmac for more than five hours, they have the right to disembark. MEPs want airlines to set up contact points at airports where staff could inform and help delayed passengers. Extraordinary circumstances, which would exempt airlines from giving air passengers the help and support they are normally entitled to, should be limited to clearly defined events that are outside the airline's control, such as bad weather
    Πιστεύω πως ο "Ταξιάρχης"τα γνωρίζει όλα αυτά

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστούμε τον αγαπητό ..φίλο για τις τεκμηριωμένες απαντήσεις του σε όλα αυτά τα ζητήματα. Τώρα είναι, υποθέτω, η ...σειρά μας να του υποβάλουμε και τις σχετικές ερωτήσεις, στις οποίες απαντάει, ώστε να ολοκληρωθεί η ενημέρωση των αναγνωστών μας... Σωστά;

    ReplyDelete
  3. Αγαπητέ Αντίποδα, τις ερωτήσεις σας να τις απευθύνεται στο "Ταξιάρχη", εσείς ξέρετε που θα τον βρείτε. Ο κόσμος έχασε την πτήση του και φυσικά και τις διακοπές του, δεν ξέρω για πόσες ημέρες, και ο "Ταξιάρχης" ούτε γάτα ούτε ζημιά, μόνο που δεν είχε λεφτά για το πάρκινγκ και φυσικό και επόμενο, ούτε τους φόρους προσγείωσης και απογείωσης. Όλα τα αεροδρόμια του κόσμου, δουλεύουν με νομοθεσίες, το γνωρίζετε αυτό φυσικά, δεν είναι ξέφραγα αμπέλια, να μπαίνουν τα ....και αλεστικά να μη δίνουν. Ο 'Ταξιάρχης" όφειλε να αποκαταστήσει τους "πελάτες" του.

    ReplyDelete
  4. Ξέρεις τι μου θυμίζεις; Το δυο γαϊδούρια μάλωναν σε ξένο αχυρώνα... Τέλος πάντων. ΔΕΝ έχω καμιά δουλειά με τον Ταξιάρχη κι' ούτε απορίες έχω για να μου τις απαντήσει. Εσείς όμως γιατί παρουσιάζεστε ως ειδικός επί του θέματος και μάλιστα ανώνυμα; Αν κάποιος επιβάτης, λέμε ΑΝ, ακολουθήσει τις οδηγίες σας ή τις συμβουλές σας και κάνει πατάτα, σε ποιον θα αποδώσει την ευθύνη; Κρατήστε επομένως, τις "γνώσεις" για λογαριασμό σας ή βάλτε το ονοματάκι σας όπως κάνουν όλο οι σοβαροί άνθρωποι που (νομίζουν ότι) θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν κάποιους συνανθρώπους τους. Το ότι οι λόγοι της καθυστέρησης που επικαλείστε είναι εντελώς αναληθείς, το σκεφθήκατε καθόλου; Την περίπτωση του τεχνικού προβλήματος και την καθυστέρηση έλευσης του ανταλλακτικού από το εργοστάσιο, που είναι και η πραγματική αιτία, την σκεφτήκατε; Σταματήστε, λοιπόν, να ενεργείτε ως αγράμματος δικολάβος κι' αφήστε τους ταξιδιώτες στον πόνο τους και στα χέρια των ειδικών που γνωρίζουν τους κανόνες. Άλλη φορά ονοματάκι παρακαλώ, διότι η υπογραφή μας κάνει, έστω και λίγο, σοβαρούς...

    ReplyDelete
  5. Ουδέν πρόβλημα αγαπητέ Αντίποδα, αν τώρα αυτό, Αντίποδας, είναι ονοματάκι και υπογραφή! μέσα στην ανωνυμία χωράω και εγώ, ένας αγράμματος δικολάβος σαν εσάς παράδειγμα, που κάθε μέρα και καινούργια άρθρα και θέματα, γιατί δεν τα κρατάτε για τον εαυτόν σας, άρα θέλετε εσείς ως αιπόλος, να ξυπνήσετε εμάς τα αιγοπρόβατα. Τώρα αν θέλετε να μάθετε και κάτι άλλο, μία αεροπορική εταιρεία, εκεί που προσγειώνεται, κανονικά, πρέπει να έχει μία μηχανή και ανταλλακτικά ρεζέρβα.
    Προσωπικά δεν είμαι γάιδαρος και ούτε σε ξένη αχυρώνα μαλώνω, αν όμως κάποιος άλλος πιστεύει πως είναι και πράττει τοιουτοτρόπως δικαίωμά του. Εσείς προσπαθήσατε να δώσετε άχυρο στον "Ταξιάρχη", μη έχοντας τα ενοίκια για το πάρκινγκ, εγώ απλά έβαλε λίγο πνεύμα. Τώρα αν οι πελάτες του ΄Ταξιάρχη" φοβούνται τις πατάτες, τι να πω, ας τις τρώνε άψητες.

    ReplyDelete
  6. Λοιπόν για να τελειώνουμε με την ασχετοσύνη σας. Ο Αντίποδας είναι όνομα που μου ανήκει και με γνωρίζουν όλοι πολύ καλά, εκτός κάποιων άσχετων. Δεν είμαστε λοιπόν το ίδιο αφού εσείς με βρήκατε για να μου στείλετε το ...πόνημά σας ενώ εγώ ΔΕΝ μπορώ να κάνω το ίδιο. Εντάξει; Όσο για τα καινούρια άρθρα και θέματα είναι γούστο και καπέλο μου, και βασικά ΔΕΝ απευθύνονται σε σας μιας και δεν αντιλαμβάνεστε το περιεχόμενο τους. Εσείς αγαπητέ ...έρχεστε στην πόρτα μου και τα διαβάζεται ενώ εγώ ΔΕΝ ήρθα ποτέ στη δική σας στάνη. Αφήστε τον Ταξιάρχη να κάνει τη δουλειά του όπως ξέρει και πάμε γι' άλλα σοβαρότερα όπως είναι, ας πούμε, το να μη χάνετε το χρόνο σας να ασχολείστε με τον Αντίποδα, ΔΕΝ αξίζει τον κόπο, πιστέψτε με, κάτι ξέρω κι' εγώ...

    ReplyDelete
  7. Αντίποδα, το φανταζόμουνα πως θα εκνευρισθείς, φάνηκε ολοφάνερα, είσαι ο τύπος που λέει, every one is entitled to my opinion. Απορώ γιατί άρχισες αυτό το blog. Αυτά είναι για συζήτηση και αλλαγή ιδεών μεταξύ των αναγνωστών. Εσείς δεν θέλετε κάτι τέτοιο και να σας πω, συγνώμη που ήλθα στην πόρτα σου, δεν θα την ξανανοίξω, τώρα θα μου πεις, θα σου ξινίσει ο τραχανάς, ε έχουμε και γλυκό τραχανά και άλλων ειδών τραχανάδες που δεν τρώγονται με τίποτα, αλλά τι γίνει, αφού δεν υπάρχει χώρος για διάλογο, συμφώνησε με τον εαυτό σου και κάνε κριτική για όσους δεν τους πας και κάνε ύμνους για τον ΓΑΠα σου.

    ReplyDelete
  8. RΡε συ μεγάλε, ποια συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών να κάνω με ανίδεους όπως η αφεντιά σου; Δημοσίευσα δυο αλήτικες επιστολές του μητροπαλήτη οι οποίες αφορούν όλη την υγιώς σκεπτόμενη παροικία ή μάλλον την ομογένεια του Καναδά και συ αντί να πεις τη γνώμη σου επί του περιεχομένου αυτών, ασχολείσαι με κάποιες φωτογραφίες επειδή δεν σ' αρέσουν και θέλεις να μάθεις γιατί τις δημοσίευσα και το ρωτάς ανώνυμα.! Άσε λοιπόν τη ¨συζήτηση και αλλαγή ιδεών" για άλλους που το κατέχουν το ...άθλημα και ασχολήσου με τον τραχανά σου.! Νάσαι καλά...

    ReplyDelete