Search This Blog

Monday, July 6, 2015

ΕΝΑΣ ..ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΝΑΙ.!

Σύγχρονη διπλωματία μεταξύ σοβαρών κρατών...

Εγώ πάντως έμαθα από το σχολείο μου και την οικογένεια μου, αυτό μαθαίνω και στα παιδιά μου, όταν κάποιος μου δανείζει χρήματα για να μην καταλήξω να τρώω ζωοτροφές, να τον σέβομαι, να τον ευγνωμονώ, να του φέρομαι με ευγένεια και σεβασμό, να μην τον προκαλώ, να μην τον συκοφαντώ, να μην τον βρίζω κι αν ζοριστούν τα πράγματα και δυσκολεύομαι να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου απέναντι του σύμφωνα με τις υποσχέσεις μου, να τον παρακαλώ, αν αυτό είναι δυνατό, να με διευκολύνει και μάλιστα όταν πρόκειται να του ζητήσω ακόμη περισσότερα χρήματα. Το αυτό επιτάσσει και η σύγχρονη διεθνής διπλωματία ανάμεσα σε σοβαρά κράτη του δυτικού κόσμου. Προφανώς οι απόψεις μου δεν συνάδουν με την σύγχρονη ελληνική ''παιδεία'' και παράδοση.
Τάσος Βαΐτσης, 

No comments:

Post a Comment