Διαβάστε τι γράφει για τις επαναλαμβανόμενες, «αναπάντητες» δήθεν, ερωτήσεις του, ο κ. Μανίκης και πείτε μου εσείς για το μέγεθος της αλητείας του, με το οποιο προσπαθεί να ξεπεράσει τον Σωτήριο.!
«Οσοι παρακολουθείτε τα της αντιπαράθεσής μου με τον «Αντίποδα του Τορόντο» που έχουν άμεση σχέση με το «Τί τέλος πάντων είναι των Ελλήνων οι Κοινότητες στο εξωτερικό;» «Πώς φτάσαμε στα σημερινά αδιέξοδα;» και «πού πήγαν τα χρήματα;» πιστεύω ότι θα έχετε και εσείς συμπεράνει ότι ως βάση των κειμένων του, έχει το υβρεολόγιο και τις ανυπόστατες κατηγορίες.
Επιστέγασμα όμως όλων αυτών είναι το Γκεμπελικό αξίωμα «συκοφαντείτε, συκοφαντείτε, στο τέλος κάτι θα μείνει» και φυσικά μην απαντάτε στις ερωτήσεις που σου υποβάλλουν. Αυτά με περισσή βωμολοχία τα εξαπολύει με την σέσουλα, σε όποιον του ταράξει τον βόθρο της λάσπης μέσα στον οποίο κολυμπάει και αισθάνεται απόλυτα άνετα.»
Διαβάστε
τώρα, τι γράφαμε ως απάντηση στις ερωτήσεις του κ. Μανίκη, στις 16 Μαΐου και
βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Εμείις ΔΕΝ έχουμε τι άλλο να πούμ
«Τί τέλος πάντων
είναι των Ελλήνων οι Κοινότητες στο εξωτερικό;»
«Πώς φτάσαμε στα
σημερινά αδιέξοδα;» και «πού πήγαν τα χρήματα;»
Με τις τρείς παραπάνω ερωτήσεις του, έρχεται και
επανέρχεται ο εκδότης του ΒΗΜΑΤΟΣ κ. Μανίκης, προσπαθώντας «αγωνιωδώς» να βρει
απαντήσεις, ώστε να μάθουμε κι’ εμείς, τι είναι, πώς φτάσαμε εδώ και πού πήγαν
τα χρήματα.!
Διαπιστώνοντας, λοιπόν, ότι ο κ. Μανίκης έχει μια
κάποια «δυσκολία» να απαντήσει στα ερωτήματα που θέτει, θα τολμήσουμε εμείς να
βάλουμε το χέρι στη φωτιά και να του πούμε ότι: α) Ελλληνων Κοινότητες στο
Εξωτερικό είναι οργανώσεις τις οποίες ίδρυσαν Έλληνες μετανάστες για να
μπορέσουν να ικανοποιήσουν τις
ό,ποιες ανάγκες αντιμετώπιζαν με την εδώ παρουσία τους. Η
βασικότερη των αναγκών τους ήταν η εκκλησία, μέσω της οποίας μπορούσαν να
νόμιμα αυτοί και τα παιδιά τους ως Έλληνες, και αφού, βέβαια, είχαν τελέσει
υποχρεωτικά τα θρησκευτικά μυστήρια… Φυσικά ήταν και η πίστη τους ότι η τέλεση
μιας κηδείας δεν θα είχε το σωστό αποτέλεσμα, αν τον νεκρό δεν έψαλε κάποιος
(αμφιβόλου ως επι το πλείστων, πίστης) ιερέας… β) Όσον αφορά τις επώμενες δυο
ερωτήσεις, οι οποίες ουσιαστικά είναι μία, όπως μπορούμε με σιγουριά να πούμε
κ. Μανίκη, ότι στα οικονομικά αδιέξοδα έφτασαν οι κοινότητες ύστερα από την
απληστία τόσο των φιλοχρήματων πατριαρχών, όσο και πολύ περισσότερο η αρώστεια
του εδώ …ιεράρχη Σωτηρίου, ο οποίος μόνον στα χρήματα έχει το αρωστημένο μυαλό
του και πώς θα αυξήσει τα έσοδα από τις λογίες του, τις παραλογίες και τις
κατασχέσεις των εισπράξεων των κάθε λογής βοηθητικών εσόδων της
Κοινότητας-Ενορίας, από τα μυστήρια.
Τέλος, πόσα χρήματα μπορεί να μείνουν σε
μια Κοινότητα ή έστω ενορία, όταν με τα …καϊμένο κεράκι της γριούλας πρέπει να
πληρωθεί με 200 δολάρια την ημέρα, βρέξει-χιονίσει, ο παπάς της εκκλησίας, να
πάρει κάτι ο νεωκόρος, ένα άλλο μικρότερο ποσό ο ψάλτης και φυσικά 40.000
δολάρια το χρόνο για τη λογία του Σωτήριου,! Ε, πόσο στο διάολο να
αντέξει και να πληρώνει το κεράκι αυτό της γριάς;
Κοντολογής κ. Μανίκη, οι επικεφαλής της Εκκλησίας
με τη δική σας απλόχερη συμπαράσταση, προσπαθούν να βάλουν κάτω από τη σκέπη
τους, εκτός των καθημερινών μετρητών που εισέρχονται στο Ναό, να ιδιοποιηθούν
ΚΑΙ όλη την κινητή και ακίνητη περιουσία που συγκεντρώνεται από το υστέρημα του
απόδημου στην εκκλησία της περιοχής του, για τα διάφορα, εκπαιδευτικά ως επί το
πλείστων, προγράμματα για την διατήρηση της ελληνικότητας των παιδιών της
Κοινότητας.
(ΥΓ. Γνωρίζουμε ότι σας κούρασε κ. Μανίκη (αν
βέβαια είχατε χρόνο να διαβάσετε τις απαντήσεις), αλλά ευελπιστούμε στον
αντίλογό σας, μήπως και μάθουμε κάτι παραπάνω γι’ αυτές τις …ριμάδες τις
Κοινότητες για τις οποιες τόσο πολύ κόπτεστε, εσείς, ο Σωτήριος και κάποια άλλα
συναδελφάκια σας, κολαούζοι – σφουγκοκωλάριοι του αλητήριου αφέντη…)
Αν κ. Μανίκη ΔΕΝ συμφωνείτε με τις απαντήσεις μας, τις οποιες ΟΥΔΕΜΙΑ υποχρέωση είχαμε να σας δώσουμε, πείτε μας να τις ...αλλάξουμε.!!! Εδώ είμαστε...
Η Κατερίνα Γεράσκλι εμφανίστηκε χθες στο Ράδιο Ακρήτες του Μόντρεαλ. Με το θαύμα του διαδικτύου καταφέραμε να ακούσουμε τη συναρπαστική συνέντευξη εδώ στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια των διακοπών μου. Μίλησε για ανώνυμα άτομα στα κοινωνικά μέσα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αναφερόταν στον Αντίποδα, παρόλο που δεν ανάφερε στο όνομα του.
ReplyDeleteΜετά από αυτό, ο κ. Δανιηλίδης της έθεσε μερικές ερωτήσεις σχετικά με τον Αρχιεπίσκοπο και την Ελληνική Κοινότητα του Τορόντο και δεν ήταν προετοιμασμένη για αυτές τις εξαιρετικές ερωτήσεις. Ο κ. Δανιηλίδης την ρώτησε για το τι είναι μια «κοινότητα» στο Τορόντο. Της ρώτησε εάν η ΕΚΤ ήταν η μόνη κοινότητα ή εάν οι ενορίες του Αρχιεπισκόπου (και το σχολείο Μεταμόρφωσης) αντιπροσωπεύουν συλλογικά μια ξεχωριστή κοινότητα. Επιβεβαίωσε ότι ο Αρχιεπίσκοπος θεωρεί όλες τις ενορίες ως μία Κοινότητα. Όταν συνειδητοποίησε πού κατευθύνονταν αυτές οι ερωτήσεις, η κα Γκεράσκλι ζήτησε να αλλάξει το θέμα επειδή δεν ήθελε να συζητήσει την ιδέα 2 ξεχωριστών κοινοτήτων για το Τορόντο. Πολύ ενδιαφέρον.
Αφού άκουσα τη συνέντευξη σχετικά με το σχέδιο του Αρχιεπισκόπου για το Τορόντο, άρχισα να σκέφτομαι για τη Φιλική Εταιρεία και το σχέδιό τους για το Μόντρεαλ. Είναι σύμπτωση ότι αυτό που προτείνουν ο κ. Σύρρος & ο κ. Καρύδης είναι παρόμοια με τη δομή που προσπαθεί να εφαρμόσει ο Αρχιεπίσκοπος στο Τορόντο; Με λίγα λόγια, μια κοινότητα και πολλές αποκεντρωμένες ενορίες και σχολεία μέσα σε αυτήν την κοινότητα. Ο κ. Σύρρος επιβεβαίωσε δημόσια ότι άρχισε να μιλά στον Αρχιεπίσκοπο από τον Νοέμβριο του 2020. Ίσως και οι δύο έχουν τους ίδιους στόχους για το Μόντρεαλ και το Τορόντο;
Για όσους ενδιαφέρονται εδώ είναι αυτό που η Γεράσκλι έγραψε αυτήν την εβδομάδα στην εφημερίδα της για ανώνυμα άτομα. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις σκέψεις της για δημοσιογράφους που δέχονται να χάσουν την αντικειμενικότητά τους αποδεχόμενοι να πληρώνονται από την Αρχιεπισκοπή για τις «υπηρεσίες» τους. Είναι ακόμα δημοσιογραφία ή προπαγάνδα;
Κατερίνα Γερασκλή
“Κρυμμένοι” πίσω από την Ανωνυμία
Εν έτει 2021, μία ανώνυμη επιστολή ως “άποψη” είναι η απόλυτη παρακμή! Τα λόγια του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου θα επικαλστούμε σχετικά με ανώνυμη επιστολή που εστάλη στα γραφεία του Ελληνικού Τύπου. “Δεν κρινόμαστε με βάση τα αποτελέσματα των ενεργειών μας, αλλά με βάση την πρόθεση και την προαίρεσή μας. Η κακή προαίρεση είναι η αιτία όλων των κακών. (Ιερός Χρυσόστομος) Άτομα παρορμητικά, που δεν μπορούν να συγκρατήσουν τις αρνητικές τους διαθέσεις, κακόβουλα, με υψηλό το αίσθημα της ζήλιας και… ψυχοπαθητικά με «αρρωστημένες διαθέσεις» όπως υποστηρίζει χαρακτηριστικά ο ψυχίατρος Γιώργος Φλώρος κρύβονται πίσω από τα ψεύτικα προφίλ των social media, την ανωνυμία του διαδικτύου και την ανωνυμία επιστολών. Μια ανωνυμία… “συνταγματικά κατοχυρωμένη” που τις περισσότερες φορές λειτουργεί εναντίον του κοινωνικού συνόλου. Δεν υιοθετούμε τα στοιχεία και τους χαρακτηρισμούς μια ανώνυμης επιστολής. Είμαστε αντίθετοι με την ανωνυμία στις καταγγελίες μόνο αν υπάρχει δημόσιο συμφέρον δικαιολογείται. Η συγκεκριμένη καταγγελία, απεστάλη από έναν άνθρωπο που αν θεωρεί ότι έχει στα χέρια του στοιχεία τα οποία πρέπει να διερευνηθούν ας το πράξει με νόμιμο τρόπο. Ο Ελληνικός Τύπος, έχει καθήκον να προστατεύσει τα μέλη της κοινωνίας μας από τέτοιου είδους ραδιουργίες που στοχεύουν στο να σπιλώσουν το όνομα αλλά και να πλήξουν το κύρος και την αξιοπρέπεια των συνανθρώπων μας. Ελάτε να υψώσουμε ένα τείχος σε οποιονδήποτε ανώνυμο προσπαθεί να σπιλώσει τους γύρω του με γνώμονα το όποιο “συμφέρον”.
ο Αρχιεπίσκοπος βρισκόταν στον Αγιο Γεώργιο σήμερα. Στην ομιλία του, είπε ότι ένας ιερέας πέθανε από κοροναϊό. Εδώ είναι το βίντεο. https://www.facebook.com/TheHCGM/videos/1184447055315755 Προχωρήστε μπροστά στα 3:45:30. Δεν ανέφερε ποιος ιερέας πέθανε ή το όνομα της ενορίας. Μου φαίνεται ότι η Αρχιεπισκοπή έχει υποχρέωση να πεί σε όλους το όνομα της εκκλησίας. Εάν ένας ενορίτης αισθάνεται άρρωστος, τουλάχιστον θα ξέρει τι να κάνει.
ReplyDeleteΠέρυσι, υπήρχε κοροναϊός στην εκκλησία της Οτάβας που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο του Νεοκόρου και 4 ενορίτες. Τελικά, η μισή ενορία έπιασε τον κοραναϊό στην Οτάβα και αυτό δεν θα συνέβαινε αν υπήρχε μια πρώιμη ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπή. Πού είναι όλα τα λαμόγια που μας μιλούν πάντα για διαφάνεια για να διαμαρτύρονται για αυτό;
Στo 3:52:41 του βίντεο βλέπουμε τον κ. Μανίκη να παίρνει Aντίδωρο από τον Αρχιεπίσκοπο. Μάλλον είπε στον Σωτήρη να μην ανησυχεί και ότι θα καταστρέψει τoν Αντίποδα. Βλέπουμε επίσης τη γυναίκα του που δεν φοράει τη μάσκα της. Γιατί διακινδυνεύει την υγεία του Αρχιεπισκόπου χωρίς να φοράει μάσκα; Ίσως ήθελε να μυρίσει τη πορδή του Σωτήρη; Ο κ. Μανίκης θα πρέπει να μιλήσει μαζί της για να βεβαιωθεί ότι δεν θα το κάνει ξανά ή θα τιμωρηθεί με ακοινωνησία.
Delete