Search This Blog

Friday, March 12, 2021

Ενισχύσεις από Μόντρεαλ, στους εναντίων της Κοινότητας αγράμματους εκδότες.


 Πολεμικές ενισχύσεις από το ΒΗΜΑ του Μόντρεαλ, υπέρ του κουραφέξαλα Σωτήριου, ήρθαν να ενώσουν τις …δυνάμεις τους με τους ντόπιους, παγκόσμιους και μη, εκδιδόμενους…

Μάλιστα, πρόκειται για τον κ. Χρήστο Μανίκη ο οποίος τρέχει πρώτος να δώσει χέρι βοηθείας στον φίλο του τον Σωτήριο. Είναι, όπως λέμε, όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη, μη τυχόν και του ξεφύγει του Σωτήρη καμιά αδέσποτη και δεν την …συλλάβει πρώτος.!

Και είναι ο ίδιος ο κ. Μανίκης, ο οποιος παρουσιάζεται ως τίμιος, αδέκαστος και …άκριτος κριτής, της Εκκλησίας, ενώ ο ίδιος ομολόγησε την απάτη της Κοινότητας Μόντρεαλ, για την κατάχρηση κάποιων εκατομμυρίων από το ταμείο της Ελληνικής Κυβέρνησης.! Ναι, αυτοί είναι οι άνθρωποι της Εκκλησίας, οι οποίοι «πιστεύουν»  στο Θεό για να κάνουν τη δουλειά τους, όπως ακριβώς τους δίδαξε ο κουραφέξαλος πνευματικός τους παΤΕΡΑΣ, Σωτήριος. Ναι, είναι αυτός ο κ. Μανίκης ο οποίος απεφάνθει, ως πρόεδρος του Αρείου Πάγου, ότι οι εκκλησίες ΔΕΝ πωλούνται.! Χωρίς όμως να ρωτήσει και να πληροφορηθεί ότι τα ακίνητα της  Κοινότητα του Τορόντο, αποτελούνται ΜΟΝΟΝ από Ιερούς Ναούς, αφού όλα τα άλλα πουλήθηκαν για να παραμείνουν οι εκκλησίες ανοιχτές. Και μάλιστα, αυτό έγινε όταν ο Σωτήριος έβαλε τον Δούρειο Ίππο, εντός των τειχών της Κοινότητας, με …έγκλειστο στην κοιλιά του τον εκ Μοντρεάλης προερχόμενο, πρόεδρο Μενεγάκη.! Εκείνη, λοιπόν, την δεκαετία Μενεγάκη, κατά την οποία ο οργανισμός υπερχρεώνονταν στις Τράπεζες, έχοντας σίγουρη την αδυναμία αποπληρωμής των δυσβάστακτων επιτοκίων, ο κ. Μανίκης ο οποίος το παίζει και ξερόλας, ΔΕΝ τόλμησε να ψάξει λίγο το ζήτημα, αφήνοντας τους Τοροντινούς στο έλεος των δικών τους ΜΜΕ, τα οποία δεν είχαν και τις τελειότερες των σχέσεων τους με τη δημοσιογραφία. Άσχετοι, εντελώς, όπως και οι τωρινοί με τους οποίους συμφωνεί,  διατηρεί …φιλικές σχέσεις και συνεργάζεται ο εκδότης του Βήματος…

Ευτυχώς που στο Μόντρεαλ υπάρχουν και κάποιοι σοβαροί άνθρωποι στο λειτούργημα και μπορούν να ενημερώνονται σωστά, όσοι θέλουν…

Με την ευκαιρία να ρωτήσουμε τον κ. Μανίκη, μήπως μπορεί να ψάξει λίγο εκείνη την αμαρτωλή πώληση του πρώτου κτηρίου της Επισκοπής μας και να μας ενημερώσει μιας και αποφάσισε να διορθώσει τα κακώς κείμενα της περιφέρειας του Τορόντο; Όχι, τίποτα άλλο, δλδ, αλλά έτσι για να δούμε και σας κ. Μανίκη, πόσο αντικειμενικός είστε στην κρίση σας και πόσο πραγματικά σας ενδιαφέρει η σωστή ενημέρωση της ελληνικαναδικής ομογένειας, μιας και αποφασίσατε να μπείτε στα χωράφια μας, αρχίζοντας με επίπληξη για την πρόταση πώλησης μιας εκκλησίας μας ώστε να σώσουμε τις άλλες 3. Θα σας περιμένουμε…  

18 comments:

  1. Νομίζω πως όλοι σας χαλάτε τη ζαχαρένια σας και επί πλέον μαλώνετε για ξένους αχερώνες, ιδίως εσύ Αντίποδα και Μανίκη. Όπως γνωρίζετε όλοι σας, όλες οι κοινότητες θα εξαφανισθούν, είναι ζήτημα χρόνου, όσο ζει ακόμη η παλιά γενεά. Η νέα γενεά δεν ενδιαφέρθηκε και δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί γιατί είτε από λάθος της παλαιάς γενεάς είτε από φυσικού, οι κοινότητες δεν προσφέρουν κάτι σοβαρό να προσελκύσει τους νέους. Ενώ αντιθέτως η εκκλησία (όχι με την ελληνική έννοια) θα επιζήσει, θα αποφύγει το θάνατο γιατί έχει χρήμα, έχει οπαδούς και πολύ ποίμνιο. Θα χάσει και αυτή πελάτες αλλά θα συνεχίσει να υπάρχει, για αυτό μη σκοτίζεστε. Αφήστε τον πατέρα να κάνει τη δουλειά του, ούτως ή άλλως σας έχει όλους γραμμένους ... Ασχοληθείτε με κάτι άλλο, η παροικία έχει και άλλα προβλήματα και μάλιστα μεγάλα. Επί πλέον το χυδαίο υβρεολόγιο δεν βοηθάει σε κάτι. Επικοινωνήστε πολιτισμένα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κράτησε εσύ τη ζαχαρένια σου …γλύκα κι’ άσε τους …βλάκες να ασχολούνται με τα κοινά και την ό,ποια προσφορά τους σε συνανθρώπους και την ομογένεια, γενικότερα. Μόνον που χωρίς αυτούς ΔΕΝ θα είχαμε εκκλησίες για γάμους, βαφτίσεις και κηδείες, όταν βρεθήκαμε εδώ στα ξένα.
      Το ότι κάποια στιγμή – όχι πολύ μακρινή – θα εκκλείψουν οι Κοινότητες, με την ένοια που τις ξέραμε και τις δημιουργήσαμε, είναι Ηλείου φαεινότερο. ΔΕΝ χρειάζεται μεγάλη φιλοσοφία. Όμως οι …αχερώνες είναι δημιούργημα των μεταναστών για τις ανάγκες της εποχής τους, στις οποίες συμπεριλαμβάνονταν ΚΑΙ οι εκκλησίες. Ύστερα, με την παρουσία του αλητήριου Σωτήρη και αφού βρήκε την …μαγιά στις εκκλησίες της Ελληνικής Κοινότητας, άρχισε να την αποδυναμώνει, παροτρύνοντας κάποιους αρχομανείς να χτίσουν καινούριους ναούς, χρίζοντάς τους προέδρους.! Έτσι, αφού …ευλόγησε 12 νέες εκκλησιές, οι οποίες με το πέρασμα του χρόνου και την ανικανότητα των κληρικών να κρατήσουν τον κόσμο ή να φέρουν την νέα γενιά σ’ αυτές, άρχισαν τα ζόρια… Ακόμα και τον Μενεγάκη επιστράτευσε για να φαλιρίσει την Κοινότητα, να αρπάξει τις εκκλησίες της και να αρχίσει σιγά – σιγά να ξεπουλάει, ανάλογα με τη δική του επιλογή και να στέλνει το ό,ποιο χρήμα …περισέψει, στον Βοθρολομαίο.! Αλλά τι τα λεω όλα αυτά εγώ τώρα; Ποιος ακούει και τι σε νοιάζει εσένα, αφού ακόμα και το όνομά σου φοβάσε να γράψεις ώστε να ξέρουν οι ομογενείς ποιος λέει, τι και γιατί. Και για να τελειώνω, το «Χυδαίο υβρεολόγιο» βοηθάει για να επικοινωνήσει κάποιος με τα διάφορα τομάρια που φοβούνται και τον ίσκιο τους, ακόμα, ενώ απευθύνονται και …συμβουλεύουν επώνυμους, αν μη τι άλλο, σχολιαστές. ΔΕΝ νομίζω, αγαπητέ, ότι εσείς χρησιμοποιείτε την αρχαία ελληνική για να επικοινωνείτε με κάποια γαϊδούρια του περιβάλλοντός σας, σωστά;

      Delete
  2. Γ‎ια πολλοστή φορά αποδεικνύεις αυτό που σου ε‎ίχαν γράψει πριν λίγο μόλις καιρό στην Εδβομάδα: "το γουγίζειν εστί ασχημονείν". Για όλα τ' αλλά και το υβριστικό σου ύφος, όταν ένας άνθρωπος τσακώνεται μαζί σου, δίκιο έχει πάντα ο άνθρωπος.‎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φυσικό είναι, το δίκιο να το έχει πάντα ο άνθρωπος, γιαυτό και, πολλες φορές, το χάνει... Εσείς, τα ζώα τι να χάσετε, αφού δεν έχετε ούτε γνώση του αντικειμένου, ούτε και μια έστω κάποια σοβαρότητα; Έχετε όμως γνώμη και αυτό είναι καλό για να σας κρατάει στη ζωή, αφού ακόμα κι' αυτή, τη γνώμη σας δηλαδή, φοβάστε να την υπογράψετε! Τώρα, ποιος γαυγιζει και ποιος ασχημονεί ας το αφήσουμε στην κρίση των σοβαρών αναγνωστών.

      Delete

  3. The Greek Orthodox Church in Canada is in crisis and instead of focusing how we make our communities better and stronger we get caught up in all the bullshit.
    The church is in crisis and if good leadership existed we would focus on fixing the problem and not focus on the symptoms. The Archdiocese has lost control and instead of helping communities their biggest concern is the dues. There is an exodus of priests because of poor leadership. A majority of the priest want leave this diocese, Sotirios lives in an alternate universe. The Archdiocese offers absolutely no value to any community. There has been no assistance, support or communication to ease people fears and tensions through this difficult time. In fact has created a schism in our communities with short sighted directives. Priest are abandoning wanting to leave.... we currently have a huge shortage of qualified priests and will only get worst. There are many priests that want to leave especially ones who have a great repore with our youth... the future of our church.
    The youth is our future and we sold all the camp grounds.... what message does that send ?
    The Greek Community is in shambles, a paralyzing financial crisis that was 100% self inflicted. I laugh at the releasing of audited financial statements that say nothing but we are screwed. The financial statements indicate the position of the Greek Community but do nothing to tell the story how they got there... where did all this debt come from.... where all interactions with GCY legitimate or nefarious. Posting Financials do nothing to ease peoples anger.
    Antiochian, Ukrainian Serbian Orthodox Churches etc... are doing divine liturgy service in Greek now to attract our community parishioners.... and they are succeeding.
    All of this boils down to one problem.... EVERYONE HAS LOST FAITH IS ALL LEADERSHIP.
    The financial crisis of the Greek community is a symptom, the problem is people have lost trust and not going bail them out.
    People have lost trust in our Archdiocese and have stopped participatng..... Priest have lost trust in leadership and feel vulnerable to the wrath of Sotirios after Seeing what has happen in the last couple years. The academy has produced ZERO priests in the past few years.... why have an academy. Instead of selling our camp sites ... our future ... close the academy.
    I have no stake in any position only wanting to leave something for our kids and we are completely messed it up. Everyone included.
    Our Archdiocese is a laughing stock.... all leadership has to go.. they are a cancer in our church.
    Why would future generations come to out communities ? what do we have to offer ? how we make people feel welcome and not like they are $$ signs.
    WAKE UP EVERYONE.

    PS
    Frustrated

    ReplyDelete
    Replies
    1. Our sources tell us Sotirios is questioning ownership of the GCT churches. RBC, Scotia and NBG have confirmed over the years that clear title exists in favour of the GCT. Since that line of thought will not work his plan B is to get people to place an injunction on the GCT. Good luck.

      Delete
    2. Ελάτε, τώρα, κ.5:22, που θα ξεπέσει ο Σωτήριος τόσο πολύ, ώστε να πάρει τους ανθρώπους υπέρ του. Ο Σωτήριος θα ήθελε να, είναι σοβαρός άνθρωπος - ιεράρχης, αλλά απλά δεν μπορεί. Δεν του το επιτρέπει το κουσούρι του και ως εκ τούτου, παίζει με τα ...χαμπέρια του περίγυρού του... Τώρα μάλιστα που Κοινότητα κατόρθωσε να έχει μαζί του την ηγεσία του Κογκρέσου, ποιος μπορεί να την φτάσει;

      Delete
  4. Τωρα ανακαλύψατε αυτό το ερπετό ΜΑΝΙΚΗ;;;; Με την φυλλάδα η οποία δεν έχει τίποτα το ‘Νεο’ να προσφέρει εκτός ψαλιδίσματα, ένα σωρό διαφήμισεις
    αγγελίες θανάτων και μνημοσυνων, τους «ποιητές» που πληρώνουν να δημοσιευτούν τα ποιήματα τους, αυτούς που γράφουν κάτι άρθρα εμετικά που κι’αυτοι πληρώνουν για δημοσίευση.... Ποτε δεν έχει βοηθήσει κάποιο καλό σκοπό.... Χρέωνε κάθε ευδομαδα έναν παλαιοημερολογίτη Μόναχο να του δημοσιεύει δισέλιδα άρθρα μέχρι που ο φτωχός δεν είχε αλλά χρήματα και τον έδιωξε.... Ο κριτής της οικουμένης, υποδεικνύει στους ιερείς πως να λειτουργούν .... Επίσης «μέγας κήρυξ» σε μια ορθόδοξη αδελφότητα που τους κηρύττει κάθε Κυριακή.... Μέγας θεολόγος.... Αλλά φίδι με περικεφαλαία .... Το μόνο που σκευτεται είναι πως να’τα κονομησει.....Αυτά...!!! Επιτέλους ας ευχαριστούμε τον ΑΝΤΙΠΟΔΑ που τον έβγαλε στην φορα όπως του πρέπει....
    Υ.Γ. Η ορθόδοξη αδελφότητα έκλεισε πριν μερικούς μήνες......

    ReplyDelete
  5. Βλέπεις Αντίποδα έχουν μπερδευτεί τόσο τα πράγματα που είναι αδύνατον να ξεμπερδευτούν. Γεμίσαμε κοινότητες. Μέχρι και οι μεγάλοι δάσκαλοι(;) ονομάζουν και συμφωνούν με τους παπάδες. Οι εκκλησίες δεν είναι κοινότητες, είναι ΕΝΟΡΙΕΣ. Ένας ενορίτης εκκλησιάζεται τζάμπα, πληρώνει για τις υπηρεσίες που παίρνει από τους ιερείς γάμους, τρισάγια κλπ. Στις Κοινότητες γίνεται κάποιος ΜΕΛΟΣ με συνδρομή. Μεγάλη διαφορά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρε, συ ...μεγάλε ξερόλα, αφού έχεις μεσάνυχτα γιατι ΔΕΝ ρωτάς πρώτα να μάθεις και μετά το συζητάμε; Πότε άκουσες, μωρέ τον Σωτήριο να μιλάει για ενορίες και όχι κοινότητες; Εκτός κι' αν αυτό θες να πεις αλλά ΔΕΝ ξέρεις πως να το πεις ώστε να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι. Κόψε, λοιπόν, τις ακαταλαβίστικες εκφράσεις σου και ...βάλε μας στο παιχνίδι... Όπως αντιλαμβάνεσαι, λοιπόν, το μπέρδεμα θα πρέπει να βρίσκεται κάπου γύρο από το δικό σου κεφάλι μόλις το καταλάβεις θα ενημερωθείς και ΔΕΝ θα μοιάζεις άσχετος... Εκτός κι' αν για το λόγο αυτό κρύβεις το ονοματάκι σου.!!

      Delete
  6. Πάλι αδιάβαστο σε πιάνω, πάρε και καμιά τοπική εφημερίδα και ρίξε κανένα βλέφαρο, δες τις ανακοινώσεις(ενορίας-κοινότητας). Το πρόβλημά σου Αντίποδα (χωρίς ονοματάκι) είναι ο μητροπολίτης. Τώρα τι θέλει αυτός δικαιώματά του, εσύ τι θέλεις; Ενορία ή Κοινότητα και το άλλο που δεν καταλαβαίνω Αντίποδα (χωρίς ονοματάκι), γιατί σχίζεις τα ιμάτιά σου υπερασπίζοντας τους ανίκανους της κοινότητας και βρίζοντας τον μεγάλο ποιμένα; Πιστεύω πως είσαι μόνο μεγάλος κουτσομπόλης και τίποτα άλλο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βρε Βλάκα, θα αποκαλέσεις εμένα Αντίποδα χωρίς ονοματάκι, εσύ που φοβάσαι ακόμα και τον ίσκιο σου; Άντε και γ@μήσου, κριμένη κάτω από τα φουστανάκια σου, που κάθισα και ασχολήθηκα μαζί σου, μπας και γίνεις άνθρωπος... Αλλά λάθος μου. Θέλει ένα γουρούνι να φύγει απ' τα σκατά του; Έτσι, ακριβώς, κι' εσύ...

      Delete
    2. Καθόλου αδιάβαστος ο Αντίποδας - ίσα ίσα διαβάζοντας τα γραφόμενα του όλο και κάτι μαθαίνουμε. Και οι της κοινότητας κάθε άλλο παρά ανίκανοι είναι. Γιατί αν όντως ήταν αυτό που τους αποκαλείς την σημερινή μέρα δεν θα υπήρχε καν κοινότητα με το χρέος που άφησε ο Μενεγάκης.

      Delete
  7. Είδες πώς γίνεται η ζημιά κυρ αντίποδα; έγραψες για κάποιους αγράματους εκδότες και βγήκαν οι μοντρεαλήτες να πουν τους συμβούλους της κοινοτητας του Μόντρεαλ αγράματους! Σε ξεπέρασαν με λίγα λόγι για να μη νομίζεις ότι είναι καθυστεριμένοι εκεί πέρα.

    ReplyDelete
  8. Μπράβο Αντίποδα(χωρίς ονοματάκι), καθημερινά αποδεικνύεις πως όχι μόνο δεν αντέχεις πίεση αλλά είσαι και αθυρόστομος μόλις δεν συμφωνεί κάποιος με τις βλακείες που σκέφτεσαι και γράφεις. Εγώ προσωπικά σε διαβάζω μόνο και μόνο που βρίζεις ασύστολα τον μεγάλο Ποιμένα (και μ'αρέσει αυτό πολύ) και που πιστεύω πως και εσύ ανήκεις στο μαντρί του.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το τι πιστεύει ένας τενεκές αγάνωτος, και σε τίνος μαντρί ανήκω, είναι πολύ προσωπικό του πρόΒΛΗΜΑ. Μόνον που για να πιστεύει σε κάτι πρέπει πρώτα να το λέει με το όνομά του και όχι να φοβάται τον ίσκιο του. Το "χωρίς ονοματάκι", μόνον ένας ΒΛΑΞ θα μπορούσε να το ισχυριστεί... Και μόνο το ότι με διαβάζεις επειδή βρίζω τον μεγάλο αλητήριο, ΔΕΝ σε κάνει λιγότερο βλάκα, κι' ας νομίζεις εσύ έτσι...

      Delete
    2. Μπορεί ο τενεκές να είναι και γανωμένος, έστω και αγάνωτος, πάντως έχει ήθος και τσίπα που, εσύ Αντίποδα χωρίς ονοματάκι, δεν έχεις. Τα μπλογκς γίνονται για να επικοινωνεί ο κόσμος για κάτι καλύτερο μετά από συζήτηση. Στο δικό σου, εξαναγκάζεις τους αναγνώστες σου να βρίζουν, αφού αρχίζεις εσύ βρίζοντας αυτούς. Για να λέμε τη σκάση σκάφη, και εσύ φοράς φουστίτσα και μακριά μάλιστα, κάτω από το γόνατο, ο πολύς κόσμος σε ξέρει ως Αντίποδα, το ίδιο και εγώ και ΒΛΑΞ δεν είμαι, απλά ανώνυμος όπως και εσύ και οι βλάκες φαίνονται από τα γραφόμενά τους. Ξέρω πως σε λίγο δεν θα δημοσιεύεις τα άρθρα μου, όταν τα βρίσκεις σκούρα αυτό κάνεις, δικαίωμά σου βέβαια αλλά ου σοφόν, ούτε ελληνικό.

      Delete
    3. Τον κακό σου τον καιρό, ηλίθιε, που θα μου εμένα χωρίς ονοματάκι , βλάκα. Και οι πέτρες, ακόμα, γνωρίζουν το όνομά μου, μόνον εσύ ο ΒΛΑΞ δεν το ξέρεις, ακριβώς διότι είσαι ΒΛΑΞ. Αϊ στο διάολο, επί τέλους...

      Delete