Search This Blog

Sunday, February 5, 2017

Παλιά τους τέχνη κόσκινο...



Γράφει η Μητρόπολη ή, ίσως, ο μητροπολίτης:
"Σημ. Ο κ. Τάδε έχει ένα Blog και συνεχώς γράφει εναντίον του Μητροπολίτη Σωτηρίου. Ποτέ δεν έγραψε το παραμικρό θετικό. Επιφυλασσόμεθα και εν καιρώ, ίσως, να αποκαλύψομε το όνομα του Τάδε και εάν χρειαστεί, να ληφθούν και άλλα μέτρα, γιατί εκστομίζει φοβερές ασχημίες."
Και ρωτάμε: Αν αυτό ΔΕΝ είναι απειλή, εκφοβισμός ή γιατί όχι εκβιασμός, τότε ΤΙ είναι; Και αν είναι έτσι, που πιθανόν είναι, επιτρέπεται σε πνευματικό «πατέρα» τέτοια συμπεριφορά;

4 comments:

  1. Κύριε Τάδε/Αντίποδα άστους να λένε. Εμείς είμαστε με το μέρος σου. ΜΠ

    ReplyDelete
  2. Oτιδήποτε αναρτάται στον ιστὀτοπο της Μητρόπολης έχει την έγκριση του Μητροπολίτη. Ιδιαιτέρως για τα δελτία τύπου και τις ανακοινώσεις (Media releases and statements) δύναται ευκόλως να θεωρηθούν ὀτι εκπορεύονται και εκπροσωπούν τον ίδιο ως επικεφαλής του “corporation”. Στο ενδεχόμενο ενός μελλοντικού δικαστηρίου αυτός και οι δικηγόροι του θα ρίξουν την ευθύνη για την συγγραφή των δημοσιεύσεων της Μητρόπολης σε άλλους, ως αποδιοπομπαίους τράγους, εκ των υφισταμένων του. Όμως ένας έντιμος δικαστής στον Καναδά που δεν «υπακούει» σε κάποια στοά θα απορρίψει τέτοιους ισχυρισμούς. Οποτεδήποτε κινηθεί δικαστικά αυτός, ή συγκεκαλυμμένως άλλοι για λογαριασμό του, θα αποτελέσει την αφορμή να ανοίξει το «κουτί της Πανδώρας» για την εν γένει «δραστηριότητά του» και τότε η αποκαθήλωσή του από την θέση του Καναδά θα είναι περισσότερο εφικτή. Βλέπετε ο προϊστάμενός του στο Φανάρι, αν και τον έχει πιστό υπηρέτη των εντολών του, θα δυσκολευτεί να τον κρατήσει στην θέση μετά την αρνητική δημοσιότητα που θα προκύψει για το Πατριαρχείο του Φαναρίου.

    Εν προκειμένω, το πρόσφατο τούτο δελτίο τύπου του Μητροπολίτη αποτελεί ένα δεύτερο αποδεικτικό απειλής και εκβίασης. Το πρώτο μήνυμα ήταν πριν δύο χρόνια απευθυνόμενο εναντίων πολλών ορθοδόξων Ελλήνων του Καναδά, αλλά με την πρόφαση του «Φίλλιπου». Τότε έγραφε με την αμετροεπή βεβαιότητα κάποιου που έχει τους Καναδούς δικαστές και τις αποφάσεις τους «στο τσεπάκι του». Μέγα σφάλμα διέπραξε με την δημοσίευση και θα το βρει μπροστά του.

    Στο δεύτερο το τωρινό, ξεφεύγει και υπονοεί άλλα μέτρα εκτός των νομικών ενεργειών, δηλαδή μέτρα που δεν εντάσσονται στην σφαίρα νομίμων ενεργειών. Βλέπουμε και διαβάζουμε δηλαδή να εκστομίζει υπονοούμενα λόγια που κανονικά θα περιμέναμε να ακούσουμε μόνον από άτομα που κινούνται στα όρια του υποκόσμου και της μαφίας.

    (συνεχίζεται)

    ReplyDelete
  3. (συνέχεια εκ του προηγουμένου)

    Προς έκπληξίν μου, κάποιο σχόλιο που έγραψα στις 31-Ιαν, φαίνεται να ήταν η αφορμή για να εκδώσει την γελοία αυτή ανακοίνωση της Μητρόπολης Τορόντο-Καναδά, την οποία μάλιστα προχρονολόγησε κατά μίαν ημέραν, ποιος ξέρει, ίσως έτσι ώστε να ταιριάζει με κάποια στόχευση του πονηρού σχεδίου του. Αναφέρει ότι «ο Τάδε…..συνέχισε με λόγια που δεν γράφονται», υπονοεί δηλαδή λόγια αισχρά ή και υβριστικά. Ὀμως ο ισχυρισμός μοιάζει απίστευτος και πιθανότατα συκοφαντικός. Γνωρίζοντας τους ψευδείς ισχυρισμούς που ενίοτε εκτοξεύει ο Μητροπολίτης ομιλώντας ή γράφοντας, και από την άλλη κρίνοντας από την ανάγνωση των, αρκετά προσεκτικών στην γλώσσα, κειμένων του διαχειριστή του ιστοτόπου περί των θεμάτων της Μητρόπολης, θεωρώ απίθανο να παρεκτράπηκε. Η καχυποψία για όσα γράφει στην ανακοίνωση επιτείνεται επειδή ισχυρίζεται ότι το συμβάν έλαβε χώραν την 21 Δεκεμβρίου 2016, ενώ η συνάντηση με τον κ. Κουτρουμπή και η ερώτησή του μας είπατε ότι έγινε πρόσφατα, μέσα στο 2017, μετά δηλ. το δημοσίευμα για την μετακίνηση του ιερέα. Ἀρα συνάγεται ότι ίσως να έγινε και δεύτερη συνάντηση του Μητροπολίτη με την «παρέα» και ο Μητροπολίτης επέλεξε να γράψει για την πρώτη και όχι για την δεύτερη. Εν πάσει περιπτώσει, τα υπόλοιπα μέλη της παρέας, κκ. Τσερωτάς, Κουτρουμπής και Σκλάβος θα μπορούσαν κάποτε να βεβαιώσουν ή να διαψεύσουν πότε έγινε και εάν ο «Τάδε… συνέχισε με λόγια που δεν γράφονται», προκειμένου να πληροφορηθούμε εάν είναι ο Τάδε ή ο Μητροπολίτης που «εκστομίζει φοβερές ασχημίες».

    Ορθώς και χριστιανικώς ο ιστότοπος συμβουλεύει τον Μητροπολίτη να παραιτηθεί της θέσεὠς του στην Εκκλησία. Ας κάνουν τον κόπο οι αναγνώστες να διαβάσουν προσεκτικά την ομιλία του Μητροπολίτη στο διεθνές συνέδριο «Θρησκευτικός και πολιτισμικός πλουραλισμός και ειρηνική συνύπαρξη στη Μέση Ανατολή» που διοργάνωσε η Ελληνική κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ) στην Αθήνα 18-20 Οκτωβρίου 2015. Είναι αναρτημένο στον ιστότοπο της Μητρόπολης. Ο άνθρωπος αυτός εκφράζει την παναιρετική καθοδήγηση του Φαναρίου για την συγκεκαλλυμένη και βλάσφημη προώθηση της οικουμενιστικής πανθρησκείας στα κοιμώμενα πλήθη, που απεργάζονται με ηγέτη τον Πάπα. Ουδεμίαν αναφορά έκανε στο όνομα του Ιησού Χριστού αλλά αναφέρθηκε αόριστα και ασυνάρτητα στον «ένα αληθινό Θεό και στην μία αλήθεια……που όλοι οι ηγέτες των μονοθεϊστικών θρησκειών θα πρέπει να συλλογιστούν και να προσπαθήσουν να διδάξουν σε όλους (δηλ. την Αλήθεια του Θεού)». Στην παράγραφο 14 της ομιλίας του μας αποκαλύπτει με αφελή συλλογισμό την κρυφή του υλιστική προσήλωση στα χρήματα λέγοντας: «Επιτρέψτε μου μία παρέκβαση: δεν είναι αλήθεια πως σε ορισμένες, κατά κύριο λόγο μουσουλμανικές χώρες, οι ακόλουθοι άλλων θρησκειών είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν περισσότερους φόρους;».

    Εάν υπήρχαν ορθόδοξοι πιστοί, «χειροθετημένοι άρχοντες και μέλη του Μητροπολιτικού Συμβουλίου» στον Καναδά, θα όφειλαν να ψιθυρίσουν στο αφτί του Μητροπολίτη την επείγουσα ανάγκη να μετανοήσει και να επανέλθει στο σώμα της εκκλησίας του Ιησού Χριστού, ὀπως διδάσκεται από την Αποστολική και Άγιο-Πατερική διδασκαλία. Από ότι φαίνεται δεν υπάρχουν.

    ΠΚ

    ReplyDelete
  4. What is a defamatory statement?

    Generally, defamation is the publication of a statement which 'tends to lower the claimant in the estimation of right-thinking people.' Most countries have left it to the courts to define what is defamatory, although a few have defined it by statute.
    What may be defamatory in one country or society at one time may not be defamatory in another.

    The scope to defame a person or company is very wide but most civil actions fall into three classes:

    • Imputations of dishonourable conduct or motives, lack of integrity, lying, deceit, insincerity, hypocrisy, or the misuse of some office or position.

    • Disparaging a person in his or her job, e.g. suggestions of incompetence or failure to uphold professional standards, even though no moral fault is implied. You can also defame companies by disparaging their services or products, e.g. by saying their products are defective or dangerous, or their service is substandard.

    • Statements causing a person to be shunned or avoided, e.g. implying that a company or an individual is experiencing financial difficulties.

    ReplyDelete