Search This Blog

Saturday, February 11, 2017

Για ό, σους …κάποιους ξερόλες που ενοχλούνται…




Υπάρχουν κάποιοι ομογενείς, όχι πολλοί αλλά αρκετοί θα έλεγα, οι οποίοι ασχολήθηκαν  ή ασχολούνται ακόμα με τα κοινά –και καλά κάνουν- αλλά νομίζουν όμως ότι είναι ειδήμονες, τα ξέρουν όλα (ξερόλες δηλαδή) και προσπαθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να συμβουλεύουν τους ιθύνοντες , επιβάλλοντας  μάλιστα, κατά κάποιον τρόπο, την γνώμη τους. Πιστεύουν οι άνθρωποι ότι τα λίγα που γνωρίζουν είναι πολλά και θέλουν ντε και καλά να τα
επιβάλουν.! Δεν μπορούν δηλαδή να κατανοήσουν ότι γνωρίζουν και οι αρμόδιοι κάποια πράγματα και ίσως περισσότερα απ’ αυτούς, αφού ως υπεύθυνοι έχουν την υποχρέωση να συμβουλεύονται και κάποιους ειδικούς στα επιμέρους προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Θέλουμε δηλαδή να πούμε, στους κυρίους αυτούς, ότι τα λίγα που γνωρίζουν, ΔΕΝ είναι κατ’ ανάγκη πολλά και ας μην επιμένουν. Εξ’ άλλου θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και ως εκ τούτου, να λένε μεν τη γνώμη τους, ακόμη και δημόσια αν θέλουν αλλά ας ΜΗΝ επιμένουν, μάλλον να κερδίσουν έχουν, παρά να χάσουν…
Να αναφερθούμε σε κάποιο παράδειγμα; Γιατί όχι.
 Όσοι, λοιπόν, ενοχλείστε από την γλώσσα που χρησιμοποιούμε όταν αναφερόμαστε στον ιεράρχη σας, γιατί δεν απαιτείτε από τον ίδιο να βελτιώσει τη συμπεριφορά του προς το πλήρωμα της Εκκλησίας, τους ιερείς μας, τους οποίους θεωρεί και συμπεριφέρεται σαν «στρατιωτάκια» του και πάνω απ’ όλα προς τους ανθρώπους των Μέσων Ενημέρωσης, τους οποίους απειλεί, παραποιεί το όνομά τους με παρατσούκλια (Φίλιππας) και «εκβιάζει» ακόμα με μηνύσεις και αγωγές;
Μάλιστα μας κατηγορεί ότι «εκστομίζουμε φοβερές ασχήμιες».! Υπάρχει φοβερότερη ασχήμια για έναν μητροπολίτη  από την ασχήμια να αποκαλέσει τον αείμνηστο Κρανιά με το όνομα «Φίλιππας»;
Έχουν να πουν κάτι επ’ αυτού οι …ξερόλες; Ή έστω ο προστατευόμενος τους Σωτήριος; …

4 comments:

  1. Πείτε σε αυτούς που ενοχλούνται και προτρέψτε τους επισημαίνοντας να καταθέσουν γραπτώς σχόλια για τις αντιρρήσεις τους, με κοσμιότητα και επιχειρηματολογία, ως απάντηση στην αρθρογραφία του ιστολογίου για τα ζητήματα της συμπεριφοράς του Μητροπολίτη. Θα πρέπει και αυτοί να εκτεθούν (έστω και μέσω της εγγράφου ανωνυμίας) αντί να ομιλούν (προφορικά) σαν τις κότες στο καφενείο. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν τόση σχέση με την ορθόδοξη πίστη όση και ο Μητροπολίτης που έχει την βλάσφημη αντορθόδοξη πεποίθηση ότι οι ηγέτες των αλλόδοξων και ετερόδοξων μονοθεϊστικών θρησκειών (…ας μην διαφεύγει ότι και οι φανεροί οπαδοί του εωσφόρου, σε μονοθεϊστική θρησκεία ανήκουν) θα πρέπει να διδάξουν την αλήθεια του Θεού………….

    Κάποιοι από αυτούς σας «πολεμούν» επειδή ἐχουν αντίθετες πολιτικές (κομματικές) πεποιθήσεις (κάτι που δεν είναι του παρόντος για σχολιασμό).

    Τους ζητάτε να «απαιτήσουν από τον ίδιο (τον Μητροπολίτη) να βελτιώσει την συμπεριφορά του προς το πλήρωμα της εκκλησίας και τους ιερείς». Όμως προτεραιότητα έχει να βελτιώσει (ο Μητροπολίτης) τις πεποιθήσεις του απέναντι στην Ορθόδοξη πίστη και να μετανοήσει (δηλ. να μεταστραφεί και να αλλάξει θέσεις). Η συμπεριφορά του Μητροπολίτη στα κοσμικά θέματα της εκκλησίας είναι απόρροια της πλάνης στην οποία ευρίσκεται ως προς τα δόγματα της Ορθόδοξης πίστης. Και επειδή δεν υπάρχει ελπίδα μετανοίας του, όπως αλληγορικά και με αλαζονεία δήλωσε λέγοντας ότι «Τα πάει πολύ καλά με την συνείδησή του και κοιμάμαι ήρεμα και ήσυχα», συνεπώς δεν διαφαίνεται ελπίδα σωτηρίας.

    Τα δόγματα και οι κανόνες που είναι τα πλέον σημαντικά θέματα της ορθόδοξης πίστης, αποτελούν υποχρέωση του ποιμνίου και των ιερέων να τα διαφυλάττουν και να μην ενδίδουν στην αιρετική συμπεριφορά οποιουδήποτε επισκόπου ή Πατριάρχη. Εφόσον τούτο δεν γίνεται, οι άνθρωποι (εν προκειμένου εννοούμε την πλειονότητα των εν Καναδά ομογενών Ελλήνων) είναι άξιοι της τύχης τους……………..

    ΠΚ

    ReplyDelete
  2. Κάποιος μ@λ@κ@ς ενοχλήθηκε γιατί δεν έγραψα κάτι για τον άλλο ΒΛΑΚΑ, τον Πάππα. Ε, συμβαίνουν αυτά, άσε που η πολύ ενασχόληση με βλάκες σαν του λόγου σου μπορεί να με καταντήσουν το ίδιο με σας. Κατάλαβες κύριε Β Λ Α Ξ;

    ReplyDelete
  3. Ποιός γράφει στο 1:04; Ο Αντίποδας ή ο ανώνυμος; ποιός είναι ο ΒΛΑΞ;

    ReplyDelete
  4. Υποθέτω ότι με το ΒΛΑΞ υποννοεί τον Αντίποδα, καθ’ ότι με τον άλλο (δλδ το μ@λ@κ@ς) μοιάζεις περισσότερο εσύ…

    ReplyDelete