Search This Blog

Friday, July 1, 2016

Ανεξέλεγκτες διαστάσεις στις διαφορές Κοινότητας – Σωτηρίου.!!! …Πνευματικός πατέρας να σου πετύχει…



Όπως όλα δείχνουν, ανεξέλεγκτες διαστάσεις έχει πάρει το θέμα των διαφορών της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο και του μητροπολίτη Σωτήριου… Όλα ξεκίνησαν από τον μητροπολίτη ο οποίος θορυβημένος από την απόφαση του Συμβουλίου της Κοινότητας να αμυνθεί σθεναρά στις πολύπλευρες επιθέσεις τις οποίες δέχεται από τον Σωτήριο με σκοπό τον οικονομικό μαρασμό του οργανισμού και  στη συνέχεια την άνευ όρων παράδοσή του στην κυριαρχία του, όπως νομίζει ή μπορεί και να πιστεύει, ακόμα.!
Όλα ξεκίνησαν όταν η Κοινότητα αποφάσισε να ακολουθήσει την καναδική νομοθεσία και να ελέγχει όλα τα έσοδα τα οποία πραγματοποιούνται στους χώρους της. Με λίγα λόγια η Κοινότητα υποχρεωμένη να ελέγχει τα έσοδα των φιλοπτώχων, αποφάσισε την δημιουργία του Γυναικείου Τμήματος  η
«Πρόνοια» ώστε να ελέγχει τα έσοδά τους, αφού οι φιλόπτωχες αδελφότητας οι οποίες λειτουργούσαν στις εκκλησίες της, είχαν ως κέντρο αναφοράς τον ιερέα της κάθε εκκλησίας και κατ’ επέκταση τον ίδιο τον μητροπολίτη.!!!
Η αλλαγή αυτή «πείσμωσε» τον Σωτήριο ο οποίος έδωσε εντολή στους ιερείς «του» να μην αναγνωρίσουν την καινουρια δομή και παράλληλα να αρνούνται σ’ αυτές τη θεία κοινωνία επικαλούμενοι κάποια αθέτηση του όρκου τους.!!! Η άρνηση αυτή των ιερέων να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους, υποχρέωσαν την Κοινότητα να διακόψει τη μισθοδοσία τους και επειδή ήταν εντολή μητροπολίτη, διέκοψε και το χαράτσι των 160.000 $ ετησίως προς την Μητρόπολη. Στη συνέχεια οι ιερείς αναγκάστηκαν να προσφύγουν στα διαιτητικά δικαστήρια με αίτημα την επανάληψη της μισθοδοσίας τους και τον μητροπολίτη να κατάσχει, -διπλασιάζοντάς τες μάλιστα,- τις εισπράξεις των μυστηρίων (κηδείες- γάμους-βαφτίσεις) των εκκλησιών της Κοινότητας, κάτι που δημιούργησε έναν φαύλο κύκλο μεταξύ των δυο πλευρών. Για όλα αυτά τα ζητήματα Κοινότητα και μητροπολίτης είχαν πάρα πολλές συναντήσεις οι οποίες όμως απέβησαν άκαρπες αφού ο Σωτήριος έβλεπε μπροστά του ΜΟΝΟ χρήματα και όχι ορθόδοξους χριστιανούς, εθελοντές εργάτες, της Εκκλησίας του Χριστού.!!!
Και όταν τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο η διοίκηση της Κοινότητας, μη μπορώντας άλλο να συζητήσει σοβαρά μαζί του,  ανέθεσε στους νομικούς της συμβούλους να συζητήσουν με τους συναδέλφους της Μητρόπολης, μπας και βρεθεί μια κάποια εξωδικαστική λύση, μεταξύ των δυο πλευρών. Την ανάμιξη των δικηγόρων ο Σωτήριος την μετέφρασε ως μήνυση στην Μητρόπολη, στον ίδιο και κατά του Μητροπολιτικού Συμβουλίου, κάτι που όμως είναι ψευδές, αφού τέτοια ενέργεια, δηλαδή μήνυση ΔΕΝ έγινε ΠΟΤΕ. Ο Σωτήριος όμως, εφαρμόζοντας την πάγια τακτική του ψεύδους, άρχισε να διαδίδει την ψευδή «είδηση» της μήνυσης με αποτέλεσμα να γίνει Ο χαμός, μεταξύ των ομογενών που ασχολούνται με τα κοινά… Μάλιστα για να πετύχει τη ραδιούργα  τακτική του, άρχισε να προβάλει το όνομα του φιλήσυχου και μετριοπαθούς ομογενούς μας, του κ. Γιάννη Δάγωνα, ο οποίος συμμετέχει στο Μητροπολιτικό Συμβούλιο, λέγοντας ότι είναι και ο ίδιος κατηγορούμενος ενώ η αλήθεια είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει μήνυση, μέχρι στιγμής, τουλάχιστον.!!! Να, λοιπόν, μια ακόμα απόδειξη ότι ο …πνευματικός μας πατέρας ψεύδεται ασύστολα και δεν κοκκινίζει καθόλου…
Αυτά, εν ολίγοις, κυκλοφορούν στην πιάτσα μέχρι στιγμής και σας τα μεταφέρουμε όπως τα ακούσαμε, ώστε να έχετε μια ακόμα γνώση και πληροφόρηση για τον «πνευματικό» -όπως θα ήθελε να λέγεται- πατέρα μας. Μόλις έχουμε νεότερα, εδώ θα είμαστε…
Άντε και καλό μήνα και φυσικά Happy Canada Day.!!!

10 comments:

  1. Τι γίνετε με σας ρε παιδιά Κλάνει ο αντίποδας ρουφάει ο galas δεν θα απογαλακτιστείτε ρε σεις οι 2; Ο TGB καλά έκανε και σας άδειασε ειναι σοβαρότερος

    ReplyDelete
  2. Το ζήτημα με σένα, παλιομαλάκα, είναι να βγεις απ’ το καβούκι σου, ή έστω από την ανωνυμία σου και να πεις τη γνώμη σου, -αν γνωρίζεις τι θα πει γνώμη-, στα θέματα που με μανία παρακολουθείς, άντε χάσου παλιόβλακα του κερατά…….

    ReplyDelete
  3. Το παρακάτω σχόλιό μου απευθύνεται προς τον πρώτο ανώνυμο σχολιαστή:

    Αν και ο τρόπος που του απάντησε ο δεύτερος σχολιαστής είναι αγοραίος, θεωρώ ότι είναι διόλου άστοχος λαμβάνοντας υπ’ όψει ότι όλο το σχόλιο του πρώτου άρχισε με χυδαία υπονοούμενα χωρίς να σχολιἀσει οτιδήποτε επί της ουσίας του άρθρου.

    Είχα πολύ καιρό να διαβάσω κείμενο του ιστολογίου για το σχετικό ζήτημα που να είναι εύστοχο και ακριβές, λιτό και συνάμα περιεκτικό όσο το εν θέματι (δεν του δίνω εύσημα για πολλά άλλα). Ο πρώτος σχολιαστής δεν έχει καν την στοιχειώδη εξυπνάδα να υπογράψει έστω με ένα αρκτικόλεξο εάν ήθελε να παρουσιάσει την γνώμη του ως έγκυρη και βάσιμη και να έχει την ικανοποίηση ότι έστω κάποιοι άλλοι αναγνώστες ενδεχομένως να συμφωνούν σιωπηρά με αυτήν. Όσοι θεωρούμε τους εαυτούς μας Ἐλληνες και συνάμα ομιλούμε τη Ελληνική γνωρίζουμε ότι έχουμε ώς μια από τις κληρονομιἐς των προγόνων μας την λογική και τον διαλεκτικό λόγο. Αυτά απουσιάζουν από τον πρώτο σχολιαστή. Από τις λέξεις που χρησιμοποίησε στο σχόλιό του τολμώ να υποθέσω ότι ήρθε αγράμματος και αστοιχείωτος στο Τορόντο για να επιβιώσει και έτσι παρέμεινε έκτοτε, και μετά την συνταξιοδότησή του. Το ψυχολογικό του προφίλ μοιάζει με αυτό ενός ανθρώπου του οποίου η καλύτερες αρετές είναι η κακεντρέχεια και η διπλοπροσωπία. Το τελευταίο το λέγω διότι μαντεύω ὀτι ἰσως και να είναι κατά κάποιο τρόπο γνωστός του συντάκτη του ιστολογίου (ίσως σε κάποιο καφενείο ή σε εν γένει κοινωνικές εκδηλώσεις). Το επίπεδό του μου θυμίζει την συμπεριφορά μικρού μαθητή του δημοτικού σχολείου στην Ελλάδα που συμπεριφέρεται με πνεύμα οπαδού και φατρίας απέναντι σε συμμαθητές του που τους αντιπαθεί. Συνάμα κρύβεται διότι είναι δειλός και αρκετά ευθυνόφοβος. Ουδεμία ἐκπληξις εδώ διότι η κοινωνία είναι γεμάτη από τέτοια άτομα με προβοκατόρικη συμπεριφορά.

    Κάτι που αξίζει επισήμανσης είναι ότι το ήθος του δυσφημεί αντανακλαστικά αυτούς που επιδιώκει να υπερασπιστεί μέσω υβριστικών σχολίων, δηλαδή τον Μητροπολίτη και το ιστολόγιο (;) TGB. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Μητροπολίτης έλκει χαμηλού χριστιανικού ήθους άτομα σαν τον εν λόγω σχολιαστή (θα προσθέσω επίσης και την υστεροβουλία ως χαρακτηριστικό αρκετών -πολλών). Για το «galas” δεν καταλαβαίνω τι εννοεί επειδή δεν γνωρίζω τον συντάκτη του ιστολογἰου ή τα υποκοριστικά ονόματα των ομογενών.

    Εν κατακλείδι, στον δεύτερο σχολιαστή λέγω ότι θα ήταν περισσότερο εύστοχος εάν είχε «στολίσει» τον πρώτο με την τρίτη λἐξη από το τέλος του κειμένου του να έχει ως πρώτο συνθετικό το «πανυ@@@@@» αντί για το «παλιο@@@@@». Για όσους γνωρίζουν την Ελληνική γλώσσα και αντιλαμβάνονται την ερμηνεία των λέξεων, μια τέτοια λεπτομέρεια έχει σημασία. ¨Εν πάσι περιπτώσει, αυτό που του είπατε (στο πρώτο τμήμα) ἠταν εύστοχο και ουσιαστικό και περισσότερο δεν του αξίζει διότι είναι χάσιμο χρόνου και ηλεκτρονικής μελάνης από την μεριά σας.

    Φιλικά προς όλους
    Π.Κ.

    ReplyDelete
  4. Το blogspot μας προσφέρει μία επιλογή ανώνυμος την χρησιμοποίησα ο δεύτερος σχολιαστής έστρωσε ένα σεντόνι από το boston σε Τορόντο και παρέμεινε ανώνυμος πάλι με ένα Π (με Μ) και ενα Κ (ας) . Όσο για τα παλιομαλακα και παλιό βλάκα του κερατά του 2ου ανώνυμου δεν του έκαναν εντύπωση το λιγότερο που έχω να τον χαρακτηρίσω είναι να αντικαταστήσω τα @@@ στο κείμενο του και να τον αποκαλέσω Πανυβλακα με Π κεφάλαιο για να απλώσει άλλο σεντόνι τη φορά αυτή με τραχανα

    ReplyDelete
  5. Γιατί δηλαδή ο Κεάδας και ο Αντίποδας αντιγράφει ο ένας τον άλλο; Προσωπικό στυλ δεν έχουν; Παρόλο που τα θέματα που αφορούν την παροικία είναι τα ίδια, δεν θα έπρεπε ο καθένας να γράφει με τον δικό του τρόπο όπως κάνει και το TGB;

    Μαρία Φ.

    ReplyDelete
  6. Αξιότιμε,
    1) Σταθείτε μπροστά στον καθρέφτη στην οικία σας και διαβάστε επαναλαμβάνοντας το πρώτο κείμενο με τις ύβρεις που αναρτήσατε –ίσως συνέλθετε από την πλάνη σας.
    2) Κατόπιν καθίστε μπροστά στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή και γράψε με κοσμιότητα και ορθόδοξο χριστιανικό ήθος, την δική σας γνώμη πάνω στο θέμα που ανάρτησε το ιστολόγιο –να σχολιάστε με λογικά επιχειρήματα αυτό που διαβάσατε, όχι αυτἀ που βλέπετε στον ύπνο σας.
    3) Είναι ντροπή στην ηλικία σας να γίνεστε το φερέφωνο ἀλλων – η αναφορά σας και το υπονοούμενο με τον «τραχανἀ», είναι χαρακτηριστική δικαιολογία αργόσχολου τεμπέλη (εάν έχετε την ευφυία να αντιληφθείτε τον συνειρμό).

    Π.Κ.

    ReplyDelete
  7. Συγνώμη ρε Μαράκι Φ. –για να μη πω ρε Μαλακισμένο Φ.- που ΔΕΝ σε ρωτήσαμε τη γνώμη σου για τα θέματα αυτά… Μια άλλη φορά, ίσως…

    ReplyDelete
  8. Ήταν σφάλμα του Αντίποδα που σχολίασε και χρησιμοποιήσε τον χαρακτηρισμό για τον τελευταίο σχολιαστή παρότι δεν την γνωρίζω. Θα πρἐπει ήδη να ξερετε ότι υπάρχουν πολλών ειδών αναγνώστες και μερικοί επίσης που βρίσκουν την ευκαιρἰα να βγάλουν απωθημένα ή να επιλύσουν άλλους λογαριασμούς από παλιά κλπ. Εν προκειμένω, η τοποθέτησή της για το στυλ του άρθρου και όχι για το περιεχόμενο και την ουσία (ὀπως θα άρμοζε) είναι υπερφίαλη άποψη, πλην όμως δόθηκε με ευγένεια. Και δια τούτο δεν εξετάζουμε ποιος μπορεί να κρύβεται. Νομίζω πως ο εκδότης του ιστολογίου πρέπει να επανορθώσει………………………κρατηθείτε σε επίπεδο υψηλότερο από τους αναγνώστες σας και μην παρασύρεστε.
    Π.Κ.

    ReplyDelete
  9. Δεν σας επιτρέπω μιστερ Γουγάς να υβρίζετε γυναίκες. Δείξατε με αυτό ότι είσαστε αληταμπουρας. Η δεχοσαστε κριτικές η κλείστε τα κομεντς και καντε μονόλογο.

    ReplyDelete
  10. Εάν και ό,ταν ζητήσω την άδειά σας να μη μου το (ξανα)επιτρέψετε… Μέχρι τότε έχετε όλο το ελεύθερο να σταματήσετε τις επισκέψεις σας στο blog… Σας ευχαριστώ για την μέχρι τώρα …συνεισφορά σας. Εξ’ άλλου οι 5-6 αναγνώστες μου φτάνουν και περισσεύουν, ΔΕΝ χρειάζομαι περισσότερους…

    ReplyDelete