Search This Blog

Monday, August 31, 2015

Συνέντευξή του Γ. Κακαγιάννη στον «Εθνικό Κήρυκα»


Μετά από πέντε μέρες επέστρεψαν στο Τορόντο.


ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Ο Πήτερ και ο Σταύρος Φωτίου, πατέρας και γιος, το βράδυ της Κυριακής προσγειώθηκαν στο διεθνές αεροδρόμιο «Pearson» του Τορόντο με καθυστέρηση πέντε ημερών λόγω της αναστολής της λειτουργίας της ελληνοκαναδικής αεροπορικής εταιρείας «Sky Greece». Στο αεροδρόμιο τους περίμεναν οι οικείοι και τα τηλεοπτικά συνεργεία τα οποία τις δύο τελευταίες εβδομάδες ασχολήθηκαν έντονα με τις καθυστερήσεις και ακυρώσεις της «Sky Greece».


Ο κ. Γιάννης Κακαγιάννης, ιδιοκτήτης του ταξιδιωτικού γραφείου «National Travel Service» με έδρα την πόλη του Τορόντο, επεσήμανε ότι από τότε που η πτήση πραγματοποιήθηκε με τέσσερις ημέρες καθυστέρηση η υπόθεση της «Sky Greece» έγινε πρώτο θέμα στα δελτία ειδήσεων και στις έντυπες εκδόσεις.

Yiannis Kakagiannis-National Travel Services

Η «Sky Greece», όπως έγραψε ο «Εθνικός Κήρυκας» στις 28 Αυγούστου μέσω μιας ανακοίνωσης στην ιστοσελίδα ενημέρωνε το επιβατικό της κοινό ότι «αναστέλλει προσωρινά το σύνολο των λειτουργιών της, καθώς αντιμετώπισε σειρά οικονομικών προβλημάτων λόγω των οικονομικών εξελίξεων στην Ελλάδα το καλοκαίρι».
Στη συνέχεια, η «Sky Greece» «ζητούσε συγγνώμη από όλους τους επιβάτες της, οι οποίοι έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση της εταιρείας και ισχυριζόταν ότι οι ιδρυτές, διευθυντές και υπάλληλοι της ‘Sky Greece’ φροντίζουν για τους επιβάτες τους και εργάζονται επισταμένως για την επίλυση του προβλήματος».
Ωστόσο, τόσο οι ταξιδιωτικοί πράκτορες όσο και οι επιβάτες με τους οποίους έχουμε επικοινωνήσει τόνισαν ότι από τις 20 Αυγούστου δεν μπορούσε κανείς να επικοινωνήσει με την εταιρεία.

Ο κ. Γιάννης Κακαγιάννης επεσήμανε ότι ουδείς γνωρίζει κάτι παραπάνω από όσα αναφέρονται στο ανακοινωθέν της 28ης Αυγούστου και ότι μέχρι στιγμής δεν αναφέρεται σε πτώχευση της εταιρείας, αλλά σε προσωρινή αναστολή της λειτουργίας της.

Στην πράξη, όμως, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Οι επιβάτες αγωνιούν και είναι υποχρεωμένοι πλέον να επιστρέψουν με ενδιάμεσες πτήσεις καταβάλλοντας περισσότερα χρήματα για τα εισιτήριά τους.

Στο Οντάριο και στις άλλες επαρχίες του Καναδά υπάρχουν αυστηροί κανονισμοί και οι επιβάτες που έχουν κλείσει εισιτήρια μέσω ταξιδιωτικών γραφείων θα αποζημιωθούν από το ειδικό ταμείο, ενώ εκείνοι που έχουν κλείσει τα εισιτήρια απ’ ευθείας με την εταιρεία πρέπει να ζητήσουν από τις πιστωτικές κάρτες την επιστροφή των χρημάτων.
Ο κ. Κακαγιάννης επεσήμανε ότι την περίοδο μεταξύ της 20ής Αυγούστου και της 15ης Σεπτεμβρίου όλες οι πτήσεις είναι πλήρεις και δυσκολεύονται να βρουν φθηνές λύσεις για τους πελάτες τους που έχουν εγκλωβιστεί στην Ελλάδα.
Ερωτηθείς για τον αριθμό των πελατών του δικού του γραφείου, τόνισε ότι 120-140 επιβάτες έχουν εγκλωβιστεί στην Ελλάδα και ότι είναι δύσκολη η επικοινωνία μαζί τους διότι δεν έχουν τηλέφωνα επικοινωνίας.


kalosorizoyn-pappou

Η αναστολή της λειτουργίας της «Sky Greece» έχει επιπτώσεις και στους ομογενείς τουριστικούς πράκτορες και στα ίδια τα γραφεία εφ’ ενός μεν διότι είναι πλέον υποχρεωμένοι να κάνουν υπερατλαντικές κλήσεις και διότι μέχρι στιγμής δεν έχουν λάβει τις προμήθειες που είχαν συμφωνήσει με την «Sky Greece».
«Για τους επιβάτες υπάρχει το ειδικό ταμείο, αλλά εμάς τους τουριστικούς πράκτορες δεν μας καλύπτει κανένα ταμείο και είμαστε υποχρεωμένοι να επωμιστούμε κάθε επί πλέον κόστος και απώλεια», συμπλήρωσε ο κ. Κακαγιάννης.

No comments:

Post a Comment