Το πάνελ - "Στην υγειά μας ξενιτιά.."
τα "κεντρίσματα"και
ο "ιστορικός" Βασίλης Σκλάβος
τα "κεντρίσματα"και
ο "ιστορικός" Βασίλης Σκλάβος
Η φωτογραφεία που ο δαίμονας ...έφαγε χθες το βράδυ |
ΕΙΝΑΙ αλήθεια ότι αυτή τη φορά θα ήθελα να αγιάσω αλλά πού να μ' αφήσουν οι ...διαόλοι..! Τώρα, λοιπόν, που κατάκατσε ο κουρνιαχτός της τεράστιας επιτυχίας της εκπομπής, και επειδή δεν θα γίνει πλέον ζημιά ότι και να ειπωθεί, θα τολμήσω να βάλω δυο γραμμές από τη σκέψη μου στη σειρά, έτσι "για την αλήθεια ρε γαμώτο"...
Ήταν την προπερασμένη Κυριακή, όταν λίγες ώρες πριν την παρουσίαση της εκπομπής "Στην Υγειά μας Ξενιτιά" με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, ο συνάδελφος "ΜΑΚΕΔΝΟΣ" θέλησε να μοιραστεί μαζί μας την αποκλειστική πληροφορία που είχε για τον κατάλογο των ονομάτων που θα απάρτιζαν το πάνελ της καλλιτεχνικής αυτής παρουσίασης.
Πέραν του ότι η ενημέρωσή του δεν ήταν καθόλου καλή, όπως εκ των υστέρων αποδείχτηκε, βιάστηκε κατά τη γνώμη μου, να κάνει κριτική όσον αφορούσε τη συμμετοχή του πρώην προέδρου της Κοινότητας, γιατρού Θανάση Φούσια, στο πάνελ της εκπομπής.
Βέβαια θα μου πείτε, τη γνώμη του εξέφρασε, κάτι που είχε το δικαίωμα να κάνει. Φυσικά ναι, αλλά αν δεν κάθονταν τελικά ο κ. Φούσιας στο πάνελ, όπως δεν κάθισαν ο κ. Ιορδάνους, ο κ. Κακαγιάννης, ή ο κ. Ράϊος, τι θα γινόταν; Δεν θα ήταν μια άδικη κατά Φούσια επίθεση, ένεκα κακής πληροφόρησης; Εκτός κι'αν υπήρχε κατά νου η σκέψη πως με μια συγνώμη καθαρίσαμε... Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ διαπράττουν τις "αλχημείες" αυτές διότι έχουν μεγάλα συμφέροντα, εδώ γιατί; Το γεγονός ότι τα εισιτήρια είχαν εξαντληθεί τη στιγμή που γράφτηκε η κατά Φούσια κριτική, δεν νομίζω ότι στέκεται ως σοβαρό επιχείρημα.
Και τώρα στο ...ζουμί. Ο γιατρός Φούσιας υπηρέτησε την Κοινότητα πάντα ως εκλεγμένος, από τη θέση του απλού συμβούλου, τη θέση του προέδρου Παιδείας, του αντιπροέδρου και τελικά του προέδρου της επί 4 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος. Στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων του έγινε μομφή, ως αντιπροέδρου, για κάποιες δηλώσεις του κατά της τότε, κάποιας, κληρικο-λαϊκής συνέλευσης. Και καθαιρέθηκε, από την αντιπροεδρία, ενώ κρίθηκε ικανός για την προεδρεία του Τμήματος Παιδείας.!!! Έτσι έκριναν τότε ο αείμνηστος Πολυμενάκος και τα τσιράκια του.... Και τώρα στην προεδρεία του. Έκανε όσα μπόρεσε, σίγουρα όχι όσα εμείς -και προσωπικά εγώ- θέλαμε και περιμέναμε, αλλά τον οργανισμό ΔΕΝ τον έβλαψε σε τίποτα.! Το ότι δεν αγόρασε το, πράγματι σε τιμή ευκαιρίας, κτίριο όπου σήμερα στεγάζεται η Μητρόπολη, πέρα του ότι δεν εγκρίθηκε από τη Γ. Συνέλευση, ήταν και λίγο άβολο αφού θα έπρεπε πρωί-βράδυ να συναντάμε τους Σκοπιανούς γείτονές μας. Το ότι ο μητροπολίτης πέτυχε στην αγορά αυτή ήταν διότι οι αδελφές εκκλησίες τους δεν έχουν να μοιράσουν τίποτα, -ο παράδεισος είναι μοιρασμένος από τον επουράνιο- και μπορούν να συνυπάρχουν χωρίς προβλήματα.
Το ότι δεν δέχτηκε να "λαδώσει" για να αποκτήσει η Κοινότητα ένα άλλο κτίριο σε πραγματική τιμή ευκαιρίας, θέλω να πιστεύω ότι δεν το συμπεριλαμβάνετε στην αναφορά σας που λέει ότι:
"Θα μπορούσε να αναφερθεί κάποιος, που γνωρίζει την ιστορία και τη πορεία της ΕΚΤ, σε γεγονότα που έπραξε επί θητείας του που ήταν αρνητικά και γιά τον οργανισμό και γιά την παροικία γενικότερα." Είμαι σωστός;
Σίγουρα, το γεγονός ότι "χάρισε" στον μητροπολίτη τα 200 χιλιάρικα της υποθήκης την Αγ. Ειρήνης, για τη Μεταμόρφωση, δεν καταγράφτηκε ως μέρος των επιτυχιών του, αφού για μια ακόμα φορά ο Σωτήριος δεν μπόρεσε να κρατήσει τις υποσχέσεις του και να έρθει επιτέλους η ομόνοια στους δύο οργανισμούς για το καλό όλων και φυσικά της ομογένειας. Το ότι μια "πολιτική" απόφαση του συμβουλίου για να σταματήσει η γκρίνια του μητροπολίτη δεν είχε αίσιο τέλος δεν νομίζω ότι είναι πράξη για να του επιβάλουμε την εσχάτη των ποινών.! Σωστά;
Τελειώνοντας τούτο το πρώτο μέρος των σκέψεών μου θα ήθελα να σας ρωτήσω κ. ΜΑΚΕΔΝΕ, η φράση σας ..."γεγονότα που έπραξε επί θητείας του που ήταν αρνητικά"... δεν νομίζετε ότι μοιάζει με λάσπη στον ανεμιστήρα, κάτι που κάνει επαγγελματικά ο ακατονόμαστος; Δεν πιστεύω με τίποτα πως θα θέλατε να του πάρετε την αποκλειστικότητα, σωστά; Μήπως έχετε πλέον την υποχρέωση να πείτε και σε μας τις αρνητικές πράξεις του προέδρου Φούσια, ώστε να φυλαγόμαστε όταν τον συναντάμε;
Επειδή το κείμενο μεγάλωσε και κινδυνεύει να πάει ...αδιάβαστο, θα το συμπληρώσω με ένα δεύτερο όπου θα συμπεριλάβω και μερικές ατάκες από τα σχόλιά σας σε σχόλια αναγνωστών σας, αν δεν σας ενοχλεί.
Καλοί μου άνθρωποι τι πάθατε πάλι? Όλο το χειμώνα πέρισυ φάγαμε με το κουτάλι το Μεγαλοθανάση και τη Μεγαλοσύνη της πέννας του φέτος ακόμη δε μπηκε ο χειμώνας και πιαστήκατε πάλι με άλλο Θανάση!!! Καλά χαθήκανε τα άλλα ονόματα? έχουμε και Γιάννηδες και Κώστηδες δόξα σοι ο Θεός δε μας λείπουνε. Ημαρτον πια με τους Θανάσηδες. Το λαικό μας άσμα ακόμη ψάχνει να τον βρεί και εμείς τον κάνουμε πρώτο θέμα. Κάτι πιό σοβαρό δεν παίζει στα κοινωνικά δρώμενα?
ReplyDeleteΕίναι απλή σύμπτωση, υποθέτω, η ενασχόλησή τους με δυο Θανάσηδες, αλλά καμία απολύτως σύγκριση ή σχέση. Ο ένας είναι μπρούτζινος, τενεκεδένιος δηλαδή, ενώ ο άλλος διαμάντι. Όχι ανακάτεμα παρακαλώ, παρά το ότι το σχόλιό σας δείχνει ότι κάποιων τα μυαλά δουλεύουν..
ReplyDeleteTheoro pos o Artemakis kala ekane kai evale ton Fousia sto Panel. Toulaxiston einai Koinotikos me polyxroni prosfora einai giatros kataxiomenos stin paroikia.Ekprosopei epaxia tin paroikia kai os prosopikotita kai os epistimonas.
ReplyDeleteNomizo oti o MAKEDNOS exei provlimatistei isos gia pollous logous pou prepei na kanoume ypotheseis
1. Mporei na exei prosopika mazi tou
2. Mporei na einai komplexikos giati den epelexan Auton kai epelexan ton fousia na paravrisketai.
3. Mporei o agnostos kata ta alla MAKEDNOS na einai kapoios apo autous pou kathotan sto panel kai upoleipetai kata poly toy Fousia.
Diladi na einai o kyrios ...tade... pou kathotan sto panel, mi ptyxiouxos poy ntrepetai na grapsei sto viografiko tou poios einai ti exei teleiosei kai autoapokaleitai me pihiaious titlous "tade" kai doctor xoris na einai kati. Mpakalodoctor diladi aneu ptixiou. Diladi enas tipota.
(Eixe enan tipota auti I paroikia apektise kai deuteron.O deuteros edo itan alla palia nomize oti mesouranouse. Tora pou vlepei pollous na ton exoun xeperasei (vlepe FOUSIA) trelainetai.
Oute ellinika xerei na grafei oute agglika. Entaxei palia stous monofthalmous epikratouse. Tora den mporei na parakolouthisei tis exelixeis. Fovatai epanodo tou FOUSIA sta Koinotika.)
4. Mporei o FOUSIAS na itan mazi tou stin Koinotita tote kai na ton episkiaze.
*Auta gia tora kai sygxoreste me gia ta greeklish alla auto to kinito mou stereitai Ellinikis grammatoseiras