Search This Blog

Monday, June 9, 2014

Συνεργασία αναγνώστη...


Αναγνώστης μου γράφει:

Αγαπητέ Αντίποδα, έκανα μια χαζομάρα, να επισκεφθώ μια από τις χαρτορίχτρες που διαφημίζονται σε μια παροικιακή εφημερίδα για να μάθω αν τελικά θα γίνει το φεστιβάλ. Αφού πρώτα μου ζήτησε, μπροστάντζα 150 δολιριάκια για τον κόπο της μου είπε ότι ...βλέπει κάποιο φεστιβάλ στις αρχές του μήνα στην περιοχή του Σκάρμπορω, αλλά μόνον ένα και μάλιστα αυτό έχει ξαναγίνει πολλές φορές τα τελευταία χρόνια. Δεύτερο μου λέει ΔΕΝ βλέπω και μάλιστα δεν πρέπει να κάνω λάθος.....
Βλέπω, μου λέει, κάτι χαρτιά στριμωγμένα σε μια μεγάλη πόρτα και τα οποία δεν θέλουν να βγουν προς τα έξω με τίποτα !
Τώρα να την πιστέψω ή όχι; Διότι όσα μου έχει πει μέχρι τώρα κατά καιρούς, για διάφορα άλλα ζητήματα, βγήκαν αληθινά, αλλά τώρα δεν μπορώ να πιστέψω ότι ξεκίνησε όλο αυτό το νταραβέρι με τόσους καλλιτέχνες από ελλάδα, τόση διαφήμιση και να μην έχουν ακόμα τις άδειες; !! Δεν μπορώ να το δεχτώ! Με κάθε επιφύλαξη και με όλο το σεβασμό στην δουλειά σου, θα ήθελα και τη δική σου γνώμη. Είναι δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο;

ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ: Αγαπητέ κύριε, δεν γνωρίζω την απάντηση, αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο να το πιστέψω. Αν η διοργάνωση γινόταν από τον "παραγωγό", όλα μπορούσαν να συμβούν λόγω της γνωστής ανευθυνότητας που τον διακρίνει σε όλες του τις κινήσεις, αλλά εδώ υπάρχει χρηματοδότης και δεν νομίζω ότι έκανε τέτοια γκάφα.! Εκτός κι' αν γύρισε ο τέτζερης και βρήκε το καπάκι... Τι να πω; Πάντως όποιος έχει θα χάσει, όπως συμβαίνει πάντα σε παρόμοιες περιπτώσεις... 

No comments:

Post a Comment