Search This Blog

Friday, June 13, 2014

Η απάντηση της  κ.  Αθανασοπούλου-Μυλωνά, σε ερωτήσεις και σχόλια, για την λύση της σύμβασης με την Κοινότητα


Θα ήταν παράλειψή μας αν δεν δημοσιεύαμε -έστω για την ιστορία και μόνο και φυσικά κλεμένη από τον ΜΑΚΕΔΝΟ- την απάντηση της κ. Νάνσυ Αθανασοπούλου - Μυλωνά, σε ερωτήσεις και σχόλια, για την παραίτησή της από την Ελληνική Κοινότητα και το θεατρικό όμιλο Νεφέλη. 

Γράφει η κ. Αθανασοπούλου:

Θα ήθελα να απαντήσω σε ερωτήσεις και σχόλια, περί του γιατί δεν είμαι πλέον Καλλιτεχνική Διευθύντρια της Ελληνικής Κοινότητος του Τορόντο (ΕΚΤ), που κυκλοφορούν στην παροικία.

Τερμάτισε η ΕΚΤ την εργασία μου; Ναι. Μετά από 23 χρόνια υπηρεσίας, καλέστηκα σε συνεδρίαση στις 7 Μαΐου, 2014. Ενημερώθηκα ότι η απασχόλησή μου ως Καλλιτεχνική Διευθύντρια τερματίζονταν την ίδια μέρα χωρίς λόγο.

Μου προσέφερε αποζημίωση η ΕΚΤ; Ναι.

Επέβαλε όρους ή περιορισμούς πάνω μου η συμφωνία αποζημίωσης; Ναι.

Ποιοι ήταν αυτοί οι όροι ή περιορισμοί; Υπήρχαν μερικοί. Για παράδειγμα, η προσφορά αποζημίωσης περιελάμβανε ότι:
ΔΕΝ θα μπορούσα να ασχοληθώ (ως υπάλληλος, παραγωγός, εκπαιδευτικός, σύμβουλος, εθελοντής ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο ή σε οποιαδήποτε άλλη θέση) σε Ελληνική, Ελληνορθόδοξη ή συσχετισμένη με τον Ελληνισμό εκκλησία, μη κερδοσκοπική οργάνωση, οργανισμό ή οτιδήποτε άλλο στην περιοχή του Μητροπολιτικού Τορόντο και Χάμιλτον για μια περίοδο είκοσι (20) μηνών από την ημερομηνία της προσφοράς αποζημίωσης.

Αρνήθηκα αυτόν τον όρο; Ναι. Ενημέρωσα την ΕΚΤ ότι δεν μπορώ να δεχτώ έναν όρο που μου απαγορεύει την οποιαδήποτε ανάμειξη με οργανισμό της Ελληνικής παροικίας για 20 μήνες. Πιστεύω ότι οποιοσδήποτε και να βρισκόταν στη θέση μου θα έπραττε το ίδιο.

Αρνήθηκα να παραμείνω μέχρι το τέλος της σεζόν;
Όχι. Ενημέρωσα την ΕΚΤ ότι δεν καταλάβαινα γιατί έπρεπε να φύγω πριν από το τέλος της σεζόν. Είπα στην ΕΚΤ ότι θα ήμουν πρόθυμη να τελειώσω τη σεζόν εάν η ΕΚΤ αναιρούσε τον περιορισμό περί ανάμειξης μου με την ευρύτερη Ελληνική παροικία. Η ΕΚΤ με ενημέρωσε ότι θα με πήγαινε στο δικαστήριο αν αρνιόμουν τον περιορισμό.

Είπα στην ΕΚΤ ότι θα τους έκανα μήνυση;
Όχι. Δεν το έκανα.

Προσφέρθηκα εθελοντικά να βοηθήσω τον κ. Κουρτέση με το Festival of Festivals και
γιατί το έκανα; Ναι. Προσφέρθηκα. Είπα ότι θα δούλευα εθελοντικά ως ανταπόκριση για την υποστήριξή του προς την ΕΚΤ και το Nefeli Theatre Group, η οποία περιελάμβανε δωρεάν διαφήμιση των εκδηλώσεων της ΕΚΤ στην εφημερίδα και στο τηλεοπτικό πρόγραμμά του. Είδα το Festival of Festivals ως άλλη μια καταπληκτική εταιρεία να προωθηθεί ο πολιτισμός μας και να βοηθηθεί το έργο της ΕΚΤ.

Τι προθυμοποιήθηκα να κάνω; Πρόσφερα να βοηθήσω εθελοντικά το Festival of Festivals στην παρουσίαση ενός «Παραδοσιακού Ελληνικού Γάμου» το τελευταίο βράδυ με ηθοποιούς και καλλιτέχνες από την ευρύτερη παροικία.

Μου υποσχέθηκαν ή δέχτηκα χρηματική ή οποιουδήποτε άλλου είδους προσωπική αμοιβή για την προσφορά εθελοντισμού μου στο Festival of Festivals;
Δεν υπήρχε καμία υπόσχεση. Δεν έχω δεχτεί χρηματική ή οποιουδήποτε άλλου είδους
προσωπική αμοιβή.

Με ποιόν τρόπο έχω βοηθήσει το Festival of Festivals μέχρι τώρα;
Με κανέναν, πλην του να συμφωνήσω την συμμετοχή μου ως εθελόντρια. Θα υπήρχε οποιαδήποτε ασυμβατότητα μεταξύ της θέσης μου ως Καλλιτεχνική Διευθύντρια της ΕΚΤ και τον εθελοντισμό μου στο Festival of Festivals; Όχι. Δεν πιστεύω ότι υπήρχε καμία ασυμβατότητα. Όσοι από σας με γνωρίζετε, ξέρετε ότι πάντα προσπαθώ να είμαι προσβάσιμη σε όλη την παροικία για βοήθεια σε ότι αφορά τον Ελληνικό πολιτισμό και τις τέχνες.
Με την οργάνωση των εκδηλώσεων από την αρχηγεία της Κοινότητας, πίστευα ότι δεν θα
υπήρχε πρόβλημα συγχρονισμού. Όπως έχω κάνει στο παρελθόν, έτσι και φέτος περί-
μενα ότι θα ετοίμαζα μια χορευτική εκδήλωση με τη Nefeli στο φεστιβάλ της ΕΚΤ.
Έχω αφιερώσει όλη την καριέρα μου στην οικοδόμηση των προγραμμάτων μας, τα οποία
έχουν τύχει παγκοσμίας αναγνώριση. Δεν θα έκανα ποτέ τίποτα να τα ζημιώσω.

Ήμουν η πιο υψηλά αμειβόμενη υπάλληλος της ΕΚΤ;
Δεν γνωρίζω. Δηλώνω ότι, ως Καλλιτεχνική Διευθύντρια, ήμουν ευγνώμων για τις ετήσι-
ες αποδοχές μου των $52.000.
Αυτοί που έχετε συμμετάσχει στο ταξίδι μας γνωρίζετε ότι η έμπνευσή μου πηγάζει από
το πάθος μου για τις τέχνες και τον πολιτισμό μας. Ούτε η περσινή μου μάχη με τον καρκί-
νο του μαστού με κράτησε μακριά από το έργο μου.

Δέχτηκα αμοιβή για την χρήση του προσωπικού μου υλικού για εκδηλώσεις της ΕΚΤ όλα
αυτά τα χρόνια; Όχι.

Ποιους θέλω να ευχαριστήσω;
Θέλω να ευχαριστήσω όλους του Συμβούλους της ΕΚΤ, τους σπόνσορες, υποστηρι-
κτές, φίλους, οικογένειες και καλλιτέχνες που, όλα αυτά τα χρόνια, έδειξαν την αγάπη
και υποστήριξή τους και που μοιράστηκαν την φιλοδοξία μου να προωθήσουμε τον Ελ-
ληνικό πολιτισμό, ήθη και έθιμα προς όφελος των μελλοντικών γενιών της Ελληνικής
παροικίας.

Τι θέλω;
Ο πολιτισμός πρέπει να μας ενώνει. Η εγκάρδια επιθυμία μου είναι ότι η κοινότητά μας θα
συνεργαστεί για να χτίσουμε πάνω στα θεμέλια που πετύχαμε ώστε να μπορούμε να δουλεύουμε μαζί για την προώθηση της παιδείας και την αναγνώριση της ιστορίας μας και της προσφοράς του Ελληνικού πολιτισμού σε όλο τον κόσμο.

Νάνσυ Αθανασσοπούλου-Μυλωνά
Σκηνοθέτης Θεάτρου/Χορογράφος

No comments:

Post a Comment