Search This Blog

Sunday, March 2, 2014

ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Λάβαμε σχόλιο φίλου αναγνώστη, στο "για την αλήθεια ρε γαμώτο" 2 και επειδή είναι λίγο καθυστερημένο και δεν θα το δουν πολλοί, το κάνουμε πρώτο θέμα.

 Γράφει, λοιπόν:

["Ο Σκλάβος, ο...δούλος, ο σέσκουλας και ο...σπέκουλας... Έτσι πιστεύετε ότι θα ''φέρετε'' πίσω τον (σοβαρό) Έλληνα που γύρισε ολοκληρωτικά την πλάτη στην κοινότητα και στα ''κοινά σας''? Έτσι θα ''ανάψετε'' ξανά τη φλόγα του ελληνισμού στο Τορόντο? 
Έχετε αποτύχει κύριοι. Όλοι σας. Παταγωδώς. Το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι το κόμμα σας (που δεν υπάρχει πια) και το παρελθόν. Κοιταχτείτε στον καθρέπτη, κάντε την αυτοκριτική σας, εντοπίστε τα λάθη σας. Ποτέ δεν είναι αργά, αρκεί να κοιτάξετε λίγο πιο μέρα από τη μύτη σας."]

ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ: Κοιτάχτηκα, πράγματι, στον καθρέφτη και με είδα μια χαρά ...παιδί. Κοίταξα το παρελθόν μου και δεν διαπίστωσα  ότι έχω κάνει καμιά απάτη, ουδεμία κλεψιά, ούτε φόνο, μα ούτε και βιασμό...Κάποια κριτική σε μερικά κοπρόσκυλα, επιβήτορες της εξουσίας, είναι αλήθεια ότι έκανα, αλλά δίχως προσωπικό όφελος, μάλλον το αντίθετο.! Το ότι είμαι πολιτικοποιημένος ή και κομματικοποιημένος, είναι προσωπική μου υπόθεση και την προτιμώ από το να είμαι IDIOT.
Τώρα στο ψητό... Αν με τον ενικό {(τον (σοβαρό) Έλληνα που γύρισε την πλάτη)} κ.λπ, εννοείτε τον γνωστό επιβήτορα της Κοινότητας, ...καλά έκανε, αλλά το έκανε λίγο αργά αφού πρώτα, ολοκλήρωσε την χρεοκοπία της, αν όμως εννοείτε τον ΚΑΘΕ Έλληνα ομογενή, που γύρισε την πλάτη, είναι δικαίωμά του και ...παρακαλετά ΔΕΝ έχει. !
Ελπίζω ότι είμαι σαφής και έγινα αντιληπτός...
Τα ξαναλέμε... 

No comments:

Post a Comment