Search This Blog

Friday, June 24, 2022

«...Σεμινάριο» ανώνυμου (εκπαιδευτικού ;) για τους ό,ποιους εκπαιδευτικούς παρακολουθούν (!!!) Αντίποδα...

 


Αγαπητέ Αντίποδα, έπεσε στα χέρια μου η παρακάτω ιστοριούλα και θα παρακαλούσα για την ανώνυμη αναδημοσίευσή της, αν δεν ενοχλεί! Ας την διαβάσει όποιος θέλει και ας κάνει τα όποια σχόλιά του, νομίζει.....

 

Ένας νεαρός κύριος συναντά έναν ηλικιωμένο.

-Με θυμάστε;

-Όχι.

-Υπήρξα μαθητής σας.

-Τι κάνεις; Με τι ασχολείσαι;

-Έγινα κι εγώ καθηγητής.

-Κρίνεις ότι είσαι καλός στη δουλειά σου;

-Η αλήθεια είναι πως ναι. Εσείς με εμπνεύσατε και ήθελα να σας μοιάσω.

Περίεργος ο ηλικιωμένος κύριος, ρωτά να μάθει τι του έμεινε στο μυαλό και τον ενέπνευσε σε τέτοιο βαθμό ώστε να θέλει να γίνει κι ο ίδιος καθηγητής. Και ο νεαρός του διηγείται την ακόλουθη ιστορία.

-Κάποια μέρα ένας συμμαθητής μου – που ήταν και φίλος μου – ήλθε στην τάξη και μου έδειξε ένα πανέμορφο καινούργιο ρολόι που είχε στην τσέπη του. Δεν άντεξα στον πειρασμό και κάποια στιγμή του το έκλεψα. Σε λίγο, αντιλήφθηκε ότι το ρολόι έλειπε από την τσέπη του και αμέσως ενημέρωσε τον καθηγητή που μας δίδασκε εκείνη την στιγμή στην τάξη, που ήσασταν εσείς. Εσείς, λοιπόν, απευθυνθήκατε στην τάξη και είπατε:

- Το ρολόι κάποιου συμμαθητή σας εκλάπη κατά την διάρκεια του τρέχοντος μαθήματος. Όποιος το έκλεψε, παρακαλώ να το επιστρέψει αμέσως.

-Ντράπηκα τόσο πολύ την ταπείνωση μπροστά στους συμμαθητές μου, που δεν τόλμησα να αποκαλυφθώ. Έπειτα εσείς κλείσατε την πόρτα, μας είπατε όλους να σταθούμε όρθιοι και ότι θα ψάχνατε τις τσέπες όλων μας μέχρι να το βρείτε. Αλλά θέσατε και μια προϋπόθεση. Ότι έπρεπε να έχουμε όλοι μας τα μάτια μας κλειστά για να μην δούμε τον ένοχο. Έτσι και συνέβη. Όταν φτάσατε σε μένα, το βρήκατε στην τσέπη μου και το πήρατε. Όμως συνεχίσατε το ψάξιμο στις τσέπες όλων και όταν τελειώσατε, μας είπατε «Και τώρα, μπορείτε να ανοίξετε τα μάτια σας όλοι. Το ρολόι βρέθηκε!» Δεν αναφέρατε ποτέ το όνομά μου στην τάξη και ούτε μου σχολιάσατε ποτέ το περιστατικό σε προσωπικό επίπεδο. Περίμενα να με επιπλήξετε και να μου κάνετε κατήχηση, αλλά τίποτε από αυτά δεν συνέβη. Εκείνη την ημέρα σώσατε την αξιοπρέπειά μου για πάντα. Εκείνη ήταν η πιο ντροπιαστική μέρα της ζωής μου όλης και μου δώσατε με τον τρόπο σας ένα ηχηρό μάθημα. Θυμηθήκατε τώρα το περιστατικό κ. Καθηγητά;

-Ναι, ακούγοντάς σε, τα θυμήθηκα όλα. Αλλά υπάρχει κάτι που δεν θυμάμαι και αυτό είσαι εσύ, γιατί κι εγώ είχα τα μάτια μου κλειστά όταν σας έψαχνα όλους!!!

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Αν πρέπει να ταπεινώσεις κάποιον μπροστά στα μάτια όλων των συμμαθητών του για να τον συνετίσεις, τότε όχι μόνον δεν λέγεσαι εκπαιδευτικός, απλά, δεν είσαι. Τέτοιοι καθηγητές χαράζουν ψυχές και μένουν ανεξίτηλα χαραγμένοι στη μνήμη των μαθητών.

 

12 comments:

  1. Και άλλο ένα ηθικό συμπέρασμα, τα γραφόμενα του δήθεν καθηγητή, ακούγονται σαν λόγια κάποιου θεούσου ή κάποιου νεαρού ιερέως που δεν γλυκάθηκε στο μάνεϊ. Καλά θα κάνει, να ανοίξει τηλεοπτικό πρόγραμμα μετανοούντων.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βλέπω ότι προσπαθείς να μας πουλήσεις λίγο, από το λιγοστό σου, μυαλό, αλλά μάλλον δεν αγοράζει κανένας. Ήταν μια αρκετά διδακτική ιστοριούλα, αναξάρτητα από το αν ο καθηγητής είναι "δήθεν" (πώς το κατάλαβες ρε παιδί μου;) ή, ακόμα, και θεούσος! Εξ' άλλου ούτε το όνομά του πρόβαλε, ούτε και τη φωτογραφία του μας έδειξε!! Τέϊκετ ορ λίβετ, κύριε.....

      Delete

    2. ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ απο σενα; Τι μας νοιάζει ρε μπάρμπα η γνώμη σου; Είσαι κι απόλυτος πανάθεμά σε , παντογνώστης και ξερόλας . Έχεις άποψη για τη ζωή των άλλων ανάγωγε καραγκιόζη, και σαν να μη φτάνει αυτό τη λές και δημοσίως και δεν κοιτάς τα χάλια σου. Κρύβεσαι σαν…κότα πισω απο τον Αντίποδα, σαν τον ελέφαντα που κρύφτηκε” πίσω από κολόνα . βρε βλάκα,,,Κάποτε, σε εκτιμούσαν γι' αυτό που ήσουν κι αυτό που έκανες δημοσιογραφικά. Αυτοί τωρα σε διαβάζουν και γελάνε...το διασκεδαζουν με τον καραγκιόζη της Παροικιάς. Γέρασες μου φαίνεται και ξεκούτιανες. Αποκατάστησε την αξιοπρέπειά σου. Ξύπνα ρε μπάρμπα αξίζεις κάτι καλύτερο!!!!

      Delete
    3. Ο Αντίποδας, πού κολάει εδώ πέρα ρε ΜΑΛΑΚΑ; Κάνε δουλειά σου σε παρακαλώ κι' άσε μας στα χάλια μας και τα προΒΛΗΜΑτά μας.! Βλάκα, έ βλάκα...

      Delete
  2. Από ότι καταλαβαίνω 7:25 PM εσύ δεν έχεις μυαλό καθόλου και δεν πρόκειται να σε πουλήσω από το δικό μου, το χρειάζομαι για να μπορώ να καταλαβαίνω αν κάποιο γραπτό είναι μπούρδα ή όχι. Η ιστοριούλα δεν είναι καθόλου διδακτική και την λένε αυτοί που ονομάζουν τους εαυτούς τους μάρτυρες και χτυπάνε απροσκάλεστοι πόρτες σπιτιών, ψάχνοντας να βρούνε θύματα. Και εσύ, σαν άμυαλος, ξαναδιάβαστο και θα το καταλάβεις, εκτός και αν είσαι ...αλος ή ...τρός

    ReplyDelete
  3. Και εσύ πως το κατάλαβες ότι είμαι κύριος, επειδή είσαι εσύ ένας τέτοιος με φούστα κλαρωτή όπως λέει και ο αντίποδας; Δεν χρειάζεται να είναι κανείς Τειρεσίας να καταλάβει από κουβέντες χωρίς περιεχόμενο, τι είναι και τι σκέπτεται. Ο έχων νουν νοήτω όπως έλεγε και ένας μακαρίτης.

    ReplyDelete
  4. Ξέρειεις πολύ καλά πού κολάει βρε ΜΑΛΑΚΑ Αντιποδα και για ποιους εκπεδευτικούς τα υπονοούμενα.Τέρμα η περίοδος που έκαναμε τον χαζό και νόμιζες ότι κι εμείς τρώμε ραδίκια. Κοψε τα μπουρδελα και βρες καμια γκομενιτσα για να ξελαμπικάρει το μυαλό σου και ασε την δημοσιογραφία.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να υποθέσουμε ότι ο αποστολέας της ιστορίας, με την συνάντηση καθηγητή – μαθητή, έβγαλε κάποιο ...λαυράκι, το οποίο εμείς, τουλάχιστον, ΔΕΝ είχαμε καν φανταστεί; Διότι για να μιλάς εσύ, με τόσο θυμό, για «εκπαιδευτικούς και υπονοούμενα» όλο και κάτι ύποπτο θα πρέπει να συμβαίνει στην παροικιακή εκπαιδευτική κοινότητα, πράγμα που μας επιβάλει – αν δεν μας αναγκάζει – να το ψάξουμε, φέρνοντας στο προσκήνιο την δημοσιογραφία, η οποία προ πολλού μας εχε -αν ήταν ποτέ μαζί μας-εγκαταλείψει... Διότι, στις ημέρες μας ως γνωστό, τα ...λαυράκια είναι πανάκριβα και δισεύρετα.!!! Λίγη υπομονή, λοιπόν, και αρκετή ελπίδα πως κάτι θα βγεί στην ...κυκλοφορία ένεκα ζέστης...

      Delete
    2. Αντίποδα, παρά το ότι έχω λίγα μεσάνυχτα, μούρχεται από μακριά μια ελάχιστη βρωμιά από Λαυράκι! Αν πέσει κάτι στην υποψία μου θα σε ενημερώσω, έτσι μήπως και μου φύγει η περιέργεια για πράματα που συνβαίνουν και δεν κατέχουμε πράμα!!

      Delete
  5. Πάντως κύριοι πολύ ψαρίλα μυρίζει στην παροικία. Από όπου την πιάσεις βρωμάει. Παπαδίστικα, κοινοτικά, συλλογικά, είτε λαβράκι είτε ρέγκα είναι. Εμένα πάντως περισσότερο με βρωμάει ρέγκα. Ας είναι καλά ο Αντίποδας που βγάζει τα περισσότερα στην επιφάνεια και μερικά όμως τα κρατάει στη κατάψυξη(για να μη βρωμάνε ψαρίλα)..

    ReplyDelete
  6. Αντι για λαβράκι, έπιασες το Μακρίτερο του Κίτσου του Νταβέλη! Δεν κατάλαβες, οτι σε δόυλεψαν για άλλη μια φορά και τσίμπισες στο θέμα των εκπεδευτικών; Μην προσπαθείς, να δικαιολογηθείς απο εγωισμό.... Σε έπιασαν κορόιδο...στα πράσα για άλλη μια φορά, προδόθηκες σαν φαντασιόπληκτος που είσε και γελάνε όλοι οι εκπεδευτικοί. Ασχολήσου με κάτι άλλο, μην γίνεσαι ρεζίλι ρε μπάρμπα Αντίποδα, φένετε οτι χάνεις λάδια, πέρασε η μπογιά σου. Θα σε συμβούλευα να γίνεις κι εσύ παπάς του Σωτήρη. Ξέρω τι λέω....

    ReplyDelete
  7. Εε; Οι εκκλησιες αδειάζουν, οι κοινότητα την γαμησανε οι 11 καριολιδες της προηγούμενης αρρωστημένης διοίκησης και ´συ γράφεις για ψάρια! ρε άντε μη χεσω.

    ReplyDelete