Search This Blog

Sunday, January 17, 2021

Ηγούμενος Παρθένιος: ''Δεν θα δώσω ευλογία σε κανέναν να κάνει το εμβόλιο''.!!! Ποιος τη χέζει την ευλογία σου μωρέεε;


 Την αντίθεσή του για το εμβόλιο εξέφρασε πρόσφατα ο Καθηγούμενος της Ι.Μ. Αγίου Παύλου του Αγίου Όρους, Γέροντας Παρθένιος.

“Τώρα υπάρχει κάποια πονηρία, διότι οι σκοτεινές δυνάμεις εργάζονται πολύ σκληρά” - τόνισε μεταξύ άλλων ο Γέροντας Παρθένιος.

Αναφερόμενος στο εμβόλιο ο Καθηγούμενος τόνισε: “Εγώ δεν θα δώσω σε κανέναν ευλογία να κάνει το εμβόλιο…μα πως να του δώσω, αφού εγώ είμαι κατά του εμβολίου!”

Ακόμα να καταλάβει ο Παρθένιος ότι την έχουμε χεσμένη την «ευλογία» του, όπως και τόσων άλλων αλητήριων καλόγερων της ίδιας σχολής των άπιστων Θωμάδων… Σου τοπε ο Θεός εσένα μωρέ ότι ΔΕΝ υπάρχει κορωνοϊός και άρα ΔΕΝ χρειαζόμαστε εμβόλια και φάρμακα; Παλιοτόμαρα του κερατά, ου να μου χαθείς από προσώπου Γης, καθίκι…

 

6 comments:

  1. αφού εσύ εργάζεσαι για της σκοτεινές δυνάμεις αντιποδαρααα. δεν περιμέναμε οτι εσύ θα ήθελες να εισπράξεις κάποια ευλογία!

    ReplyDelete
  2. Ευλογία από ένα τέτοιο τεμπελόσκυλο το οποίο κλείστηκε στο μοναστήρι για να μη δουλεύει, αλλά να τρώει να πίνει και να κοιμάται τζάμπα, σου τη χαρίζω, κ. - πώς σε είπαμε; - α,Βλάξ.!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αντίποδα, πήγαινε να κάνεις εσύ το εμβόλιο και μην ασχολείσαι με το τι κάνουν ἠ τι λένε οι καλόγεροι. Ούτε εσύ αλλάζεις την πίστη σου, και γι’ αυτό ούτε τους άλλους θα καταφέρεις να αλλάξεις. Μας κούρασες με τα ίδια και τα ίδια.

      Delete
    2. Αν επιτρέπεται γιατί προσπαθείς να τα βάλεις με τον Αντίποδα; Εγώ τον έχω παραδεχτεί γιατί είναι πάντα ετοιμόλογος και μας βάζει όλους στις θέσεις μας (και εμένα φυσικά μια φορά). Αφού σε κούρασε πάψε να τον διαβάζεις. Εγώ πάντως γουστάρω να διαβάζω αυτά που γράφει και το κάνω ανελλιπώς. Και συμφωνώ μαζί του επί το πλείστον.

      Μάρω

      Delete
  3. Λοιπόν, μεγάλε, Εγώ και να θέλω ΔΕΝ μπορώ να αλλάξω πίστη... και σίγουρα θα κάνω το εμβόλιο με πρώτη ευκαιρία, καθ' ότι εμπιστεύομαι την ιατρική όπως όλος ο σοβαρός κόσμος, ακόμα και οι ό,σοι σοβαροί κληρικοί υπάρχουν. Φυσικά και ΔΕΝ προσπαθώ να πείσω κανέναν να αλλάξει το πιστεύω του, αφού ΔΕΝ θέλουν και ΔΕΝ χρειάζεται να ζουν... Όσο για την κούρασή σου σε συμβουλεύω μη σώσεις και μας ξαναδιαβάσεις καθ' ότι ΔΕΝ αξίζει τον κόπο... Ευχαριστώ.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτοί που ΔΕΝ θα κάνουν το εμβόλιο θα ζήσουν κι αυτοί και μάλιστα καλύτερα, γιατί εμπιστεύονται τον Θεό που είναι πάνω από την ιατρική των διαβολανθρώπων που κατασκεύασαν και πειραματίζονται με τον ιό.

      Delete