Search This Blog

Wednesday, December 9, 2020

Ελληνική Κοινότητα Τορόντο - Τμήμα κυριών "Η ΠΡΟΝΟΙΑ" - Ευχαριστήριο...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Βασίλη Χάλη και Γιάννη Μπουτάσης, που ένωσαν τις δυνάμεις τους και κατάφεραν να συγκεντρώσουν το ποσό των $2,000 για την Τράπεζα Τροφίμων της Πρόνοιας! Η συνεισφορά τους είναι ανεκτίμητη! Με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν θα αποσταλούν δωροκάρτες σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη τα φετινά Χριστούγεννα. Εκ μέρους της Πρόνοιας της ΕΚΤ ένα μεγάλο ευχαριστώ!

9 comments:

  1. Ναι ναι... να μας πούνε και ποιοι είναι αυτοί οι συνάνθρωποί μας - κολλητοί τους που θα λάβουν τα χρήματα, γιατί εγώ είμαι χρόνια στο δρόμο και πεινάω και δεν έχω λάβει ποτέ τίποτα. Φιλοπτώχους (Βερούτη) παρακαλάω... Πρόνοια (Σκουτάκη-Κουτσουμπου) παρακαλάω... τίποτα από κανέναν. Που πάνε τα λευτά; Στους πλούσιους; Ε ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ.

    ReplyDelete
  2. Προφανώς, κατάλαβαν πόσο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ είσαι (και φαίνεσαι από μακρυά) και για το λόγο αυτό σε ...γράφουν κανονικά, όπως πρέπει να κάνουν σε τέτοια ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ.!

    ReplyDelete
  3. Προφανως? Τι προφανως? Αφου δεν ξερεις ποιος ειμαι. Automated answer ειναι αυτη? Καλα δεν νρεπεσαι βλακα 10:50?
    Οταν λεω ειμαι στο δρομο, χωρις σπιτι και φαγητο, το εννωω. Τελεια και παυλα. Οποτε οταν τα χρηματα δεν πανε σε φτωχους οπως εμενα, σε ποιους πανε????????? Στις τσεπες των πλουσιων. PERIOD. ΝΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ, ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ. ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΘΑ ΚΑΕΙΤΕ.

    ReplyDelete

  4. Συγγνώμη, αλλά πρέπει να επέμβω, αφού έχω αδυναμία στους ΒΛΑΚΕΣ σαν και του λόγου σου... Και είσαι ΒΛΑΞ διότι δεν κατάλαβες ακόμα ότι κάποιοι σε γνωρίζουν, χωρίς εσύ να το ξέρεις.Εξ' άλλου τι βλάκας θα ήσουν; Κρύψου, λοιπόν, κάτω από τη φούστα σου αλλα σκέπασε όμως και τον κώλο σου διότι φαίνεται και σε γνωρίζουν πολλοί. Που Θες να πουλήσεις και μυαλό παλιοαπατεώνα.....






    ReplyDelete
  5. Εγω ξερω πανω απο 50 οικογενειες ελληνων που ζουν στο Τοροντο που εχουν σοβαρα οικονομικα προβληματα και προβληματα υγειας απο την φτωχια που βιωνουν. Αυτες οι οικογενειες εχουν αποτανθει πολλακις σε προνοια και φιλοπτωχους, καθε χρονο για καποια βοηθεια. Δεν ειναι δυνατον να μην εχουν δωθει χρηματα ουτε σε μια απο αυτες τις οικογενεις για χρονια. Αν προνια και φιλοπτωχος βοηθουσαν, τοτε τουαχιστον μια οικογενεια θα ειχε να πει κατι καλο. Αλλα καμια να μην εχει παρει βοηθεια;;; Τοτε κατι υποπτο συμβαινει. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ. ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΨΙΧΟΥΛΟ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟΣ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ.

    ReplyDelete
  6. Παλι τα ιδια 1:26? Μα αφου με γνωριζεις, πες επιτελους το ονομα μου. Μην ντρεπεσε. Βεβαιως και φοραω φουστα και φουστανια και μπλουζες και οσα φτωχικα ρουχα εχω. Ο κωλος μου ειναι παντα σκεπασμενος και οπως πρεπει. Τον κολο μου κοιτας εσυ? Γιατι? Ανώμαλος εισαι? Παντρεμενη γυναικα ειμαι και πολυ σοβαρη και φτωχη και τιμια. Η αλήθεια να λεγεται ομως παλιοαλητες.

    ReplyDelete
  7. Ούτε κι εγώ έχω λάβει ποτέ βοήθεια από την Πρόνοια, ενώ έχω παρακαλέσει τόσες πολλές φορές κι έχω μεγάλη ανάγκη. Θα ήθελα να ξέρω ακριβώς σε ποιους ανθρώπους πάνε αυτά τα χρήματα.

    ReplyDelete
  8. Αυτός που θέλει πραγματικά να βοηθήσει το φτωχό πάει και του δείνει μόνος του. Το να δείνεις σε τρίτους, μεσάζοντες οργανώσεις και οργανισμούς... πρώτον: το κάνεις για να φανείς (show off) δεύτερον: από το συνολικό ποσό που θα δώσεις, το 1/3 ή καθόλου δεν θα πάει στο φτωχό. Το έχει αποδείξει η ιστοριά. Τα λευτά τα τρώνε οι μεσάζοντες(κοινότητες, οργανισμοί και λοιποί συμφεροντολόγοι μαφιόζοι)

    ReplyDelete
  9. Προς 10:32 πμ
    Ένας που έχει πραγματική ανάγκη γράφει το όνομα του και πότε επικοινώνησε με τη Σκουτάκη ή Βερούτη ή οποιοδήποτε άλλο. Τη στιγμή φίλε που δεν το κάνεις, μόνο "εντεταλμένη οδηγία" μπορεί να θεωρηθεί η κοινώς λάσπη σε ανθρώπους που μοχθούν και δουλεύουν εθελοντικά να κρατήσουν τη παροικία και τους οργανισμούς της ζωντανούς.
    Εάν δεν είσαι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ και ΛΑΜΟΓΙΟ τα στοιχεία σου τώρα στον admin του blog ή τηλέφωνο στη Κοινότητα ή Φιλόπτωχο της Μητρόπολης. Έξω από το χορό και από τη διαδικασία πολλοί είναι αυτοί που σκούζουν.

    ReplyDelete