Search This Blog

Saturday, December 19, 2020

Μητροπολίτης Σεραφείμ: Ψυχοπαθολογική εκτροπή η ομοφυλοφιλία

«Ψυχοπαθολογική εκτροπή» χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ και κάλεσε τους ανθρώπους να προσέχουν και να σέβονται το σώμα τους γιατί «θα έχετε επιπτώσεις θανατηφόρες, καρκίνους, λοιμώξεις, θάνατο».

«Δεν συγκρούομαι με τα πρόσωπα, συγκρούομαι με την ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και είμαι ως ποιμένας υπεύθυνος να υπερασπιστώ την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ελευθερία και πρέπει να καταδείξω ότι αυτή η ψυχοπαθολογική εκτροπή δεν είναι ένα γεγονός που μπορεί να προσφέρει στον άνθρωπο πραγματική ευτυχία, πραγματική ερωτική έκσταση, είναι σαπρότητα» είπε ο Μητροπολίτης Πειραιώς στον ALPHA.

«Έχω ανθρώπινο σώμα, δεν ξερω ποια είναι τα όργανά μου; Είμαι άνδρας με γεννητικά όργανα και γνωρίζω την ανθρώπινη φυσιολογία. Πώς είναι δυνατό να δεχτείτε ότι η παράχρηση των σωματικών οργάνων δεν εγκυμονεί θανατηφόρους κινδύνους; Είχα πάει σε μία εκδήλωση στο Ευγενίδειο και βλέπω μία τεράστια έκθεση που έλεγε πως αυξήθηκε ο καρκίνος της στοματοφαρυγγικής κοιλότητας λόγω του ιού των ανθρωπίνων θηλωμάτων. Ξέρετε που εδρεύει ο ιός των ανθρωπίνων θηλωμάτων; Στον γενετικό χώρο. Πώς βρίσκεται ο ιός από τον γενετικό χώρο στην στοματική κοιλότητα;» συνέχισε ο Μητροπολίτης Σεραφείμ.

«Οφείλω ως ποιμένας να πω στα παιδιά μου: προσέξτε το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος, θα το σέβεστε γιατί αν δεν το σέβεστε θα έχετε επιπτώσεις θανατηφόρες, καρκίνους, λοιμώξεις, θάνατο. Δεν έρχομαι σε αντίθεση με τους ανθρώπους που έχουν αυτό το πρόβλημα το ψυχοπαθολογικό, τους σέβομαι, τους αγαπώ, προσεύχομαι γι’ αυτούς αλλά στηλιτεύω το κακό», ανέφερε.

Μάλιστα μίλησε και για τους ομοφυλόφιλους στο χώρο της εκκλησίας: «Δυστυχώς υπάρχουν. Όταν καταγγέλλονται επισήμως και συλλαμβάνονται, καθαιρούνται και απομακρύνονται, δεν παραμένουν μέσα στην εκκλησία».

Αν ένας ομοφυλόφιλος επισκεφτεί τον Μητροπολίτη, ο ίδιος δηλώνει πως θα «τον δεχτούμε με πολύ αγάπη» και θα του πει «παιδί μου καταστρέφεσαι πνευματικά. Τι να μου εξηγήσει; Να μου πει ότι μεταβάλει το απευθυσμένο σε αιδοίο; Δεν γίνεται, τι να κάνουμε τώρα εκτός αν από εσάς και από άλλους δεν βγαίνουν περιττώματα αλλά λουλούδια. Το σώμα έχει συγκεκριμένη δομή. Δεν είμαι απόλυτος λέω την πραγματικότητα».

Για το σύμφωνο συμβίωσης είπε ότι τον ενόχλησε γιατί θεσμοθετήθηκε, ενώ τόνισε ότι σαν άνθρωπος τον έχει ενοχλήσει ο πειρασμός.

«Πάνω απ’ όλα αγάπησα το δημιουργό μου και είμαι ευτυχισμένος. Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα από τον αληθινό, πραγματικό έρωτα και την αγάπη μεταξύ ενός άνδρα και μια γυναίκας που οδηγεί στην τεκνοποιία, δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα», ανέφερε.

 

 

3 comments:

  1. Αλλος ταλιμπάν με ανασφάλειες. Δεν βλέπετε ότι κάθε φορά που κάνει Λειτουργία φοράει διαφορετικές στολές. Που βρίσκει τόσα χρήματα? Τι είναι η λατρεία? Fashion show .

    ReplyDelete
  2. Αυτός ο Μητροπολίτης συνέχεια γαβγίζει , φωνάζει και κρίνει τους πάντες
    Μήπως έκανε λάθος και έγινε δεσπότης ; Τι καμώματα είναι αυτά ; Και όλο μέσα στα άμφια τα χρυσά , ενώ άλλοι υποφέρουν

    Έγινε Επίσκοπος από το Πατριαρχείο στην Αυστραλία και έφυγε και ήρθε στην Ελλάδα .
    Όμως δεν σταματά να λέει εναντίον του Οικ. Πατριαρχείου

    Αχάριστος . Αγνώμων

    ReplyDelete
  3. Γνωρίζετε πολλούς μητροπολίτες - δεσποτάδες που να μην είναι τυλιγμένοι μέσα στα χρυσά άμφια, κύριε; Ρε μπας κι' είσαι από τους έχοντες το κουσούρι και ενοχλήθηκες;

    ReplyDelete