Search This Blog

Wednesday, April 4, 2018

Σχόλια στην κατάθεση Υπεράσπισης...


 Η ανακοίνωση  της μητρόπολης για την κατάθεση υπεράσπισης στην αγωγή της Κοινότητας αναφέρει μεταξύ άλλων ότι δεν ήταν η πρώτη της επιλογή αλλά η τελευταία.! Δεν μας λένε όμως ποιες ήταν οι «φιλότιμες χειρονομίες»  τις οποίες έκανε ο μητροπολίτης… Εννοεί μήπως τις απανωτές συναντήσεις του με τον διαμεσολαβητή στον οποίο άλλα έλεγε και συμφωνούσε στη μια συνάντησή τους και άλλα την άλλη;

Μπερδεύει ο …αφελής Σωτήριος τους διορισμένους και άρα υπάκουους συμβούλους των ενοριών του ανά την επικράτεια με το δημοκρατικά ελεγμένο Δ. Συμβούλιο της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο, το οποίο είναι υποχρεωμένο να τηρεί το καταστατικό και τους εσωτερικούς κανονισμούς του οργανισμού. Πίστευε ο …φουκαράς -και ίσως πιστεύει ακόμα- ότι με τα πήγαινε-έλα και τα είπα-ξείπα θα τους μπουρδουκλώσει θα βαρεθούν και θα τα παρατήσουν… (έπαθε δηλ. κάτι σαν την αλεπού η οποία έτρεχε πίσω από το κριάρι μπας και του πέσουν τα …) Συνεχιζεται…
ΥΓ. Για τις προσπάθειες του «Κουραφέξαλου» να απομακρυνθεί ο Αρτεμάκης από την προεδρεία -χρησιμοποιώντας ακόμα και τις διπλωματικές αρχές – θα τα πούμε σε λίγο, μόλις διασταυρώσουμε τις πληροφορίες μας… Αυτά          

10 comments:

Anonymous said...

Δηλαδη σε ενοχλει ότι θα χρειαστει να πατε, Η μαλλον να πανε οι κοινοτηκη, στο δικαστηριο και να υποβαλουν της αποδειξεις για τις κατηγοριες που εχουν υποβαλει?

ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ said...

Οχι κύριε, ΔΕΝ μας ενοχλεί καθόλου το ότι θα χρειαστεί να πάνε οι κοινοτικοί στο δικαστήριο για να υποβάλουν τις αποδείξεις για τις κατηγορίες τους... Εξ' άλλου είναι αυτοι που΄υπέβαλαν την ΄Αγωγή και άρα ΔΕΝ είναι δυνατόν να φοβούνται... Σωστά;

Anonymous said...

Δεν μπορούμε να προβλέψουμε ποιός έχει δίκιο. Μόνο το δικαστήριο μπορεί να φανερώσει την αλήθεια καί πρέπει να γίνει. Τα υπόλοιπα που λέει η κάθε μεριά είναι αέρας. Μακάρι να αποκαλυφθεί η αλήθεια.
Προκαλεί λύπη όταν δύο θεσμοί του ελληνισμού, πηγαίνουν στα δικαστήρια για να κανονίσουν τις υποθέσεις του. Καλά κάμνουν μερικοί έλληνες, που κρατούν αποστάσεις από τους δύο αυτούς οργανισμούς.

Δυσστυχώς ο ελληνισμός διχάζεται διότι όλοι θέλουν να γίνουν αρχηγοί και αφεντικά.

Anonymous said...

Διαβάζοντας το σχόλιο του anonymous στο 10:26, έρχονται στο νου μου η αφηγήσεις περί την στάση του Ποντίου Πιλάτου εις την ολιγότερον επιεική εκδοχή (εκείνος τουλάχιστον φέρεται να ήταν κρυφίως προσκείμενος προς τον Ιησού). Το δικαστήριο, πράγματι, μπορεί να φανερώσει την αλήθεια εάν είναι αδιάβλητο αλλά τα έγγραφα που κατετέθησαν δεν είναι όλα αέρας. Αέρας θα είναι όσα περιέχονται στα έγγραφα αλλά δεν υποστηριχθούν από βάσιμα στοιχεία.. όσα στοιχεία προσκομισθούν και υποστηρίξουν τα λεχθέντα στην αγωγή ή και την ανταγωγή θα μας επιτρέψουν να έχουμε πληρέστερη άποψη περί την βασιμότητα εκάστου και να πάρουμε καθαρότερη θέση υπέρ ή κατά.

Γιατί σας προκαλεί λύπη ὀταν δύο θεσμοί πηγαίνουν στα δικαστήρια και δεν λυπάστε όταν ο ένας εκ των δύο (απέναντι σε πολλούς) εμπορεύεται και καπηλεύεται τον θεσμό για να αυξήσει τα έσοδά του και να εδραιώσει την εξουσία του πάνω σε ομογενείς συμπατριώτες του (χωρίς να έχει τέτοιο δικαίωμα); Εάν έχετε αναγνώσει και τα δύο κατατεθειμένα στο δικαστήριο έγγραφα, εσείς δεν έχετε την ικανότητα να αντιληφθείτε που γέρνει η πλάστιγγα του δικαίου (ανεξαρτήτως της τελικής ετυμηγορίας); Εάν δεν τα αναγνώσατε, τότε ποίος ο λόγος της λύπης σας; Εάν π.χ. είσαστε κάτοικος της Μελβούρνης ή του Μονάχου, ή της Αθήνας, ἠ του Διδυμοτείχου, θα συμμεριζόταν κάποιος το σχόλιό σας αφού θα ήσασταν μακράν των τεκταινομένων. Αλλά, εικάζω ότι ζείτε στο Τορόντο, ή τουλάχιστον στον Καναδά, άρα μιλάτε και ακούτε τους συνανθρώπους μας, και λίγο πολύ όλοι μας βρισκόμαστε κοντά και γνωρίζουμε ή επηρεαζόμαστε από τα δρώμενα που περιγράφονται στην δικογραφία.

Για τους Ἐλληνες που λέτε ότι κρατούν αποστάσεις από τους δύο οργανισμούς, μάλλον θα αναφέρεστε σε αυτούς που άλλαξαν τα επώνυμά τους ἠ και κρύβουν την χώρα της καταγωγής τους. Οι υπόλοιποι λίγο-πολύ σχετίζονται έστω και χλιαρά ή επιδερμικά.

Τέλος, αγαπητέ, o Ελληνισμός δεν διχάζεται επειδή τάχα ὀλοι θἐλουν να γίνουν αρχηγοί και αφεντικά. Ο διχασμός είναι απόρροια συμπεριφοράς των ανθρώπων που δεν έχουν επαρκή κριτική ικανότητα και άγονται από κάποιον που μπορεί να εμφανίζεται ως φωτισμένος ηγέτης ενώ στην πραγματικότητα εἰναι ένας πονηρός παλιέμπορας και τίποτε άλλο. Είναι επιπλέον και σύμπτωμα της απομάκρυνσης των Ελλήνων από την ορθόδοξη πίστη του Χριστού και την διδασκαλία των αποστόλων, και την εξαπάτησή τους από τις θεωρίες επισκόπων, οι περισσότεροι εκ των οποίων έχουν προσχωρήσει στο ημιφανές στρατόπεδο της αποστασίας και στην εκκοσμίκευση.

Επί σχεδόν πενήντα έτη, δεν υπάρχει άλλος που να θέλει να γίνει αρχηγός και αφεντικό στον σβέρκο των Ελλήνων του Καναδά, παρά μὀνον ένας.

Εάν διαβάζατε με προσοχή το δικόγραφο του Επισκόπου θα το είχατε καταλάβει.
Π.Κ.

Anonymous said...

Πολυ μελάνι γράφτηκε για να απαντήσει με σαρκασμό ο σχολιαστής 1Ο.45 στον προηγούμενο.
Ο ένας ειρωνεύεται τον άλλο, με επίδειξη. Και μετά αναφέρονται στην πίστη των πατέρων και αποστόλων. Και όλα αυτά με ταπέινωση !!!!!!

Anonymous said...

Λάθος διαπιστώσεις κάνετε 10:09
Δεν υπάρχει μελάνι στα ηλεκτρονικά αρχεία (κυριολεκτικά, όχι σαρκαστικά)
Ο σχολιαστής στο 10:26 ΔΕΝ ειρωνεύτηκε κάποιον, ούτε έκανε επίδειξη.
Ο Π.Κ. δεν κάνει επίδειξι, διότι επίδειξι δεν μπορεί να κάνει κάποιος άγνωστος με αρχικά ονόματος μόνο.
Δεν υπήρξε κάπου σαρκασμός παρά μόνον, ίσως από τον πρώτο στο 3:33
Ο γράφων (Π.Κ.) δεν είναι, ούτε κρύβεται ο διαχειριστής του ιστολογίου, που με ζήλο τα άρθρα του διαβάζετε (όπως υποψιάζεστε υπονενοημένα…….)
Και εσείς και εμείς και όλοι οι σχολιαστές σχολιάζουμε με ταπείνωση, δια τούτο και δεν αναφέρουμε το πλήρες όνομά μας.
Για την πίστη των πατέρων και αποστόλων που σαρκαστικά αναφέρετε, να ελέγξετε πρώτα αυτούς που είναι ταγμένοι, να την τηρούν, να την φυλάττουν και να μην την νοθεύουν, και αφήστε τελευταίους τους λαϊκούς.
Π.Κ.

Anonymous said...

Από τη στιγμή που κάποιος νομίζει και ανακαλύπτει ότι μιλά με ταπείνωση, τότε μάλλον δεν έχει ταπείνωση.
Εάν νομίζετε ότι δικαίως και σωστά απαντάτε, σε όλα που γράφετε,τότε αυτή η αυτοδικαίωση, τι φανερώνει?

Anonymous said...

Από ότι φαίνεται, σας ενοχλεί που και εγώ σχολιάζω ανώνυμα. Γιατί όμως έχετε περιέργεια ποιος είμαι και όχι τι λέω;
Π.Κ.

Anonymous said...

Τώρα εσείς οι δύο βρήκατε τρόπο να λύσετε τις αντιθέσεις σας μέσα από αυτη την ηλεκτρονική εφημερίδα .
Αφήστε "τις μαλ@κιες και την αλαζονεία, διότι υπάρχουν σοβαρά θέματα.Αντε πιά!!!!

Anonymous said...

Δεν με ενδιαφέρει ποιός είσαι αλλά δεν θα προχωρήσω γιατι δεν μου αρέσουν οι αντιπαραθέσεις

Ας μην ξεχνούμε ότι, "Παντί λόγω λόγος παλαίει".