Search This Blog

Thursday, January 19, 2017

Μια μετάθεση από το Σκάρμπορω στο Τορόντο μέσω …Μόντρεαλ.!!!



Ο κ. Φαναράς και ο Σωτήριος ...μαγειρεύουν τα της μετάθεσης;


Μια μετάθεση ιερέα με πολλή πλάκα.!
Ρε σεις, με τι κλίκα λωποδυτών έχουμε μπλέξει; Τι είστε σεις μωρέ; ΔΕΝ θ’ αφήσετε Ιερό και Όσιο όρθιο;

Ακούστε τι σκαρφίστηκαν, ώστε να περάσει ανώδυνα μια μετάθεση ενός ιερέα από «κακή» -οικονομικά- ενορία  σε μια άλλη καλύτερη και με …πολλά τυχερά για τον ιερατικώς προϊστάμενο-ιερέα της.

Επειδή όμως υπήρχε ιερέας ελεύθερος, αλλά όχι αρεστός, να καλύψει την θέση, του υπό παραίτηση ιερέα της Μεταμόρφωσης, μεθόδευσαν την μετάθεση του ιερέα του Γηροκομείου του Σκάρμπορω, σε ενορία του Μόντρεαλ ώστε να τον αντικαταστήσει ο ελεύθερος ιερέας, ενώ μόλις 2-3 μήνες αργότερα, αφού παραιτήθηκε λόγω υγείας ο π. Χαρ. Ελλές,  …επέστρεψαν τον μετατεθέντα στο Μόντρεαλ π. Μιχαήλ, ως ιερατικώς προϊστάμενο του ναού του Σωτήρα στo Τορόντο, με τα …πολλά και …διάφορα τυχερά.!!!
(Εκτός κι’ αν η επιστροφή του στο Τορόντο ήταν επιβεβλημένη ως ο μόνος κατάλληλος να αναλάβει τις εισπράξεις των μυστηρίων των κοινοτικών εκκλησιών.!!!)  
Και μη μας πει κάποιος ότι τα πράγματα δεν έγιναν έτσι, και ότι, δηλαδή, δεν μεθοδεύτηκαν ώστε να γίνουν έτσι, διότι θα …συλληφθούν, για μια ακόμη φορά, ψευδόμενοι και όπως ξέρετε μια από τις ΔΕΚΑ εντολές λέει ότι το ψέμα είναι κακό για την Εκκλησία μας, εντάξει;  
Είναι αλήθεια ότι σας μπερδέψαμε λίγο, τους περισσότερους από σας, αλλά τίποτα δεν γίνεται τυχαία… Οι …ενδιαφερόμενοι πάντως θα καταλάβουν ότι λένε ψέματα και πως είναι καιρός ν’ αρχίσουν να ντρέπονται λίγο για τα ψέματά τους αυτά και τις πουστιές που κάνουν σε βάρος της Εκκλησίας και των συλλειτουργών τους. Αυτά για τώρα κι’ αν χρειαστεί τα ξαναλέμε, εντάξει;   

12 comments:

  1. Να γιατί φωνάζουμε και θέλουμε διαχωρισμό της εκκλησίας από το κράτος. Η εκκλησία δεν δίνει λογιαροσμό για καθένα θέμα, και σε κανέναν, ιδίως στο οικονομικό. Είναι κράτος εν κράτει. Κάνει ότι τη βολεύει και της αρέσει. Τώρα για μία μετάθεση, που ασφαλώς έχουν και όλες δικαοιολογίες και τις προφάσεις. Αλλά είπαμε, το ποίμνιον χρειάζεται αιπόλο.

    ReplyDelete
  2. Δηλαδή, για να καταλάβω κι’ εγώ, με το διαχωρισμό αυτό θα προστατευτεί καλύτερα ο πολίτης ο οποίος, είτε το θέλουμε είτε όχι, είτε σωστά είτε λαθεμένα, είναι χριστιανός ορθόδοξος; Μήπως θα πρέπει να ενημερωθείτε λίγο περισσότερο για το θέμα αυτό πριν κάνετε δημόσιες δηλώσεις; Λέω εγώ τώρα…..

    ReplyDelete
  3. Εγώ τώρα λέω, πως αν διαχωρισθούν, εκκλησία και κράτος, και οι ιερείς πληρώνονται από την εκκλησία, ποσώς ενδιαφέρει κάποιον, ή εμένα προσωπικά, αν μετατεθεί ο ιερεύς κανανικά ή διά μέσου Μοντρεάλ. Τη στιγμή που ο ιερεύς δεν θα είναι δημόσιος υπάλληλος, ας κανονίσει ο καθένας ιερεύς, να βρεί την κατάλληλη χτένα για τη μακριά γενειάδα του. Τώρα για να καταλάβω και εγώ, εσένα τι σε κόφτει αν έγινε κατά αυτόν τον τρόπο η μετάθεση ενός ιερέως. Αν θέλετε, να μη χωριστούν, τότε όλα τα χρήματα των μυστηρίων και ιεροπραξιών, να πάνε στον "κορβανά" του κράτους και όχι της εκκλησίας.(πάνω από 12.000 ιερείς και 300 Επίσκοποι και μητροπολίτες πληρώνονται από δημόσιο, να που θα ωφεληθεί ο πολίτης). Νομίζω πως είμαι σωστός. Να ενημερωθώ λέτε λίγο περισσότερο, μα σε πιό θέμα;

    ReplyDelete
  4. Για να καταλάβω και γω, αν δεν σας ενοχλεί, έχει ανάμειξη το καναδικό κράτος με τους Έλληνες παπάδες του Καναδά ώστε να πρέπει να διαχωριστούν; Μήπως σου χρειάζεται μια …κατάλληλη χτένα για να …τα ξύνεις αντί να ασχολείσαι με πράγματα για τα οποία έχεις μεσάνυχτα και κάτι; Να γιατί πρέπει να έχουμε λίγη γνώση πριν τη γνώμη, κύριε…

    ReplyDelete
  5. Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου το θέμα μετάθεσης ιερέων, άλλους ενοχλούν, το blog ενοχλείτα, φαίνεται το πειράζει που ο μητροπολίτης δεν το ρωτά πως να γίνονται οι μεταθέσεις. Επίσης δεν χρειάζομαι καμιά κατάλληλη χτένα για να τα ξύνω γιατί έχω τα νύχια μου, γιατί αν δεν έχεις νύχια να ξυστείς άστα να πάνε. Πάντως το ποίμνιον καλώς οδεύει. Και οι παπάδες στον Καναδά πληρώνονται από το κράτος, καλόν είναι να ρωτάμε και να μαθαίνουμε αν δεν ξέρουμε.

    ReplyDelete
  6. Έτσι ακριβώς είναι....

    ReplyDelete
  7. Hey boys, Οι παπαδες στον Καναδα δεν πληρώνονται από το κράτος αλλα από την κάθε Κοινότητα ....Ο Σωτήριος εχει ανοίξει μια καλή φάμπρικα την οποία ονομάζει "Ακαδημία" χρεώνει $10.000 τον χρόνο από $5.000 που χρέωνε παλιά .... Τάζει στους μαθητές διορισμούς $70.000 τον χρόνο και έτσι τρέχουν δυο - τρία παπαδακια (ιερό παίδες) να γίνουν παπαδες .... Τώρα τα περισσότερα μαθητούδια που διορίζονται δεν σκαμπαζουν το τι τρέχει με τις Κοινότητες και έτσι ο Σωτήριος αναγκάζεται να κάνει συνεχώς μεταθέσεις ίσος μ'αυτον τον τρόπο κάπου να κατασταλαξουν....Αυτο που ακούγεται να λέγει ο Μητροπολητης είναι συνέχεια ότι φταίνε οι παπαδες κσι οι Κοινότητες παραπονιούνται .... Μ'αυτον το λόγο πλένει τα χέρια του σαν τον Πιλατο και ρίχνει όλα τα βάρη στα παιδιά (παπαδες)...
    Έτσι δουλεύουν τα πράγματα και μετά ο Σωτήρης δουλεύει τον κόσμο λέγοντας τους ν'αφινουν χρήματα στις διαθήκες τους για την "Ακαδημία". Με αλλα λόγια να μας αρμεξει ζωντανούς ΚΑΙ πεθαμένους...!!

    ReplyDelete
  8. Ασχολείστε με όλες τις μπίζνες του Σωτηρίου και αφήνετε να σας ξεφύγει ένα μεγάλο μέρος της "Δυναστείας" του...
    Τα περιβόητα Μοναστήρια.... Εδώ είναι τα λεφτά .... Οι γεροντισσες ξέρουν κάθε τρόπο που υπάρχει να ξεπουπουλιζουν τους αφελείς από τα γρόσια τους...!! Πουλάνε όλα τα εμπορεύματα τους ακριβούτσικο αλλα το ποιο καλό είναι ότι χρεώνουν και φόρους (sales tax) δεν δίνουν απόδειξη με κανένα λόγο παρ'ολο ότι τους εχει ζητηθεί . Το άλλο ωραίο είναι ότι γυρίζουν τα Χριστούγεννα σε μαγαζιά και σπίτια να ψσλουν τα κάλαντα κρατώντας ένα κουμπαρά και ένα κουτάκι με "λείψανα" να προσκυνήσουν οι πιστοί για "ευλογία" οπως λένε.... ΤΩΡΑ...!!! γιατί δεν πάνε σε γηροκομεία που υπάρχουν εκατοντάδες Ελληνικής καταγωγής άρρωστοι είναι εύκολο να το καταλάβουμε ... Απλούστατα οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν χρήματα να τους δώσουν .... Στο σπίτι του πρέσβη στην Οττάβα τσακιστικαν να πάνε σε υπόγεια εκκλησιών να πουλούν την πραματια τους τρέχουν... Και σαν δεν φτάνουν ολ'αυτα εχωμε και τα τραπέζια για την βοήθεια των Μοναστηριών κάθε χρόνο... Πουστε ακόμα ....!! Ο "Άγιος Τοροντο" ας προσευχηθεί καπια μέρα με αυτές τις ανόητες προσευχές που τον βλεπωμε να υψώνει στον ουρανό, πως ακόμα δεν έπεσε κανένας κεραυνός να τον αποτεφρώσει είναι πραγματικό θαύμα, και να ζητήσει την χάρη Του να βοηθειθη να του φύγει η άρρωστη δίψα του για ντολαρς.

    ReplyDelete
  9. Μιας και αναφέρεσαι σε μοναστήρια αγαπητέ κύριε, μήπως ξέρεις και μπορείς να μας πεις, τι απόγινε εκείνο το μοναστήρι του καλόγερου Μαρτίνου, το οποίο αγόρασε ο Σωτήριος για ένα (1) δολάριο; Σε τίνος χέρια δηλαδή βρίσκεται και πώς εξυπηρετεί τους ορθόδοξους της περιοχής;
    Και για να μη σε κουράζω, μήπως ξέρεις τι συνέβηκε στη συνάντηση του Σωτήριου με τον Μαρτίνο, ώστε να αναγκαστεί ή να υποχρεωθεί (ο π. Μαρτίνος, βέβαια) να αυτοκτονήσει λίγες μέρες αργότερα; Μια απάντησή σου ίσως να φωτίσει κάπως την υπόθεση η οποία είναι, μεν, παλιά αλλά εξακολουθεί να (μας) ενδιαφέρει; Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.

    ReplyDelete
  10. Το ίδιο μας κάνει, είτε πληρώνονται από την κάθε κοινότητα είτε από το κράτος. Από την αρχαιότητα οι ναοί ήσαν οικονομικές επιχειρήσεις οι οποίες συντηρούσαν το μεγάλο ιερατείο, σήμερα συντηρούν ένα πολύ μεγάλο και πολυέξοδο ιερατείο, δέστε τους επισκο΄πους πως ντύνονται, χιλιάδες δολάριο τα άμφιά τους, ξεχωριστά οι μισθοί τους.Για αυτό βρήκαν κάθε τρόπο να εξασφαλίζουν τα προς το ευ ζειν.

    ReplyDelete
  11. Ε ΆΜΑ ΣΑΣ ΚΆΝΕΙ ΤΟ ΊΔΙΟ..., ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ. ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΓΩ!!!

    ReplyDelete
  12. Δυστυχώς, υπάρχει πολλή παραπληροφόρηση σε αυτό το άρθρο και στα σχόλια. Πρώτον, η μεταφορά του συγκεκριμένου ιερέα έγινε για διαφορετικούς λόγους από ό, τι είχε αναφερθεί εδώ. Ο π. Mιχαηλ μεταφέρθηκε επειδή ο ιερέας των Αγίων Ταξιαρχών στο Μόντρεαλ μεταφέρθηκε στο Έντμοντον. Και ο νέος ιερέας, ο πατήρ Γεώργιος, ο οποίος είναι από την Ελλάδα, ανέλαβε στο γηροκομειο.

    Ωστόσο, το μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι ο επίσκοπος δεν συζήτησε καν τη μεταφορά με Fr. Μιχαήλ και δεν έκαναν τον κόπο να τον ρωτήσω αν θα μπορούσε να επιβιώσει οικονομικά στο Μόντρεαλ. Η κίνηση στο Μόντρεαλ θα προκαλούσε τη σύζυγό του για να χάσει τη δουλειά της και έχουν τρία παιδιά για να τραφούν. Επιπλέον, οι εκκλησίες στο Κεμπέκ πληρώσουν τους χαμηλότερους μισθούς στη χώρα. Οι ιερείς εκεί πρέπει να εξαρτάται από tixaira για να επιβιώσουν. O π. Μιχαηλ δεν δέχεται tixaira και δεν θέλει να βάλει την οικογένειά του στην οικονομική διακινδύνευση. Αυτός είναι ο λόγος που ζήτησε τον Επίσκοπο για να τον μετακινήσετε πίσω στην οικογένειά του στο Τορόντο. Ο επίσκοπος θα πρέπει να έχει τουλάχιστον ζήτησε από τον ιερέα αν θα μπορούσε να επιβιώσει με την οικογένειά του πριν από τη μεταφορά του. Στο τέλος, ο επίσκοπος αναγκάστηκε να τον μετακινήσετε πίσω στο Τορόντο.

    Η εκκλησία ή Μεταμόρφωση δεν είναι σε καλή οικονομική κατάσταση. Είναι ως επί το πλείστον παρακολούθησαν από τους ηλικιωμένους οι οποίοι δεν δίνουν πολλά χρήματα για να υποστηρίξουν την εκκλησία. Δεν υπάρχουν πολλά μυστήρια και σχεδόν καθόλου tixaira. Και πληρώνουν θεωρ ιερέας λιγότερο από το ελάχιστο 63.000 το χρόνο.

    Έτσι, η πραγματικότητα είναι ότι π. Μιχαηλ πήρε μια περικοπή αμοιβών για να έρθει πίσω στην οικογένεια και αγωνηζεται οικονομικά, όπως κάνουν οι περισσότεροι νεότεροι ιερείς στον Καναδά. Ο βασικός μισθός για τους ιερείς στον Καναδά σε 63.000. Αλλά πολλές εκκλησίες δεν ακολουθούν αυτή την κατευθυντήρια γραμμή και να προσπαθήσει να τους πληρώνουν λιγότερο. Στις περισσότερες εκκλησίες, τα έξοδα ταξιδίου, την ασφάλιση, maintanence αυτοκινήτου, το κόστος στάθμευσης του νοσοκομείου, κλπ δεν δίνεται από τις εκκλησίες. Οι ιερείς συνήθως πληρώνουν για αυτά από τους μισθούς τους. Και πρέπει επίσης να πληρώσει για την ιατρική και τη σύνταξή τους χωρίς καμία βοήθεια από τις εκκλησίες. Έτσι, ένας ιερέας ο οποίος πληρώνεται 63.000 το χρόνο, συνήθως έχει να αφαιρέσουμε περίπου $ 5000- $ 8000 για έξοδα ταξιδίου και το αυτοκίνητο, ένα άλλο $ 4.200 για την ιατρική ασφάλιση, και ένα άλλο $ 3.500 για το συνταξιοδοτικό. Έτσι, τότε έχει μείνει με $ 47.300 το χρόνο. Αυτό είναι προ φόρων. Έτσι, ένας ιερέας ο οποίος έχει 3 παιδιά και κάνει μόνο $ 47.300 το χρόνο, ζει κοντά στο όριο της φτώχειας, αν η σύζυγός του δεν μπορει να βρει δουλειά. Αυτή είναι η πραγματικότητα για τους περισσότερους νεότερους ιερείς μας.

    Απλά γράφω αυτό, ως νεαρός ιερέας που υπηρετεί σε αυτήν την μητρόπολη, και που ζει "paycheck to paycheck" και ο οποίος δεν δέχεται ποτέ tixaira. Είτε θέλετε να με πιστέψετε ή όχι δεν με ενοχλεί. Αυτή είναι η αλήθεια.

    ReplyDelete