Search This Blog

Sunday, December 7, 2014

Ξένη δημοσίευση


Αγαπητέ Αντίποδα, μήπως σου είναι δυνατόν να μάθεις και να μου πεις, ΑΝ και με ΠΟΣΑ χρήματα επιχορήγησε το υπουργείο Πολιτισμού της Ελλάδας την περιοδεία του μεγάλου καλλιτέχνη Νταλάρα στην πρόσφατη περιοδεία του σε Αμερική και Καναδά; Την πληροφορία την έχω από άνθρωπο γνωστό μου, από την Ελλάδα αλλά δεν μπορώ να την διασταυρώσω λόγω που δεν έχω σχέσεις με σχετικούς με το θέμα ανθρώπους. Ψάξε το λίγο σε παρακαλώ..... Διότι πιστεύω ότι εκεί κάτω οι ηγέτες μας είναι ικανοί για όλα!

Αντίποδας: Θα προσπαθήσω όσο μπορώ αγαπητέ μου αλλά δεν νομίζω ότι μέσα σε τόση φτώχεια να έφτασαν σ' αυτό το  σημείο οι κυβερνήτες μας. Το θεωρώ αδιανόητο, αν όχι ΑΝΝΟΗΤΟ, εκ μέρους των. Όμως "ουδέν κρυφό ΑΠΟ τον Ήλιο" όπως επιμένει και ο "επί 45 συναπτά έτη" δημοσιογράφος. Κάτι θα μάθουμε... Πιστεύω πως  ο Κώστας ο Καντζόγλου, της Globe Entertainment, που είναι σοβαρός παραγωγός θα μας πει πρώτος απ' όλους την αλήθεια. Θα περιμένουμε...

No comments:

Post a Comment