Search This Blog

Saturday, December 27, 2014

Μια (μη οφειλόμενη) πρόταση...

...για να αποδείξω ότι  δεν είμαι ελέφαντας... 

Μου είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να σας τερείσω όπως με τεράτε, καθότι ΔΕΝ διαθέτω τέτοιο λάγνο βλέμμα όπως εσείς.
Εγώ απλά μπορώ και προκαλώ, να θέσω τον υπολογιστή στη διάθεση ειδικών να ερευνήσουν την προέλευση των σχολίων και οι οποίοι αμερόληπτα να αποφανθούν...
Αν η απάντηση είναι θετική θα ζητήσω τη βοήθεια της Ψυχιατρικής Επιστήμης, αν όμως είναι αρνητική, υπόσχεστε ότι θα επισκεφθείτε πάραυτα τον ψυχίατρο; (Προς δικό σας όφελος αλλά και της παροικίας)
ΥΓ. Και φυσικά, αναλαμβάνω στο ακέραιο το κόστος των κομπιουτεράδων, εκτός κι' αν υπάρξει άλλη, καλλίτερη, πρόταση...

4 comments:

  1. Τα πασοκτζίδικα εξυπνακίστικα όχι σε μένα. Και σου έθεσα κάποια ερωτήματα ευθέως, για τα οποία ποιείς την νήσσαν. Όταν κάποιον τον αποκαλείς -έστω και έμμεσα- αλήτη και τον παρομοιάζεις με τον εκβιαστή της παροικίας, να περιμένεις και το μένος του, και να έχεις το αντριλίκι να το παραδεχτείς. Είναι πολύς καιρός τώρα που βγάζεις κατινίστηκες ζήλειες και φθονερά σχόλια. Άρα αυτός που χρειάζεται ψυχανάλυση είσαι εσύ, κανένας άλλος. Άντε γιατί μικροί μεγάλοι την είδατε κάπως εδώ πέρα..

    ReplyDelete
  2. Για τους κομπιουτεράδες οι οποίοι θα διαγνώσουν αν και ποιος χρειάζεται τη βοήθεια της ψυχιατρικής, δεν βλέπω τίποτα ως απάντηση. Το αποφύγαμε με μικρά πηδηματάκια ή μου φαίνεται; Όσο για τους φθόνους και τις ζήλιες είναι μέσα στο DNA μου, αλλά ευτυχώς έχω φίλο το Φούσια και προσπαθεί ο φουκαράς όσο μπορεί...

    ReplyDelete
  3. Εκτός του ότι ΔΕΝ έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στο όνομά μου, ώστε να το προβάλω, δεν φαντάστηκα ποτέ ότι όλη αυτή η ιστορία ήταν μια "πλάκα", όπως λες κι' εγώ ο βλάξ σε έπαιρνα στα σοβαρά.! Συνέχισε τώρα την αρθρογραφία σου στα ποντιακά και μόλις μάθω τη διάλεκτο θα ασχοληθώ μαζί σου ξανά.
    Υ.Γ. Έτσι είναι, Κι' εσύ αν και όταν γεράσεις θα κ@τουριέσαι πάνω σου, όπως εγώ...

    ReplyDelete
  4. Το σχόλιό μου δεν βλέπω. Απαντάς σε σχόλια που κρύβεις απ τους άλλους?

    ReplyDelete