Search This Blog

Thursday, October 9, 2014


Μια στιγμή στην Ιστορία

Η Ραχήλ Μακρή σε συνέντευξη της στο γυναικείο περιοδικό (υποθέτω της Κοζάνης και των γύρω νομών...) «Full Life»: «Ημουν αγοροκόριτσο. Κάποια μέρα άκουσα τον πατέρα μου να λέει στη μητέρα μου: "Αυτό το παιδί είναι σαν να μεγαλώνουμε 12 αγόρια μαζί". Εχω πετάξει κούκλα που μου είχαν φέρει από τον δεύτερο όροφο, γιατί έβλεπα τα δώρα του αδερφού μου, κάτι αστραφτερά αυτοκίνητα, καταπληκτικά, και έλεγα: "Γιατί σ’ εμένα φέρνετε αυτές τις χαζοκούκλες; Δεν θέλω"».
Το επισημαίνω λόγω της ιστορικής αξίας του. Αν εκείνη την κρίσιμη στιγμή, που η Ραχήλ πέταξε την κούκλα από τον δεύτερο όροφο, ο μαρτυρικός και ηρωικός πατέρας της δεν είχε συγκρατηθεί... Ποιος ξέρει; Μπορεί η κατάσταση να ήταν κάπως διαφορετική σήμερα ― τουλάχιστον ως προς τη σύνθεση του ενός τριακοσιοστού της Βουλής...
Στ Κασιμάτης-Καθημερινή

No comments:

Post a Comment