Search This Blog

Monday, August 11, 2014

Φρενοκομείο (7)

Λέτε να ...τελειώνουμε στο 7 ή να συνεχίσουμε; Από σας θα εξαρτηθεί γιατί βλέπω ότι βαρεθήκατε και μ' αποφεύγετε... Και φυσικά για σας δεν ήταν τίποτα το καινούριο αυτές οι καταδικαστικές αποφάσεις. Όλοι μας τις γνωρίζαμε, αλλά ο ίδιος μας προκαλούσε με κείνα τα ανεπανάληπτα ...τσιτάτα του, ίσως επειδή δεν τις γνώριζε αφού δεν παρουσιάστηκε σε καμία από τις δίκες και για το λόγο ότι τον πέταξαν έξω από την Αμερική χειροδεμένο, όπως, επίσης όλοι, γνωρίζουμε.!
Αν είναι έτσι, να που έμαθε κάτι από μας και ας προσέχει στο μέλλον τα γραφόμενά του...
Διότι γράφοντας π. χ. :

ΑΝΘΡΑΚΑΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ…

..."Ο Κουρτέσης ποτέ δεν πεθαίνει γιατί μεγάλωσε μέσα στη διαφάνεια, σε διαμαντένια οικογένεια και δεν έχω στη ζωή μου ούτε ένα ΠΤΑΙΣΜΑ. Εάν έχετε κάτι εγγράφως ποινικό ή οτιδήποτε άλλο, δώστε μου το να το δημοσιεύσω εγώ πρώτος στην εφημερίδα μου"...
..."Αλλά δεν έχετε τίποτα γιατί είσαστε η αντιπροσώπευση της ΛΑΣΠΗΣ και της ΣΗΨΗΣ. Πιστεύοντας ότι μπορείτε να επηρεάσετε έστω κι έναν υγιή Έλληνα. ΑΝΘΡΑΚΑΣ ο θησαυρός καθικάκια."... 


"ΟΙ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΤΟΡΟΝΤΟ… Ξεφτιλίστηκαν και πάλι


ΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ… χωρίς αποδείξεις που να συνοδεύουν τη φωτογραφία (μια δικαστική ή κρατική απόφαση). ΑΛΗΤΕΣ, ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ, ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ότι θα σας
κοροϊδέψουν για να ξεφορτωθούν τον Κουρτέση και την αγαπημένη σας εφημερίδα Hellas News, που έχει αγαπηθεί σε Τορόντο και Ν. Υόρκη όσο κανένα άλλο έντυπο στην ιστορία της ομογένειας)."...

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ-ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΚΟΥΡΤΕΣΗ

Εάν φέρουν ένα αποδεικτικό στοιχείο γι αυτά που γράφουν
ΕΓΩ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΜΕΣΩΣ. Εάν δεν φέρουν, όσα χρόνια ζείτε εσείς και οι οικογένειές σας (όσοι είχαν την τύχη να έχουν) θα σας κυνηγάω δημοσιο-
γραφικά όσο αντέχω. Καθίκια, τυφλοπόντικες, ζήτουλες και συκοφάντες, εκβιαστικά αρπακτικά ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΩΝ. Στην κοινωνική μάχη ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ και όποιος
αντέξει.

ΠΑΝΙΚΟ ΕΦΕΡΕ Η ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
TOY FESTIVAL OF FESTIVALS
12.000 κόσμο εμείς και 3.000 Ελληνική Κοινότητα.

 ΗΡΩΑ με κάνατε κατσαπλιάδες και σας οφείλω ένα
ευχαριστώ… Επίθεση ΑΘΕΩΝ! Εγώ όμως ζωντόβολα έχω τον
Θεό και την Παναγιά μαζί μου… Πίσω και σας έφαγα ΤΣΟΥΤΣΕΚΑΚΙΑ.

" ...εφέτος το Tourism Event Marketing Program δίνει στο ΒΙΑ για marketing
του Taste of the Danforth $32.485. Θα ήθελα να δω τίμια μοιρασιά διαφήμισης σε όλους στα ίσια, γιατί ..."

"... αλλά θέλουμε να είμαστε ένα απειροελάχιστο κομμάτι της ιστορίας αυτής της ομογένειας, ήλθε η στιγμή να μάθετε Ιστορικά παρασκήνια, δολοπλοκίες, απειλές, τεχνάσματα, λαδώματα και άλλα πολλά παραπλήσια που υπήρξαν σε Αμερική και Καναδά και τελικά επέπλευσαν καταστάσεις που μόνο ντροπή πρέπει να προκαλούν στον Ελληνισμό της Διασποράς… ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ ΛΙΓΟ ΛΟΓΩ ΘΕΡΟΥΣ!"...

"...Προσέξτε ποιοι μας επιτίθονται (νομίζουν) και θα καταλάβετε τους λόγους…

Ενώθηκαν 3-5 αλλοπρόσαλλα ανθρωπάκια (μεταξύ τους μισιούνται) και προσπαθούν να μας κλείσουν τη φωνή λέει…

Προσπαθείτε μερικοί, και πληρώνετε αδρά γι’ αυτό, να αποπροσανατολίσετε την ομογένεια από τα πολύ σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινότητα μας και οι διάφοροι οργανισμοί, ασχολούμενοι τι έκανε πριν 40 χρόνια ο Κουρτέσης στην Καπερναούμ και επειδή δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα… θυμώνετε."...

Επειδή, όπως καταλάβατε διαβάζοντας τα παραπάνω αποσπάσματα από την "εφημερίδα;" του, το άτομο  ...λάλησε - δεν λέω, είναι και οι λίγες ζέστες -, αποφάσισα να σταματήσω, προς το παρόν, την έρευνα του φακέλου του... Έχω τους ...λόγους μου.! Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να βρίσκεται ήδη εκτός των συνόρων οπότε ...χρυσάφι ο θησαυρός που ...λέει κι' ο ίδιος.!!!








No comments:

Post a Comment