Search This Blog

Saturday, November 2, 2013

ΞΕΝΗ ΑΝΑ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ


Ο τελευταίος των Μοϊκανών

POSTED BY TORONTO GREEKBLOGGERS

Γεια σας ευγενικοί μου αναγνώστες,πάντα είναι ιδιαίτερη χαρά μου όταν αρχίζω και σας γλείφω, κοντά 40 χρόνια σε Καναδά και Αμερική, Έλληνες της συμφοράς, γιατί στην ηλικία που έφτασα, πέρα από ένα γλείψιμο... Κούκου γιόκ..!!

Έχω διαθέσει τα 7/4 της ζωής μου στη ρουφιανιά, ποτέ για καλό, και πάντα ΙΔΙΟΤΕΛΩΣ. Γιατί, τον κάθε "δήθεν" δημοσιογράφο, η έλλειψη μόρφωσης μόνο φάσκελα του προσφέρει ενώ η τεχνολογία.. την απαραίτητη ταχύτητα, στο να γίνεται ταχύτατα η όποια λαμογιά.

Πάντα μου άρεσαν από παιδί τα άτιμα τα λεφτουδάκια, κι ας σας παραμυθιάζω ότι δεν τα αγάπησα ποτέ. Λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα. Στους εκατό, όλο και 2-3 θα το χάψουν.
Μια ζωή τα κυνηγάω τα ρημάδια με κάθε τρόπο. Γι αυτό πάρτε κανένα εισιτήριο στο χορό που διοργανώνω για να με ενισχύσετε. Δείτε το φιλανθρωπικά εσείς.
Η "Φιλανθρωπία" πουλάει, όπως οι "εικόνες".

Πάντα είχα φαντασιώσεις, που λέτε, και τώρα στα γεράματα συνεχίζω να έχω ακόμη πιο περίεργες. Τέτοιες, που άρχισε να ανησυχεί ακόμη και ο ψυχίατρός μου.
Φαντασιώνομαι λέει κάτι περίεργες συναντήσεις στο δρόμο, κι ότι τάχα μου λέει ο κόσμος όμορφα λόγια, και δήθεν μου δίνει ευχές για ψυχική ανάρρωση, μέχρι και εικονίτσες με τον Άγιο Φανούριο, η φυλαχτά με τους Αγίους Ανάργυρους, επειδή κι εκείνοι, ακριβώς όπως κι εγώ, ποτέ δεν αγάπησαν τα άτιμα τα λεφτουδάκια, γι αυτό και η εκκλησία μας τους ονόμασε "Ανάργυρους". Εμένα τώρα γιατί να μη με βαφτίσουν Ανάργυρο; Και γιατί η εκκλησία τους ονόμασε "Άγιους" και "Ανάργυρους" επειδή δεν αγαπούσαν τα αργύρια, αλλά η ίδια τρελαίνεται για χρήματα και πλούτη; Κορόιδα θα έψαχνε μάλλον και τα βρήκε. Πάντα βρίσκει.. Τέλος πάντων..
Εισιτήριο πήρατε; Για το φιλανθρωπικό λέω.. για την ενίσχυση του μαγαζιού μας ντε.
Α! σας το ξανά 'πα; Συγνώμη.. Ντάξ, γέρος άνθρωπος, παρασύρθηκα, οι εμμονές βλέπετε, σ'χωράτε με.

Αντί όμως όλων αυτών, ευγενικοί μου αναγνώστες, μου αμολάνε κάτι σαβουρντισμένες καρπαζιές, κάτι ξεγυρισμένες μούντζες, και ένα σωρό αλλά πατροπαράδοτα φάσκελα και λοιπά μπινελίκια όλα αυτά τα χρόνια, που ξυπνάω άγαρμπα. Συναισθηματικά νιώθω φουρκισμένος τον τελευταίο καιρό από τηλέφωνα με βρισιές γνωστών κι άγνωστων συμπολιτών μου για την βρωμιά που σκόρπισα στην παροικία, δυό χρόνια τώρα, ειδικά από τότε που περιμάζεψα και το ζευγάρι της Αγίας Παρασκευής, που, πιο ταιριαστά με μένα "σκάνκ" σαν κι αυτά, δεν θα μπορούσα να βρω πουθενά.

Αποφεύγω βέβαια να θυμάμαι (και παρακαλώ να σβήσετε από τη μνήμη σας αμέσως) τις δεκαετίες 80-90, τότε που με έκαναν τόπι στο ξύλο, που μου σπάσανε και το πόδι (μαζί και κάτι παΐδια), και ήρθε τότε θυμάμαι ο εξαίρετος συνάδελφος Βασίλης να με δει, και με πέτυχε με το πόδι στο γύψο, κρεμασμένο στον αέρα σαν τον Νουρέγιεφ σε πιρουέτα και έσκασε στα γέλια ο ατιμούλικος...


Ήταν τότε οι αξέχαστες δεκαετίες, τότε που δεν ΧΟΡΤΑΙΝΑ ξύλο και βρισίδι από όλους εσάς, τους Βαρβάρους Έλληνες και τις Βαρβάρες Ελληνίδες, σε Αμερική και Καναδά, που δεν συγχωρούσατε τις απατεωνιές μου. Σιγά μωρέ.. Ο Κοσκωτάς έκανε περισσότερες στο φινάλε.. πώς κάνετε έτσι;


Ε λοιπόν σας το λέω εγώ ΕΥΘΕΩΣ και, χωρίς φόβο και ..χέστηκα βασικά για τη γνώμη σας, πως, ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΧΑΡΗ και μάλιστα μεγάλη που ΑΝΕΧΕΣΤΕ πολλές φορές τα τερτίπια ανθρώπων σαν και μένα που σας έμπλεξαν στα γρανάζια αυτού του τερατουργήματος, που ονομάζω, εγώ και οι όμοιοί μου, "δημοσιοκαφρία".
Φυσικά εγώ είμαι ο τελευταίος των Μοϊκανών.
Βλέπε φωτό αριστερά. ΟΥΓΚ!!

Πάντως όσο μεγαλώνω, θέλω να πιστεύω ότι πρήστηκε το μυαλό μου σιγά σιγά από το πολύ ξύλο που έφαγα όλα αυτά τα χρόνια, τόσο πολύ, που έγινε σαν μπιζέλι, και γι αυτό έχω ανάγκη να επικοινωνώ μαζί σας, μεταφέροντας τον πόνο μου μπας και ξεπρηστεί. Μην ξεχάσετε να αγοράσετε εισιτήριο, καλά; Για ενίσχυση του μπακάλικου, ο σκοπός είναι φιλανθρωπικός είπαμε, και αγιάζει τα μέσα έξω!

Θέλω επίσης, να μη με προσπερνάτε στο δρόμο έτσι χωρίς να μου πετάξετε κανένα κεσεδάκι γιαούρτι, η κανένα τετράκιλο κεφαλοτύρι. Κάντε το στο φινάλε από φιλανθρωπία... γιατί κι εγώ έχω ψυχή… Κρίμα δεν είμαι;
Εισιτήριο μην ξεχάσετε.. Α, σας τό 'πα; Ε, ασταδιάλα.. ΟΥΓΚ!
TGB

No comments:

Post a Comment