Search This Blog

Sunday, November 10, 2013

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Τσιγκλάμε κάποιον.. πειράζει;

POSTED BY TORONTO GREEKBLOGGERS

Μπήκε λέει ο άνθρωπος στα γραφεία κάποιας εφημερίδας, και τον πήραν τα κλάματα, ώσπου ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος.
- Μάστορα, με το που μπήκα δάκρυσαν τα μάτια μου.. κάτι γίνεται εδώ μέσα
- Σίγουρα θα συγκινηθήκατε αγαπητέ, όποιος επισκέπτεται τα πολυτελέστατα γραφεία μας το παθαίνει, δεν είστε ο πρώτος.
- Μα έχω ξανάρθει, γιατί δεν το έπαθα και τότε;
- Γιατί ρε φίλε τότε δεν καθαρίζαμε κρομμύδια στο διπλανό δωμάτιο για το άλλο μας μαγαζί..
- Αυτό κάνει η καλή κυρία που μόλις βγήκε από κει μέσα;
- Φυσικά.. Τι άλλο να κάνει
- Ξέρω 'γω; Μπορεί να είναι ανταποκρίτρια από Ζιμπάμπουε
- Κρομμύδια καθαρίζει η γυναίκα, τι ανταποκρίσεις μου λες
- Κάτι για το σακάκι σας είπε όμως
- Ναι, μου είπε πως τα κρομμύδια θα πάρουν άσχημη μυρωδιά απ' το σακάκι μου, και να πάω να το πάρω.. Το παντεσπάνι μας προσπαθούμε να βγάλουμε με δάκρυα.
- Τι είδος κρομμύδια χρησιμοποιείτε;
- Κάτι εξειδικευμένα, από Ινδία
- Μα τι μου λέτε.. Τότε ασφαλώς και είναι συγκινητικό, έχετε δίκιο. Και δε μου λέτε; Τα εξειδικευμένα σκόρδα.. σε ποιο δωμάτιο τα καθαρίζετε;
- Στο γραφείο της αρχισυντάκτριας, γιατί;
- Τίποτα, απλά.. να.. το κατάλαβα μωρέ..
- Από πού;
- Δε λέω.. θα με πούνε κακό μετά..
TGB
http://torontogreekbloggs.blogspot.ca

No comments:

Post a Comment