Search This Blog

Thursday, November 24, 2011

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΕΝΑΝ καινούριο τρόπο διαφήμισης της Ελλάδας στις Ηνωμένες Πολιτείες, σκέφτηκαν και βάζουν σύντομα σε ενέργεια οι υπεύθυνοι του ελληνικού Τουρισμού. Πρόκειται για 7 εκατομμύρια «ΣΟΥΠΛΑ» ή αλλιώς Πλέϊς Μάτς, τα οποία θα κοσμούν τα τραπέζια 4.500 εστιατορίων στις ΗΠΑ. Τα «ΣΟΥΠΛΑ» θα παρουσιάζουν έργα Ελλήνων ζωγράφων με θέμα διάφορους αρχαίους και μη χώρους, με την ένδειξη  Greece/ www.visitgreece.gr/ για περισσότερες πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες.

1 comment:

  1. Καταπληκτική ιδέα όχι όμως πρωτότυπη. Πρίν πολλά χρόνια σίγουρα πάνω από 10, είχαν γεμίσει και τα εστιατόρια του Τορόντο με τα ίδια “σουπλά” και η φωτογραφία της Ακρόπολης είχε δοκιμάσει κάθε είδους γεύση και καρίκευμα μέχρι που χρειάστηκε να γίνει βαθύς καθαρισμός για να ξεμυρίσει. Τώρα βέβαια πρέπει να ανοίξουν την όρεξη των Αμερικανών γιατί Σύμφωνα με την έρευνα της Aloft Group, που έγινε διαδικτυακά στις 11 και στις 12 Νοεμβρίου, μόνο ένα 9% δηλώνει μεγάλο ενδιαφέρον να επισκεφθεί την Ελλάδα τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ προ της κρίσης, ήταν στο 19%. Αντίστοιχα, “εξαιρετικό ενδιαφέρον” δηλώνει ένα 5%, από 12% προ της κρίσης. Στην εποχή της ηλεκτρονικής και υψηλής τεχνολογίας διαφήμισης, εμείς πιστοί στις ρίζες μας !!!!
    Πάντως, καλή επιτυχία στο, σίγουρα με πρωτότυπο, εγχείρημα……

    ReplyDelete