Search This Blog

Thursday, October 31, 2019

Έφυγε από τη ζωή ο Λούης Γεωργαρέας…



Σε ηλικία 96 χρονών έφυγε από τη ζωή ο γνωστός Λάκωνας ομογενής Λούης Γεωργαρέας.
Η σορός του θα εκτεθεί σε λαϊκό προσκύνημα στο νεκροπομπίο Heritage, 50 Overlea blvd,  αύριο Παρασκευή 1 Νοεμβρίου, από 5 – 9 μ.μ., ενώ η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί το Σάββατο στις 10:00 το πρωϊ στον Ιερό ναό του αγίου Δημητρίου.
Απαρηγόρητη η οικογένεια και ιδιαίτερα η κόρη του Φούλη, γράφει στο λογαριασμό της στο ΦΒ:
«Με βαριά καρδιά μοιράζομαι τα νέα για το θάνατο του πατέρα μου. Ήταν ο πρώτος άντρας που αγάπησα. Ήταν ο προστάτης μου, ο μέντορας και ο καλύτερός μου φίλος. Μου λείπει και τον αγαπώ. Οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν τον ισχυρό δεσμό μας. Είμαι ευγνώμων που πέρασα τόσα υπέροχα χρόνια μαζί του».
Αιωνία σου η μνήμη φίλε Λούη…

No comments:

Post a Comment