Search This Blog

Monday, November 18, 2013

Τάχει τετρακόσια;

Πριν από ένα χρόνο και κάτι, λίγους, μήνες, θαρρώ, συνάντησα τυχαία έναν κληρικό της Μητρόπολης Τορόντο και μεταξύ λίγων άλλων, αναφερθήκαμε στον μητροπολίτη Σωτήριο. Πάνω στην κουβέντα του είπα ότι ο πνευματικός (μας) πατέρας άρχισε λίγο να τα χάνει και χρειάζεται μια κάποια προσοχή, ιδιαίτερα από σας τους κληρικούς που βρίσκεστε γύρω του, του είπα. Ύστερα από λίγη σιωπή, μου λέει "αγαπητέ μου να ξέρεις ότι ο Σωτήριος τα έχει ...τετρακόσια".! Μειδίασα και τον άφησα να ζει στον κόσμο του, αφού έτσι νομίζει. Είπαμε κάτι λίγα ακόμα και η κουβέντα έλαβε τέλος.
Λίγους μήνες αργότερα, μιλώντας με κάποιον δικό του -λαϊκό αυτή τη φορά- του λέω: Ρε συ μεγάλε ο Σωτήριος πρέπει να έχει αρχίσει να τα ...ψιλοχάνει λιγάκι. Δεν νομίζεις ότι πρέπει να τον συμβουλέψει κάποιος σας να προσέχει λίγο παραπάνω; Μπα μου λέει τάχει ...παραπάνω κι' από τετρακόσια.! Τώρα, ύστερα από ένα χρόνο και κάτι, τους ξαναρωτάω: Συνεχίζουν να πιστεύουν στα ..."τετρακόσια" ή μειώθηκαν κατά λίγες δεκάδες; Και περισσότερο τους ρωτάω για να διαπιστώσω και τη δική τους νοημοσύνη, καθ' ότι μου το παίζουν και λίγο παραπάνω φίρμες απ' ότι είναι... Θα (τους) περιμένω για λίγο και μετά θα αναλάβω εγώ την ευθύνη να γίνω ...δικός του, για το καλό του και της Ορθοδοξίας περισσότερο... Τα λέμε...

No comments:

Post a Comment