Ο όλεθρος της ηθελημένης Βαρουφικής «ασάφειας»
Ήταν νομοτελειακά αναμενόμενος ο διαπραγματευτικός όλεθρος του… ανεπανάληπτου ακαδημαϊκού διδασκάλου των πέντε ηπείρων και των επτά θαλασσών Ιωάννου Βαρουφάκη. (Υπάρχουν άραγε πιστοποιημένα τεκμήρια αυτών των προσόντων;)
Όπως αναμενόμενη ήταν και η ορμητική είσοδός του, στο ελληνικό πολιτικό προσκήνιο, μόνον και μόνον επειδή η …ριζοσπαστική μετεξέλιξη του ΣΥΝ σε ΣΥΡΙΖΑ απαιτούσε μια βροντερή και ανατρεπτική παρουσία, στο «άσυλο των ανιάτων» της παραδοσιακής συντήρησης.
Έτσι εφευρέθηκε και ανακαλύφθηκε, στα θολά του άξονος βόρεια προάστεια-Πλατεία Εξαρχείων ο πρώην Ιωάννης, μεταβαπτισθείς σε Γιάνη. Με γεμάτη την επιθετική του φαρέτρα από βέλη για όλα τα πολεμικά γούστα. Και κυρίως με «ριζοσπαστικές» ιδέες και πράξεις. Ακόμη και με
μετατροπή καταξιωμένων και ανθεκτικών στο χρόνο κτισμάτων, σε «κεράμους και πλίνθους ατάκτως ερριμμένους».
Μόνον που η κατεδάφιση έγινε τζιχαντική μανία, χωρίς έλεος και χωρίς το παραμικρό φρενάρισμα, από τους θαυμαστές και μέντορες του δεύτερου στην «ανανεωτική» Αριστερά «παιδιού θαύματος» (του Γιάνη) μετά το πρώτο «παιδί θαύμα» ή κατά τον συνάδελφο Γ. Παπαχρήστου «αριστερό αγόρι». Ή κατά τον γράφοντα «κατά δήλωσιν αριστερό αγόρι» (διαβάστε Αλέξης)…
Το τελικό πατεντάρισμα, το κατατεθέν σήμα του Βαρουφικού πολιτικού τυφώνος είναι χωρίς αμφιβολία η«δημιουργική ασάφεια». Ένα αντινομικό λεκτικό άλλοθι, που εξαγνίζει και τις πιο τρανταχτές διαπραγματευτικές γκάφες, ή γεμάτες από αγενή «επαρχιωτική» συμπεριφορά, υβριστικές επιθέσεις εναντίον της Τρόικας, που ο ίδιος ο Γιάνης την μεταβάπτισε σε … «θεσμούς».
Αυτήν λοιπόν την απίθανη αρλούμπα του Βαρουφικού νεολογισμού ανέλαβαν ορισμένα έντυπα εργολαβικά να επιβάλουν, ως δημιούργημα της καλλιτεχνικής ιδιοφυϊας του κορυφαίου Ρώσου ζωγράφου Vassily Kandinsky, αλλά και του πιο αδίστακτου Αμερικανού διπλωμάτη Χένρι Κίσσινγκερ. Έτσι, η «δημιουργική ασάφεια» έγινε ένα είδος θεραπευτικής πανάκειας, για κάθε αρρωστημένη και καταδικασμένη σε ναυάγιο διαπραγματευτική πορεία προς τα βράχια…
Μόνον που η αλχημεία της «δημιουργικής ασάφειας» διάλεξε λάθος στόχο: την πανούργα Τρόικα, που ανοήτως την παρομοίασαν με τους «κουτόφραγκους» κάποιοι «μάγκες» Ελληναράδες του αριστεροφανούς ριζοσπαστισμού.
Ο γράφων δεν δίνει όρκο πίστεως ούτε στους μεν ούτε στους δε. Απλώς το διασκεδάζει. Έστω και αν οι γκάφες των «ριζοσπαστών» μας έχουν ήδη οδηγήσει στο χείλος του γκρεμού. Άλλωστε και οι κορυφαίοι της ιατρικής λένε, πως το γέλιο είναι υγεία!
Π.Μακρής-ΤΟ ΒΗΜΑ
No comments:
Post a Comment