Search This Blog

Wednesday, June 28, 2017

Περί μιάς …ολάκερης συγνώμης..



Έμαθαν όλοι (;) να πουλάνε μυαλό και να υβρίζουν επί του ασφαλούς, ...ανώνυμα. Διαβάστε τι γράφει κάποιος σε σχόλιό του και ύστερα τα λέμε :
"Λοιπόν αγαπητέ ΑΝΤΊΠΟΔΑ, δεν μας είπες τι θέλανε και τι είδους επίσκεψη κάνανε οι φιλοπτωχήνες αφού ό νυν πρέσβης είναι εκτός χώρας, ο μέλλων πρέσβης δεν επισκέφθηκε την πρωτεύουσα, πες μας λοιπόν εσύ με το πολύ μυαλό, ποιόν επισκεφθήκανε στην ελληνική πρεσβεία; να λοιπόν μία σου πατάτα και το μικρό σου λάθος που ούτε μισή συγγνώμη δεν ζήτησες. Αλλά έκαμες και άλλες πατάτες που εν καιρώ θα τις πούμε. Υγεία προ πάντων" σε Ε, όχι και στην …κρεμάλα για ένα …μισό λαθάκι…

Σας αρκεί η παραπάνω απόδειξη κύριε-κυρία, ή θα μου στείλετε το e-mail σας για να σας στείλω περισσότερες ΚΑΙ από την πρεσβευτική κατοικια; Συγνώμη, λοιπόν, για το …ολόκληρο, τελικά, λαθάκι μου, συγνώμη και για την «πατάτα» σας.! Όσο για το «τι θέλανε και τι είδους επίσκεψη κάνανε» μάλλον ΔΕΝ σας πέφτει λόγος, έτσι δεν είναι;

10 comments:

Anonymous said...

Αυτή είναι μια παλιά εικόνα και ως εκ τούτου ψεύτικα νέα

Anonymous said...

Αλήθεια αγαπητέ Αντίποδα, από και μπρος θα σε αλλάξω όνομα, θα σε αποκαλώ Πατατοπαραγωγό, ελπίζω να μη σε πειράζει. Καμία απόδειξη, δηλαδή και μία περσινή φωτογραφία θα πείραζε; θα μπορούσα κι' εγώ να σε στείλω μία φωτογραφία του Πρέσβη τραβηγμένη στην Κακαμούγκα, τι θα έλεγες. Νομίζεις αγαπητέ Πατατοπαραγωγέ πως είσαι ο μόνος ξύπνιος της παροικίας, εγώ πιστεύω πως είσαι αυτός που λένε οι Εγγλέζοι," everyone is entitled to my opinion".
Υγεία προ πάντων.

ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ said...

Βρε ...χαζό, γιατί συνεχίζεις να ξευτελίζεσαι και να λασπολογείς; Πέρασε από το μυαλό σου ότι Υπάρχει έστω και μια περίπτωση να γράψει ψέματα ο Αντίποδας; Σε τιμά νομίζεις το ότι …κριμένο πίσω από την ανωνυμία σου, με αποκαλείς πατατοπαραγωγό; Γιατί δεν ρωτάς κάποιον της φωτογραφίας να βεβαιώσει (ή να διαψεύσει.!) την …φρεσκάδα της; Για τόλμα να βάλεις το ονοματάκι σου κάτω από το σχόλιό σου ή έστω να μου στείλεις το e-mail σου να σου πω εγώ ποιος είναι ο ρεζίλης.!!! Και μάλιστα σε προκαλώ… Τόλμα το ντε…
ΥΓ Αν νόμιζα έστω και κατά το ελάχιστο ότι είμαι ξύπνιος, θα ασχολούμουν νομίζεις με ανώνυμους;

Anonymous said...

Αγαπητέ Πατατοπαραγωγέ, βλέπω σε πείραξε το καινούργιο σου επίθετο, ειλικρινά αν δεν σε άρεσε πολύ, μπορώ να το πάρω πίσω. Τώρα μιλάς άσχημα και εσύ πίσω από την ανωνυμία, γιατί εγώ προσωπικά δεν σε γνωρίζω. Αν και εσύ έβαζες το ονοματάκι σου κάτω από τα γραφόμενά σου, τώρα θα ήσουν σε κάποια ΨΕΙΡΟΎ, με τα τόσα άσχημα που έχεις γράψει για θρησκευτικούς και πολιτικούς
παράγοντες της παροικίας και της Ελλάδας. Ανώνυμος μεταξύ ανωνύμων και εσύ. Επειδή πιστεύω ότι τα blogs σκοπό έχουν την επικοινωνία των ανθρώπων, δεν έχω πρόβλημα να βάλλω το ονοματάκι αν πρώτος εσύ βάλλεις το δικό σου. Μετά το άσχημο είναι ότι εσύ αν θυμώσεις βρίζεις χειρότερα και από τους ναύτες. Δεν σε αρέσει να σε πάνε κόντρα στις πατατοφιλοσοφἰες σου. Θα στο γράψω και πάλι είσαι ο " every one is entitled to my opinion ". Μη χολοσκάς, δεν πρόκειται να αλλάξεις τον κόσμο, ούτε με το καλό αλλά ούτε και με τις βρισιές σου.. Υγεία προ πάντων.

Just me said...

Dear mr.ANTIPODAS......Please do not waist your time with anonymous comments .....
It is not worth it...
Just for the record, 4 ladies from the St, Nikolaos posted pictures on FB from their trip to OTTAWA .....
Keep well

HC

ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ said...

Βρε …χαζούλι, αν με πείραζε, θα επέτρεπα να δημοσιευτεί… Επομένως κράτησέ το …μπροστά.! Όσο για το όνομά μου, ο κόσμος το ‘χει τούμπανο κι’ εγώ …κρυφό καμάρι. Το ότι ΔΕΝ το γνωρίζεις εσύ ΔΕΝ πάει να πει ότι …αποσύρθηκαν όλες οι κάρτες που έχω μοιράσει -και συνεχίζω -με το όνομα, το τηλέφωνο και το εμελ . Και ξέρεις κάτι; Όποιος ΔΕΝ έχει γνώση ίσως ΔΕΝ θα πρέπει να έχει και γνώμη ώστε να μην αυτό - εξευτελίζεται, σωστά; Έτυχε να μην είμαι από ‘κείνους που …φχαριστιούνται όταν βλέπουν το όνομά τους και τη φωτογραφία τους κάτω από κάθε δημοσίευση που αναρτούν σε εφημερίδα ή μπλογκ… Τι φταίω κι’ εγώ; Μήπως πρέπει να αποκτήσω τη …λόξα αυτή; ΝΑΙ, μπορεί να ήμουν σε …κάποια ΨΕΙΡΟΥ, αν ένας απ’ όλους αυτούς είχε τα …κότσια να διαψεύσει έστω και κάτι που γράφτηκε σε βάρος του.! ΔΕΝ έχουν όμως κότσια διότι ΔΕΝ θα βρούν ΤΙΠΟΤΑ που να είναι ΨΕΜΑ.!
Έχω όμως υποχρέωση να σε συγχαρώ για κάτι… Για το ότι κατάλαβες ότι « δεν πρόκειται να αλλάξω τον κόσμο»! Κρίνεις προφανώς εξ’ ιδίων, αφου βλέπεις τον λύκο (το πειστήριο της φωτογραφίας) και συ κοιτάς τα πατήματά του… Τέτοια ξεροκεφαλιά που σας δέρνει, πώς είναι δυνατόν να αλλάξετε νοοτροπία; Μπάαααα, ΔΕΝ υπάρχει σωτηρία (σας) λέω… Το παρήγορο είναι ότι είστε ακόμα μειοψηφία ώστε να μπορούν οι υγιείς δυνάμεις να κρατούν τις κοινωνίες σε κάπως σωστό δρόμο…
Άντε τώρα, φτάνει… Μια άλλη μέρα περισσότερα …μαθήματα, εντάξει;

Anonymous said...

Bravo, αγαπητέ Αντίποδα, θαυμάσια αυτοβιογραφία. αλλά εγώ όπως προείπα δεν σε γνωρίζω και νομίζω πως δεν θα ήθελα να γνωρίζω ανθρώπους που υποτιμούν συνανθρώπους τους. Πάντως ρώτησα για σένα, κανένας δεν με είπε όνομα, μπορεί να υπάρχει και λόγος,ας πούμε δεν θέλουν να σε ξέρουν. Πάντως μου δώσανε μία περιγραφή βλοσυρός μου είπανε με μούσι, αυτό είπανε το πουλάει σε οποιονδήποτε βρει του χεριού του. Κατά τα άλλα, υγεία προ πάντων.

ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ said...

Και καλά κάνεις… Άνθρωποι που υποτιμούν κάποιους (ήδη, από μόνοι τους υποτιμημένοι) συνανθρώπους τους ΔΕΝ αξίζει να τους γνωρίσει κανείς. Ότι καλύτερο έχουμε να κάνουμε (και να κάνεις) είναι να μείνουμε και να μείνεις, μακριά τους… Το ζουμί της υπόθεσης είναι το ότι με ξέρουν, άρα υπάρχω, γράφω με όνομα και όχι ανώνυμα όπως του λόγου σου, εντάξει; Πες μας και συ τώρα το ονοματάκι σου και το κουβεντιάζουμε, έστω κι΄αν δεν αξίζει τον κόπο…

Anonymous said...

Αγαπητέ Αντίποδα, για μένα είσαι ακόμη ανώνυμος όπως και το blog σου. Είπαμε βάλε εσύ πρώτος που οφείλεις να έχεις το όνομά σου και μετά θα σου βάλλω και εγώ το δικό μου. Ξέρεις αγαπητέ, μένω μακριά από τα της παροικίας γιατί βλέπω τρωγόσαστε σαν τα σκυλιά, ο ένας βρίζει τον άλλο, το ίδιο και με τις εφημερίδες σας, κουτσομπόληδες και καχύποπτοι όλοι σας. Κακώς που μπλέχτηκα με τα πίτουρα. Εγώ δεν αφήνω τις κότες να με φάνε. Να και η δική μου αυτοβιογραφία. Μπορείς να γράψεις ότι επιθυμείς για μένα, ούτε και το ονοματάκι σου με νοιάζει και έχεις χάσει έναν ακόμη αναγνώστη, από τους πολλούς που έχεις! αν σε νοιάζει αυτό, καρφί δεν σου καίγεται φυσικά. Υγεία προ πάντων.

ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ said...

Σίγουρα το μπλογκ δεν είναι ανώνυμο αφού μόλις έγραψες το όνομά του… Εγώ οφείλω μόνο της …Μιχαλούς και σε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο… Μένεις, μεν, μακριά από την παροικία αλλά γνώμη θέλεις να έχεις, έστω και χωρίς γνώση… Τι να κάνω εγώ τώρα; Το ότι σε τσίμπησαν οι κότες επειδή σε πέρασαν για πίτουρα, αλλά εσύ δεν τις αφήνεις να σε φάνε, είναι δικαίωμά σου… Τέλος θα προσπαθήσω να …επιβιώσω με έναν ακόμα λιγότερο αναγνώστη… Θα τα καταφέρω, ελπίζω, έστω και με λίγα λιγότερα έσοδα… Άντε, ο θεός στο καλό και να βρεις κάτι να περνάς καλύτερα το χρόνο σου… Σ’ ευχαριστώ για την εμπειρία που απόκτησα από το διάλογό μας… Θα τα πούμε στο πανηγύρι της Κοινότητας...